poniedziałek, 27 czerwca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Stellantis

Lancia Ypsilon najlepiej sprzedającym się samochodem w swoim segmencie

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-01-07
w Stellantis, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
544 11
3
476
UDOSTĘPNIEŃ
1.6k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Opel Crossland sukcesem. Z linii montażowych zjechało już 500.000 egzemplarzy

Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów

100 klasycznych Peugeot na 100-lecie dealera pod Paryżem

Po raz trzeci z rzędu Lancia Ypsilon jest najlepiej sprzedającym się samochodem w swoim segmencie w ujęciu całorocznym. Mowa oczywiście o rynku włoskim, bo tylko tam jest oferowana.

„Rok 2021 był kolejnym rekordowym rokiem dla Lancii Ypsilon” – mówi Luca Napolitano, dyrektor generalny marki Lancia. – „Po czterech generacjach, ponad trzech milionach sprzedanych egzemplarzy, z czego ponad dwa miliony kupiły kobiety, z ponad 35 seriami specjalnymi, nasz modny samochód miejski znów został liderem swojego segmentu we Włoszech i pozostaje drugim najlepiej sprzedającym się samochodem na całym rynku”.

Z prawie 44.000 rejestracjami (dokładniej rzecz ujmując było ich 43.735), o prawie 2% więcej niż w ubiegłym roku, ten modny samochód miejski par excellence nadal dominuje w segmencie B, potwierdzając tę dominację już trzeci rok z rzędu.

Ypsilon to rekordowy samochód Lancii, a tajemnica wielkiej miłości klientów (a zwłaszcza klientek)  do tego samochodu tkwi w jego zdolności do pozostawania na bieżąco, zawsze odpowiadania na nowe, zmieniające się potrzeby klientów, zarówno w zakresie technologii, jak i stylu oraz bezpieczeństwa.

Wraz z premierą odświeżonej w ubiegłym roku wersji, Lancia Ypsilon zaprezentowała się z nowym wyglądem, nowymi poziomami wyposażenia i odnowioną gamą silników, zaczynając od nowego 3-cylindrowego silnika Firefly Hybrid, połączonego z 12-woltowym silnikiem elektrycznym i akumulatorem litowym. co pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa i emisji dwutlenku węgla.

Lancia Ypsilon jest również samochodem najbardziej ukochanym przez Włoszki, z ponad 2 milionami pań, które ten model wybrały. Na popularność Lancii Epsilon wpływają również ważnym partnerstwa, takie jak ostatnia z Albertą Ferretti, marką, z którą Lancia ma tak wiele wspólnego.

W 1985 r. Lancia Ypsilon była pierwszym małym samochodem, który wniósł styl i elegancję do segmentu małych aut, będąc pomyślanym jako pierwszy samochód designerski w tym segmencie. Od tamtej pory ta tradycja jest podtrzymywana, co widać na wielu ulicach, także w Polsce. Moja koleżanka jeździ stylową, dwukolorową Lancią Ypsilon z pięknym wnętrzem.

Miejski samochód, elegancki, kobiecy, modny – Lancia Ypsilon od razu została określona jako mały flagowiec, dzięki ofercie zarezerwowanej wcześniej dla samochodów wyższej klasy, zwłaszcza w zakresie wykończenia wnętrza (np. Alcantara, szklany szyberdach, elektryczne szyby itp.).

Lancia Ypsilon narodziła się jako samochód „na co dzień”, z domieszką włoskiego stylu i zamiłowania do rzeczy pięknych i dobrze wykonanych, zmieszanych ze szczyptą kunsztu, typową dla tego pięknego kraju.

Przez lata różne serie specjalne, w których Lancia Ypsilon prezentowała się na rynku, w rzeczywistości przedstawiały styl obejmujący wiele różnych aspektów kobiecego wszechświata w jednej wprawdzie sukience (linia nadwozia), ale zawsze z kilkoma wspólnymi szykownymi dodatkami: elegancją, włoskim stylem oraz innowacją.

Aktualnie Lancię Ypsilon można kupić wyłącznie we Włoszech, ale od czego jest rynek wtórny? Mówi się też coraz częściej o przywróceniu marce świetności i budowie nowych modeli, już na platformach Grupy PSA.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Lancia

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

3 2 głosy
Ocena artykułu
Tagi: LanciasprzedażYpsilon
Udostepnij190Tweet119Udostepnij33
Poprzedni

10 najchętniej kupowanych nowych aut w roku 2021 we Francji

Następny

Nowy ultrakomfortowy kompakt Citroën C4 dostępny od ręki. Przegląd ofert, rabaty i wyprzedaż

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Nowy ultrakomfortowy kompakt Citroën C4 dostępny od ręki. Przegląd ofert, rabaty i wyprzedaż

Nowa Dacia Duster, Jogger i Sandero: jak się różnią i ile kosztują?

Dacia Sandero bestsellerem 2021 w Belgii. Najpopularniejsza wśród klientów indywidualnych

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
3 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Tomasz O - Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • Tomasz O - Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • Piotr - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • Mekes - Renault Koleos 4×4 185 KM dCi – bardzo oszczędny SUV. Opinie po 1,5 tysiąca kilometrów, ile pali naprawdę?
  • Kolo - Peugeot Manifesto 2015 po raz pierwszy ujrzał światło dzienne. Tak narodził się 408
  • Kolo - Szefowie firm energetycznych wzywają do natychmiastowego zmniejszenia zużycia paliwa, gazu i energii!
  • Kolo - Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • Kolo - Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • Szymon - Jesteśmy na premierze prasowej nowego Peugeot 308 SW Hybrid
  • Truskawa - Jesteśmy na premierze prasowej nowego Peugeot 308 SW Hybrid


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Opel Crossland sukcesem. Z linii montażowych zjechało już 500.000 egzemplarzy
  • Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • 100 klasycznych Peugeot na 100-lecie dealera pod Paryżem
  • Polska była o krok od uruchomienia fabryki Renault. Projekt przerwała wojna
  • System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • DS 7 Crossback 180 KM EAT8 – luksusowy SUV po 30.000 kilometrach. Opinie, spalanie, najczęściej używane wyposażenie
  • Szefowie firm energetycznych wzywają do natychmiastowego zmniejszenia zużycia paliwa, gazu i energii!
  • Kobiety za kierownicą: pędzą przed siebie na śmierć lub pewne kalectwo
  • Peugeot Manifesto 2015 po raz pierwszy ujrzał światło dzienne. Tak narodził się 408
  • Dobre noty dla Peugeot 308 HDi i Renault Arkany TCe 160. Stronniczy przegląd prasy: AUTO MOTOR I SPORT nr 07/2022


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
3
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.