Lidia Popiel, fotografka i wykładowczyni Warszawskiej Szkoły Filmowej, ambasadorka marki Renault, zmienia samochód na elektryczne ZOE.
Lidia Popiel, zawodowo zajmująca się fotografią od ponad trzydziestu lat, wykładowczyni na wydziale fotografii Warszawskiej Szkoły Filmowej, redaktor naczelna magazynu internetowego PhotoCulture.pl, jedna z najbardziej wpływowych kobiet w Polsce, od lat wspiera wybrane projekty Renault Polska.
Lidia Popiel wybrała w pełni elektryczne Renault ZOE. Tym razem również postawiła na kolor czarny (wcześniej jeździła czarnym Renault Megane R.S.).
Cieszę się, że Lidia Popiel docenia nie tylko nowoczesną i dynamiczną stylistykę samochodów Renault, ale też możliwość jazdy autem, które jest przyjazne dla środowiska dzięki elektrycznemu napędowi. Renault ZOE idealnie nadaje się do codziennej, ekologicznej jazdy po mieście, a dzięki zasięgowi 395 km WLTP sprawdzi się też w trasie – mówi Agata Szczech, Dyrektor Komunikacji Renault Terytorium East.
Renault ZOE to najlepiej sprzedający się w Europie osobowy samochód elektryczny. Trzecia generacja ZOE z zasięgiem 395 km WLTP i nowym designem wyróżnia się uniwersalnością. W 2020 roku sprzedano 100.814 sztuk tego modelu. ZOE uplasowało się na pierwszym miejscu w segmencie samochodów elektrycznych we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Słowenii. Od debiutu rynkowego do grudnia 2020 r. sprzedano w Europie 279 331 Renault ZOE wszystkich generacji.
Renault jest pionierem mobilności elektrycznej. Marka zajmuje wiodącą pozycję pod względem sprzedaży samochodów elektrycznych na rynku europejskim. Doskonały wynik sprzedaży pokazuje, że Renault i jego gama w 100% elektrycznych samochodów w pełni odpowiada potrzebom klientów indywidualnych i biznesowych.
Informacja prasowa: Renault Polska
Najnowsze komentarze