Marka Peugeot odnotowała w maju doskonałe wyniki we Włoszech, gdzie zajęła 2. miejsce w klasyfikacji generalnej (za Fiatem współtworzącym przecież koncern Stellantis) z ponad 7% udziałem w rynku dzięki prawie 12.000 dostaw (samochodów osobowych i dostawczych).
Peugeot 3008 był absolutnie najlepiej sprzedającym się SUV-em we Włoszech w maju, a marka sygnowana lwem jest liderem w 100% elektrycznych SUV-ów segmentu B z modelem e-2008.
Aktualnie Peugeot – dzięki mocno odnowionej ofercie, m.in. dzięki pojawieniu się nowego 408 – zdobywa coraz więcej klientów, którzy doceniają niewątpliwe walory stylistyczne i technologiczne produktów z lwem na grillu.
Sprawdź ofertę na samochody Peugeot w Polsce
Peugeot mocno przyspiesza we Włoszech, a wielkość dostaw we właśnie zakończonym miesiącu to +70% w porównaniu z majem 2022 roku. Od początku bieżącego roku wzrost jest również znaczący, dzięki prawie 41.000 sztuk samochodów dostarczonych w ciągu 5 miesięcy, czyli +31% w stosunku do analogicznego okresu 2022 roku.
Jeśli chodzi o konkretne modele, w maju Peugeot 3008 był najlepiej sprzedającym się SUV-em we Włoszech: sportowy w stylistyce samochód nadal zdobywa klientów, którzy doceniają jego styl i technologię, która uczyniła go pierwszym SUV-em w historii, który został wybrany (w chwili premiery) „Samochodem Roku”.
Jak wspomniałem, Peugeot jest liderem w segmencie w 100% elektrycznych SUV-ów segmentu B dzięki e-2008 (niedawno zaprezentowanemu w odnowionej wersji), co potwierdza fakt, że strategia elektryfikacji przyjęta przez markę Peugeot w 2019 roku przynosi owoce również w tym segmencie. Strategia, która przyniesie ważny krok w 2023 r. dzięki całkowitej elektryfikacji modeli obecnych w cenniku (wersje hybrydowe plug-in i w 100% elektryczne, z celem osiągnięcia w 2030 r. wyłącznie elektrycznej gamy modelowej.
Wspomniany Peugeot 408, który zdobył ponad 1.000 klientów zaledwie kilka tygodni po wprowadzeniu na rynek, najwyraźniej przypadł do gustu klientom we Włoszech. Doceniają oni oryginalną stylistykę i technologie produktów francuskiej marki. Produktów, które dzięki wielu innowacjom stylistycznym, technologicznym i jakościowym najlepiej wyrażają urok marki o najdłuższej historii przemysłowej na świecie.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze