28 kwietnia 2021 roku stowarzyszenie L’Aventure Peugeot zmieniło logo na nowe, zgodnie z nową identyfikacją wizualną marki zaprezentowaną 25 lutego br.
Nowe logo doskonale podkreśla więź między marką i stowarzyszeniem oraz eksponuje dziedzictwo Peugeot we Francji i na świecie. Widziana z profilu głowa lwa wyraża mocną osobowość i jest ważnym elementem tożsamości. Emanuje dumą, mocą i prestiżem, w sposób pozbawiony cienia agresywności.
Ponadczasowa tarcza, na której widnieje głowa lwa, nawiązuje do historii marki sięgającej 1810 roku, w którym została oficjalnie założona spółka Peugeot Frères Aînés. Na przestrzeni ponad dwóch wieków rodzina Peugeot przeszła drogę od rewolucji w świecie mody XIX wieku i roli producenta stalowych konstrukcji krynolin do rewolucji w branży motoryzacji, gdzie bicykle zostały zamienione na samochody. Markę kształtują ludzie kreatywni, inżynierowie, projektanci, którzy od ponad dwustu lat wyłamują się z utartych schematów i tworzą koncepcję nowej mobilności. Dzięki ich współdziałaniu Peugeot stale kreował i umacniał markę na przestrzeni lat i z ufnością patrzy w przyszłość.
Misją stowarzyszenia L’Aventure Peugeot jest ochrona i promowanie dziedzictwa marki. Jest to organizacja o celach niezarobkowych, która należy do stowarzyszenia L’Aventure Peugeot Citroën DS. Pracownicy L’Aventure działają wspólnie i na rzecz członków stowarzyszenia i wszystkich pasjonatów marki. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kolekcjonerów, stowarzyszenie stale rozwija gamę usług dokumentacyjnych, konserwacji i restaurowania zabytkowych samochodów w warsztatach w Sochaux, w departamencie Doubs, i w regionie paryskim. Oferuje również oryginalne lub dorabiane części zamienne do klasyków marki (oldtimerów lub youngtimerów) na stronie internetowej www.pieces-de-rechange-classic.com, a także części do samochodów retro na stronie https://www.neoretroclassic.com/
Informacja prasowa: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze