Linda Jackson zdobyła nagrodę dla „Najbardziej wpływowego Brytyjczyka w branży motoryzacyjnej” w roku 2017. Prezeska marki Citroën została również wprowadzona do Auto Express Hall of Fame podczas ceremonii Auto Express New Car Awards, która odbyła się w Londynie.
Prestiżową nagrodę Hall of Fame Linda Jackson odebrała z rąk Andy’ego Palmera z Aston Martina (pierwszy laureat tej nagrody w branży samochodowej), Steve’a Fowlera (redaktor naczelny Auto Express) i Grahama Hope’a (redaktor Auto Express). Nagrodę przyznano w uznaniu znakomitych umiejętności przywódczych, które pomogły wzmocnić Citroën jako nowoczesną i innowacyjną markę, z obietnicą ‘Be Different, Feel Good’. Linda Jackson jest pierwszą kobieta, która znalazła się na czele listy najbardziej wpływowych Brytyjczyków w światowym biznesie motoryzacyjnym i pierwszą kobietą w Auto Express Hall of Fame.
Linda Jackson została mianowana prezeską Citroëna w roku 2014. W ubiegłym roku marka zanotowała najwyższą od pięciu lat sprzedaż – 1,2 miliona aut na całym świecie. Znaczący wpływ na ten wynik miał Nowy Citroën C3 wprowadzony na niektóre rynki pod koniec roku. Do końca pierwszego półrocza bieżącego roku sprzedaż tego modelu przekroczyła 150.000 egzemplarzy.
„Jestem naprawdę zaszczycona otrzymaniem tej nagrody. Citroën jest ikoniczną marką francuską, a jednak jestem tutaj, urodzoną w Coventry Brytyjką, która może prowadzić tę prawdziwie francuską firmę. Dla mnie jest to absolutny przywilej, aby prowadzić markę, która zawsze w swojej historii wykazywała się potęgą i kreatywnością, odkąd została założona w 1919 roku.
W ciągu ostatnich kilku lat zmieniliśmy markę Citroën. Zaczęliśmy głęboką odnowę, a produkty odznaczają się niepowtarzalnym designem, komfortem i technologiami. Muszę tu wymienić C4 Cactusa, Nowe C3, a wkrótce kompaktowego SUV-a Aircross.
Mam nadzieję, że ta nagroda przyznana przez Auto Express zainspiruje jeszcze więcej kobiet do kontynuowania kariery w przemyśle motoryzacyjnym i do osiągnięcia szczytów. W sektorze jest mnóstwo talentów, a to jest naprawdę ekscytująca branża” – powiedziała Linda Jackson.
„Linda Jackson poprowadziła tę ikoniczną markę w podróż ponownego odkrycia. Nieraz romansowała z jej spuścizną, ale podekscytowana nowoczesną technologią, najnowocześniejszym projektem i wartością marki, stworzyła Citroëny, którą kupujący znów kochają! Linda prowadzi markę, która pomogła w dokonaniu zmiany jednej z największych grup samochodowych, i która szybko się rozwija. Widzieliśmy już wiele ciekawych produktów Citroëna i wiemy, że marka zaoferuje jeszcze wiele ciekawych projektów” – skomentował Steve Fowler, redaktor naczelny Auto-Express.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën UK
Najnowsze komentarze