środa, 6 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Opel

Opel Mokka-e z kolejną nagrodą

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-06-11
w Opel, Wiadomości
Czas czytania 2 minut
54 3
0
49
UDOSTĘPNIEŃ
163
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Ile kosztuje nowy DS 4? Od lipca 2022 zmiany w polskim cenniku

Renault zainwestuje 2 miliardy reali w Brazylii

BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?

Vauxhall Mokka-e, czyli bliźniak Opla Mokki-e, zdobył nagrodę Erin Baker na Auto Trader New Car Awards 2022. Była to szósta edycja Auto Trader New Car Awards i jednocześnie druga przyznawana przez Erin Baker, dyrektor redakcyjną „Auto Trader”. Nagroda Erin Baker przyznawana jest modelom, które najlepiej łączą design i silne cechy w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Erin Baker, dyrektor redakcji w „Auto Trader”, powiedziała: „Vauxhall Mokka-e, ze swoim ostrym, sportowym wyglądem, całą gamą żywych kolorów, przyzwoitym ekranem dotykowym i naprawdę użytecznym zasięgiem na prądzie, spełnia moje oczekiwania w tym roku. To najlepszy wszechstronny pojazd, wielkie brawa dla Vauxhalla!”.

Mokka-e charakteryzuje się odważnym i czystym językiem stylistycznym, w tym nowym przodem nazwanym Vizor, który zawiera pojedynczy, gładki panel, w którym znajdują się przednie światła LED, nowe logo Vauxhalla Griffin, a także technologia radarowa i inne czujniki. Wewnątrz, nowe wnętrze Pure Panel oferuje kierowcom i pasażerom intuicyjne i połączone środowisko z cyfrowymi ekranami dotykowymi i wyświetlaczami wskaźników.

Zasilana akumulatorem o pojemności 50 kWh i napędzana silnikiem elektrycznym o mocy 100 kW (136 KM), Mokka-e może osiągnąć do 330 km zasięgu (wg WLTP) na pełnym naładowaniu. Obsługując szybkie ładowarki do 100 kW, ładowanie akumulatorów do 80% ich pojemności zajmuje tylko 30 minut.

Skonfiguruj Opla Mokkę-e dla siebie

Paul Willcox, dyrektor zarządzający Vauxhalla, powiedział: „Mokka-e nadal robi wrażenie zarówno na klientach, jak i ekspertach z branży. Mokka i Mokka-e były pierwszymi modelami Vauxhalla, które prezentowały nasz nowy język projektowania i są przykładem tego, dokąd Vauxhall zmierza jako marka. Do 2024 roku będziemy oferować wariant zelektryfikowany w całej naszej gamie modeli, zanim do 2028 roku staniemy się marką wyłącznie elektryczną”.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Stellantis

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

1 1 głos
Ocena artykułu
Tagi: elektryczny VauxhallMokka-enagrodaOpelVauxhall
Udostepnij20Tweet12Udostepnij3
Poprzedni

Nowy Peugeot 208 tanieje, ale niestety nie w Polsce

Następny

Citroën Ami dla Arcelor Mittal

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Citroën Ami dla Arcelor Mittal

Uwielbiam Renault Safrane. Za niewielkie pieniądze można mieć dużo lepszy komfort jazdy niż w nowszych samochodach. Wywiad z posiadaczem tego modelu

Citroën C4 ma tak komfortowe zawieszenie i dobrze wyciszone wnętrze, że reklamę radiową nagrano w jego wnętrzu. Podczas jazdy

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Inny Anonimowy - Polski rynek nowych aut po pierwszym półroczu 2022 roku
  • Inny Anonimowy - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Inny Anonimowy - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Inny Anonimowy - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Krzysztof - Dacia Spring nadal bezkonkurencyjna cenowo. Europa masowo kupuje małego elektryka
  • Michał Z. - BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?
  • Dawid - Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • seb - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Piotr001 - Ile kosztuje nowy DS 4? Od lipca 2022 zmiany w polskim cenniku
  • adalb - BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Ile kosztuje nowy DS 4? Od lipca 2022 zmiany w polskim cenniku
  • Renault zainwestuje 2 miliardy reali w Brazylii
  • BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?
  • Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 26/2022
  • Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Kulisy wdrożenia Zity przez Mobilize i Mobilize Share usług carsharingowych
  • Nowy serwis samochodów ciężarowych Nijhof-Wassink w Tarnowie Podgórnym
  • XII Zlot Sudeckiego Klubu Citroën 2022 – relacja. Tak bawili się miłośnicy francuskiej marki samochodów
  • Renault 5 Diamant. Różowy koncept, który będzie przeznaczony na sprzedaż
  • Salon Renault istniał w Warszawie w 1908 r.


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.