„Lokalizowanie produkcji części samochodowych jest najlepszym sposobem na usunięcie przeszkód we współpracy Renault i Iran Khodro” – powiedział Bernard Cambier, odpowiedzialny w Renault za obszary Afryki, Indii i Bliskiego Wschodu.
„Nissan, Daimler, AwtoWaz i wiele innych firm, które są partnerami Renault, od wielu lat są także jednymi z ważniejszych partnerów IKCO. Mamy za sobą lata dobrej współpracy, nic więc dziwnego, że chcemy tę współpracę nie tylko podtrzymać, ale i rozwijać” – dodał Bernard Cambier. Wśród największych problemów, poza międzynarodowymi sankcjami nałożonymi na Iran za jego program nuklearny, były wolne przepływy gotówki w tym kraju, które zresztą były następstwem tychże sankcji.
Bernard Cambier podkreślił konieczność znalezienia rozwiązań tych problemów. Jednym z leków ma być lokalizowanie produkcji części samochodowych na miejscu, co nie tylko pozwoli ominąć sankcje, ale i przyspieszy przepływ środków finansowych na miejscu. A jednocześnie pozwoli się umocnić Grupie Renault na rozwijających się rynkach tego regionu świata.
KG
Najnowsze komentarze