Peugeot wkrótce zaprezentuje nowe logo. Według doniesień medialnych zamiast kroczącego lwa symbolem marki będzie głowa drapieżnika. Czy zastanawialiście się kiedyś, jak wyglądałoby logo francuskiego producenta w samochodach dla dzieci? Firma Lease Fetcher proponuje wizualizację najpopularniejszych znaków samochodowych marek w odmłodzonej wersji.
Logo służy do szybkiej identyfikacji firmy. Znajdziemy je nie tylko na samochodach, ale również w salonach dealerskich i na różnego rodzaju gadżetach reklamowych producenta. Co ciekawe aż 56 producentów wykorzystuje zwierzę jako swój znak rozpoznawczy. Przykładem może być tutaj Peugeot, który na grillu swoich pojazdów umieścił kroczącego lwa. Już 25 lutego francuska marka zaprezentuje nowe logo, które ma nawiązywać do symbolu marki z lat 60. Firma Lease Fetcher proponuje własną modyfikację, stworzoną specjalnie dla samochodzików dziecięcych. Lew zamienił się w lwiątko, ale wizualizacje nie kończą się na Peugeocie. Symbole marek Lamborghini, Jaguar, i Ferrari również zostały odmłodzone i przyjęły postać m.in. wierzgającego źrebaka czy potulnego kotka.
Historia symbolu Peugeota sięga 1847 roku, co czyni lwa najstarszym emblematem producenta samochodów na świecie. Lew początkowo symbolizował 3 cechy firmy Peugeot, która zajmowała się m.in. produkcją noży i pił a mianowicie: prędkość cięcia, wytrzymałość i ostre zęby. Kultowe logo zaczęło pojawiać się na maskach samochodów w 1948 roku i po latach ewolucji wciąż zachowało podstawowe wartości firmy. Kroczący lew symbolizuje nowoczesny design, niezawodność oraz odwagę i siłę.
Odmłodzone logo mogą wydawać się zabawne, ale w samochodzikach dla dzieci sprawdziłyby się w sam raz ;-)
Najnowsze komentarze