W ciągu pierwszych dwóch miesięcy 2025 roku Leapmotor osiągnął sprzedaż 175 egzemplarzy w Hiszpanii, co stanowi 1,6% udziału w rynku samochodów osobowych z napędem elektrycznym.
Leapmotor umacnia swoją pozycję na rynku hiszpańskim. Zaledwie kilka miesięcy po wprowadzeniu marki na rynek modelowi T03 udało się zająć siódmą pozycję wśród samochodów segmentu A, zarówno w wynikach skumulowanych od początku roku, jak i w wynikach za luty. T03 konkuruje zarówno z modelami spalinowymi, jak i elektrycznymi o ugruntowanej pozycji. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy roku zarejestrowano 132 egzemplarze T03, z czego 49 w lutym, co daje 4% udziału w rynku w swojej kategorii.
Dacia Spring ma groźnego konkurenta – Leapmotor T03 podbija polski rynek. Klienci się przekonali
Leapmotor T03 zyskuje popularność w konkurencyjnym segmencie dzięki zasięgowi 265 km w cyklu mieszanym oraz 395 km w mieście. Samochód wyróżnia się przestronnym wnętrzem, bogatym standardowym wyposażeniem oraz przystępną ceną.
Sprzedaż C10 wyniosła na rynku hiszpańskim 43 egzemplarze. Elektryczny SUV zwraca uwagę swoim designem i dużym bagażnikiem. Wnętrze zapewnia wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa.
W ujęciu globalnym Leapmotor umacnia swoją obecność na rynku hiszpańskim. Łącznie marka zarejestrowała 175 samochodów, a udział w rynku samochodów osobowych z napędem w 100% elektrycznym wyniósł 1,6%. W lutym odnotowano sprzedaż 70 sztuk i 1,2% udziału w tym segmencie.
Ile kosztuje nowa Dacia Spring? Cena, wersje, wyposażenie
Najnowsze komentarze