DS Automobilles to luksusowa francuska marka samochodów, która działa na rynku od 2014 roku. Obecnie oferta marki obejmuje dużego SUVa, DS7 Crossback, luksusową limuzynę DS9, kompaktowy model DS4 oraz miejskiego crossovera DS3. Marka znana jest z wyrafinowanego designu, najwyższej jakości materiałów wykończeniowych, pięknych wnętrz oraz komfortu.
Zobacz: Salony marki DS Automobiles w Polsce
Pomimo krótkiej obecności na rynku marka zdobywa coraz więcej klientów, zainteresowanych wyróżnieniem się. Wyrafinowane wnętrza, oryginalny design, odwołujący się do najlepszych tradycji francuskiej szkoły projektowania oraz wyróżnianie się na drodze przyciągają artystów, lekarzy, twórców i wszystkich tych, którzy chcą pokazać swoją indywidualność.
Także w Polsce grono posiadaczy DS Automobiles stale rośnie. Jednym z licznych powodów zakupu, który wymieniają klienci, jest bardzo bogate wyposażenie. Przykładowo, najpopularniejszy model marki, DS7 Crossback, może posiadać noktowizor czy aktywne regulowane zawieszenie, w tym kamerę analizującą stan drogi i odpowiednio regulującą pracę amortyzatorów.
Dlatego wśród haseł, którymi posługuje się marka, jest m.in. „duch awangardy” (spirit of Avant-Garde). Zgodnie z definicją awangarda (z fr. avant garde „straż przednia”) to zespół tendencji i kierunków w sztuce XX wieku odrzucający dotychczasowe style, tworzący własny świat, nie naśladujący rzeczywistości, szukający odrębnego języka wyrazu. DS dokładnie to robi – to zupełnie inna marka, niż tak zwany mainstream.
Zobacz: Kupiliśmy DS7 Crossback. Rozpoczynamy długodystansowy test
Na sukcesy DS, na owego ducha awangardy, najwyraźniej zazdrosnym okiem patrzy konkurencja. Hasło reklamowe częściowo skopiował a przynajmniej mocno zainspirowany się nim japoński Lexus, który wprowadził na rynek nowy model Lexus NX, dla którego promocji używa sformułowania „Awangarda klasy premium”. Być może powodem takiego postępowania jest fakt, że model NX sprzedaje się w Europie prawie dwukrotnie gorzej niż DS7 Crossback. W 2020 roku na tego Lexusa zdecydowało się zaledwie 13 tysięcy osób, podczas gdy francuski SUV sprzedał się w ponad 24 tysiącach egzemplarzy.
Określenie awangarda pasuje jednak znacznie bardziej do DS Automobiles, co dobrze oddaje poniższy materiał promocyjny marki:
źródło danych: Car Sales Base Europe
Najnowsze komentarze