Yves Bonnefont, były już szef marki DS Automobiles udzielił ciekawego wywiadu. Opowiada w nim o planach i strategii sprzedażowej. DS wkrótce zaprezentuje nowy produkt pod nazwą DS 9 – będzie to luksusowy sedan. Związane są z nim duże nadzieje.
DS pokaże wkrótce średniej wielkości sedan. Jakie założenia dla tego samochodu?
DS Automobiles wprowadza sześć modeli w segmentach globalnych i rozwijających się. Podczas gdy w Europie duże sedany odchodzą już do przeszłości, w innych regionach jest inaczej. Na przykład segment sedan premium w Chinach jest bardzo stabilny. W Europie też są ludzie, którzy wolą eleganckiego sedana od SUVa. Piękno i design to część DNA marki DS. Dlatego musimy mieć w swoim segmencie luksusowy samochód tego typu.
Jak DS7 Crossback i DS3 Crossback radzą sobie na tle konkurencji?
Mamy satysfakcjonujący wzrost, napędzany przez premiery produktu, czyli pokazywanie czegoś nowego i szybki wzrost sieci dealerów na całym świecie. Powiększamy zasięg geograficzny. DS 7 Crossback ma około 20 procentowy udział we Francji; jest numerem 1 w segmencie klasy premium SUV C, wyprzedzając BMW X1 i Audi Q3. W segmencie B SUV premium mamy 50 procent udziałów we Francji dzięki DS 3 Crossback. We Włoszech marka wzrosła o 36 procent , mimo, że cały rynek spadł o 8,5 procent.
Marka DS Automobiles powstała w 2014 roku. Obecnie produkuje dwa modele – DS 7 Crossback oraz DS 3 Crossback. Wkrótce do sprzedaży trafi DS 9 – pierwszy sedan w rodzinie. To nie koniec ofensywy – kolejnym modelem będzie DS 4 Crossback.
Najnowsze komentarze