To jest prawdziwy fenomen! Trzecia wersja Lancii Ypsilon pozostaje w sprzedaży od jedenastu lat, a i tak jest najlepiej sprzedającym się samochodem w segmencie B na rodzimym włoskim rynku. Co więcej – wykroiła dla siebie aż 19% udziału rynkowego w tym segmencie! W skali całego włoskiego rynku Lancia Ypsilon ma aż 4-procentowy udział!
Sierpień był rekordowym miesiącem – Lancia Ypsilon wykroiła w nim 4% włoskiego rynku samochodów osobowych. To najlepszy rezultat od dwudziestu miesięcy! W wynikach za osiem pierwszych miesięcy rynkowy udział modelu wynosi 3,2% i jest wyższy o 0,1 punktu procentowego, niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Według danych włoskiego Ministerstwa Transportu, marka zakończyła sierpień z 2.830 nowymi zarejestrowanymi pojazdami i 4% udziałem w rynku – najwyższym w ciągu ostatnich 20 miesięcy – o 0,8 punktu procentowego więcej niż w zeszłym roku. Dzięki tym imponującym wynikom włoska marka będąca synonimem elegancji plasuje się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się marek na rynku włoskim w sierpniu z tylko jednym modelem w swojej aktualnej ofercie!
Sierpień był rekordowym miesiącem dla Lancii Ypsilon, która utrzymała pierwsze miejsce w segmencie B we Włoszech z udziałem w rynku na poziomie 19%, co stanowi wzrost o 2,7% punktu procentowego w porównaniu z rokiem 2021. Po czterech generacjach i ponad trzech milionach sprzedanych egzemplarzy model nadal urzeka klientów na włoskim rynku, pozostając niekwestionowanym liderem w segmencie B i autentyczną ikoną stylu, jakże chętnie wybieraną przez panie.
W ciągu pierwszych ośmiu miesięcy 2022 r., z 27.421 nowymi zarejestrowanymi pojazdami, marka Lancia osiągnęła udział w rynku na poziomie 3,2%, co oznacza wzrost o 0,1 punktu procentowego w porównaniu z 2021 rokiem. W tym samym okresie Lancia Ypsilon zdobyła udział w rynku na poziomie 15,5 % w segmencie B, co oznacza wzrost o 1,4 punktu procentowego w porównaniu z 2021 rokiem, pozostając jednocześnie liderem w swoim segmencie.
„Jesteśmy zadowoleni z wyników handlowych marki Lancia i jej ponadczasowego modelu Ypsilon” – powiedział Santo Ficili, Country Manager Stellantis we Włoszech. – „To znacząco przyczyniło się do wyniku Stellantis we Włoszech, gdzie ogólny udział wzrósł o dwa punkty w sierpniu. Wyniki te znacząco przyczynią się do realizacji naszego dziesięcioletniego planu strategicznego oraz naszego celu, jakim jest stanie się wiarygodną i szanowaną marką na europejskim rynku premium”.
„Jesteśmy niezwykle dumni z pracy wykonanej przez cały zespół marki, która od 1906 roku jest mocnym symbolem włoskiej elegancji” – powiedział Raffaele Russo, dyrektor zarządzający Lancia Italia. – „Mamy solidną przyszłość, wspaniałą przeszłość i teraźniejszość naznaczoną sukcesami Ypsilona i marki Lancia, które w pierwszych ośmiu miesiącach tego roku odnotowały udział w rynku na poziomie 3,2%, co oznacza wzrost o 0,1 punktu procentowego w porównaniu z rokiem 2021”.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Lancia / Stellantis
Najnowsze komentarze