Koniec roku to zwykle czas zmiany w strukturach firm i awansów. Nie inaczej jest w przypadku grupy Renault
Magdalena Porazińska, która pracowała na stanowisku digital marketing manager, została szefem komunikacji marketingowej dla Polski i Krajów Bałtyckich. Będzie odpowiadać za całość działań marketingowych 360 grupy na obszarze Polski i Krajów Bałtyckich wchodzącym w organizację EAST grupy (PL, CZ, SK, EE, LV, LT).

Magdalena Porazińska całą swoją karierę związała z francuskim producentem samochodów.
Zaczynała pracę w Renault w 2005 roku jako stażysta w dziale PR. Następnie zajmowała stanowisko koordynatora ds. reklamy lokalnej i marketingu bezpośredniego.
Od roku 2012 była koordynatorem aktywności cyfrowych marki. W styczniu 2014 r. awansowała na stanowisko koordynatora dla Polski i terytorium East. Od grudnia 2022 r. Magdalena Porazińska awansowała na stanowisko szefa komunikacji marketingowej dla krajów Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa oraz Estonia.
To nie jedyne awanse i zmiany w Renault. Monika Jastrzębska została awansowana na stanowisko menadżera komunikacji marketingowej EAST, a Emilia Wilamowska objęła stanowisko brand activation & deployment director w Renault SAS.
Koncern Renault przywiązuje dużą wagę do marketingu i komunikacji. Na trudnym polskim rynku, mimo silnej konkurencji, marka odnosi szereg sukcesów. Warto wspomnieć o znakomitych rezultatach sprzedaży lekkich samochodów dostawczych Renault czy wynikach sprzedaży marki Dacia w segmencie klientów indywidualnych. Dacia Duster regularnie znajduje się na szczytach listy najpopularniejszych aut w Polsce.
Najnowsze komentarze