Ameryka Południowa wkracza w nową erę dzięki wejściu na rynek marki Leapmotor, najnowszej marki sprzedawanej przez grupę Stellantis. Po niedawnej oficjalnej zapowiedzi, że pierwszym modelem oferowanym w regionie będzie Leapmotor C10, producent intensyfikuje działania, budując od podstaw solidną i sprawdzoną sieć dealerską w Brazylii.
Leapmotor wkracza z mocnym akcentem do Brazylii. Salonów dealerskich będzie tutaj 5 razy więcej niż w Polsce.
„Sprzedaż modeli Leapmotor w Brazylii będzie wspierana początkowo przez sieć 34 autoryzowanych salonów zlokalizowanych w kluczowych miastach kraju. Dzięki współpracy z grupami dealerskimi, które mają już doświadczenie z markami Stellantis, klienci Leapmotor mogą liczyć na profesjonalną obsługę na każdym etapie – przed, w trakcie i po zakupie pojazdu” – podkreśla Herlander Zola, wiceprezes Stellantis Brasil ds. operacji handlowych.
Przygotowania do startu – nie tylko salony, ale też szkolenia
Wybór grup dealerskich to dopiero pierwszy krok w kierunku zbudowania obecności Leapmotor w Brazylii. Kolejnym etapem są prace adaptacyjne w salonach oraz intensywne szkolenia dla personelu. To kluczowy moment, który ma zagwarantować najwyższy standard obsługi klienta, a także przygotować serwis na specyficzne potrzeby techniczne związane z utrzymaniem i eksploatacją pojazdów elektrycznych.
„Salony Leapmotor będą odzwierciedleniem cech samych modeli – nowoczesności, innowacyjności i wizji przyszłości. Chcemy, by każdy kontakt klienta z marką od samego początku stanowił wyjątkowe doświadczenie, symbolizujące skok w nową erę elektromobilności” – dodaje Fernando Varela, wiceprezes Leapmotor na Amerykę Południową.
Więcej szczegółów dotyczących strategii sprzedażowej oraz informacji o modelu C10 zostanie ujawnionych w trakcie 2025 roku.
W Polsce jest 7 salonów Leapmotor. Ich listę można znaleźć tutaj.
źródło: Stellantis
Najnowsze komentarze