Podjęcie się stworzenia luksusowej marki samochodów od postaw jest trudne i wymagające. To wielkie wyzwanie, które było jednak dla PSA koniecznością. Pomysł z linią DS spodobał się klientom Citroena, okazało się, że jest na takie samochody rynek.
Czym charakteryzuje się marka premium? Według PSA to przede wszystkim większa wartość dodana dla klienta. DS Automobiles nie jest marką dla wszystkich, to raczej wypełnienie luki w zakresie komfortu i designu, który nie był zagospodarowany przez konkurentów. DS chce się wyróżniać i to widać. Wraz z nadejściem hybryd pojawiły się mocniejsze napędy, które tak interesują nabywców.
Zobacz test: luksusowy SUV DS7 Crossback 300 KM
Co ciekawe, DS Automobiles nie stawia sobie na razie celów sprzedażowych. To raczej budowa wizerunku marki, koncentrowanie się na rozwoju oferty i dopracowywaniu tych wszystkich małych szczegółów, które stanowią o różnicy w stosunku do innych marek. I chociaż w 2019 roku na rynek trafiło zaledwie 62.500 samochodów, to widać stały wzrost. DS Automobiles korzysta z zaplecza PSA, dzięki czemu może mieć niższe koszty opracowania i rozwoju swoich produktów. A samą budowę marki oblicza na około 20 lat. Tyle ma zająć stworzenie kompletnej linii, budowa sieci sprzedaży i przede wszystkim wizerunku.
Zobacz: DS7 Crossback oczami kobiety
Luksusowy samochód w Polsce
W naszym kraju marka DS Automobiles jest jeszcze mało rozpoznawalna – niewiele się o niej mówi i pisze, chociaż jest o czym – samochody są świetnie wykończone, zapewniają wysoki komfort jazdy i mają dobry stosunek jakości do ceny. Jednak bliskość naszego zachodniego sąsiada powoduje, że to rynek – podobnie jak w przypadku marek popularnych – aut niemieckich. DS dopiero zdobywa klientelę, która docenia wartości takie jak piękno, unikalność i komfort.
Nowe modele DS Automobiles
Przed nami premiera DS9 – flagowej limuzyny DS Automobiles. Potem rozwój gamy hybrydowej i kolejne modele.
A jeśli chcecie poznać świat luksusowych samochodów DS, polecamy kontakt z DS Store Kraków.
Najnowsze komentarze