Nowy luksusowy SUV, DS 7 E-Tense, pojawił się w Argentynie. Wyposażony w DS IRIS SYSTEM, DS 7 E-TENSE zapewnia użytkownikowi nowy poziom interakcji. Dzięki 12-calowemu ekranowi dotykowemu i 12,3-calowemu cyfrowemu zestawowi wskaźników, obsługa funkcji pojazdu jest intuicyjna, a dostęp do informacji natychmiastowy. I właśnie rozmowa z systemem DS jest bohaterem filmu.
Film wprowadzający DS 7: sztuka technologii i sztuka narracji
Aby podkreślić przełomowy charakter nowego modelu, DS Automobiles postawiło na niestandardową kampanię marketingową, sięgając po koncepcję narracyjną, która łączy mobilność przyszłości z inteligencją sztuczną. Efektem tego jest film promocyjny, w którym w roli głównej wystąpił Benjamín Vicuña, a za reżyserię odpowiadał Juan Mathe. Produkcja ta przenosi widza w świat, gdzie technologia i człowiek współistnieją w harmonii, redefiniując doświadczenie podróży.
Co więcej, film został stworzony przy wykorzystaniu wirtualnej produkcji (virtual production) – nowoczesnej metody filmowej pozwalającej na kreowanie imponujących wizualnie scenerii, które idealnie oddają futurystyczny charakter DS 7 E-TENSE.
Kampania, w której główną rolę gra Benjamín Vicuña, przenosi widza w świat, gdzie technologia i człowiek współistnieją w harmonii, redefiniując doświadczenie podróży. Film, wyreżyserowany przez Juana Mathe, został zrealizowany w technice virtual production, umożliwiającej stworzenie hiperrealistycznych scenerii i immersyjnej narracji.
Główna oś fabularna kręci się wokół rozmów bohatera z IRIS, zaawansowanym systemem sztucznej inteligencji w DS 7 E-TENSE. Dialogi ukazują refleksję na temat przeznaczenia, podróży w nieznane i roli technologii w naszym codziennym życiu. Czy jazda samochodem może stać się filozoficzną podróżą? DS Automobiles sugeruje, że tak. Zobaczcie sami
Najnowsze komentarze