Mobilne salony samochodów mogą rozwiązać problem dostępu klientów do sieci sprzedaży na dużych obszarach pozamiejskich. Takie rozwiązanie uruchomił właśnie koncern Renault. Projekt promocji sprzedaży, który obejmuje mobilne platformy sprzedażowe wraz s samochodami, odpowiednimi materiałami promocyjnymi i obsługą, przemieszczały się po całych Indiach.
Zobacz: Renault Triber – interesujący MPV, którego nie będzie w Europie
Projekt mobilnego salonu samochodowego nazwano Rural Float. To w pełni wyposażony i funkcjonujący salon sprzedaży, który pojawił się w 233 miejscowościach w całym kraju. Dzięki takiemu rozwiązaniu Renault zaprezentowało swoje modele, czyli Renault Kiger, Kwid oraz Triber potencjalnym klientom.
Zobacz: Renault Kadjar. Długodystansowy test SUVa
Mobilny salon przejechał 13 stanów, pokonując w ciągu 3 miesięcy ponad 40 tysięcy kilometrów. W czasie pokazów odbyto również blisko 3 tysiące jazd testowych z klientami. Renault szacuje, że samochody obejrzało około 30 tysięcy potencjalnych klientów.
Przetestuj hybrydowe i elektryczne Renault. Bezpłatnie
Co ciekawe, podobne koncepcje promocji samochodów rozważane są również w Europie. Rosnące wykorzystanie internetu powoduje, że producenci rozważają rezygnację z tradycyjnych salonów i przeniesienie doświadczenia obcowania z samochodem bliżej klienta.
Być może niedługo w Polsce również pojawią się takie mobilne salony?
https://www.youtube.com/watch?v=e0kQgiBPpI8
źródło: India Car News
Najnowsze komentarze