sobota, 28 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Alpine

MV Agusta i legenda sportów samochodowych Alpine przedstawiają limitowaną edycję motocykla Superveloce zainspirowaną modelem Alpine A110

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2020-12-10
w Alpine, Wiadomości
Czas czytania 6 minut
85 0
0
73
UDOSTĘPNIEŃ
244
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Dacia Logan zniknęła z polskiej oferty marki. Nie kupicie już tego modelu

Nowa Dacia Duster trzeciej generacji trafi do Australii. Kiedy to nastąpi?

Peugeot 208 Style – wersja limitowana z silnikiem Firefly z Fiata

Marka MV Agusta nawiązała współpracę z Alpine, kultowym francuskim producentem samochodów sportowych i wyścigowych, aby wspólnie zaprojektować i wprowadzić do produkcji limitowaną serię 110 motocykli zainspirowanych modelem A110. Model Superveloce był naturalnym wyborem, ponieważ idealnie wpisuje się w stylistykę Alpine A110 – uosabia ponadczasową elegancję i zapewnia równie niezapomniane emocje na każdej drodze.

Podczas współpracy niezwykle ważne okazała się pasja fanów marek MV Augusta i Alpine, którzy cenią przykuwający wzrok design i produkty stworzone z dbałością o detale. Obie firmy łączą także wieloletnie tradycje startów w zawodach sportowych oraz dążenie do zapewniania klientom niezwykłych emocji dzięki nowatorskim, przyszłościowym rozwiązaniom, które nawiązują do tradycji obu marek.

Model Superveloce Alpine jest wyposażony w kultowy 3-cylindrowy, rzędowy silnik MV Agusta o mocy 147 KM przy 13 tys. obr./min. Maksymalna prędkość jednostki wynosi ponad 240 km/h. Dodatkowo dostępny będzie szeroki wybór akcesoriów zaprojektowanych specjalnie z myślą o limitowanej edycji. Motywy graficzne, detailing oraz akcesoria są ozdobione charakterystycznym emblematem Alpine. Podobnie jak model Alpine A110, który jest ikoną sportów samochodowych, motocykl Superveloce Alpine zapewnia imponujące osiągi, niezrównaną zwrotność i właściwości jezdne.

Pracownicy Monaco Design Studio, działu MV Augusta, w którym powstają ekskluzywne i produkowane na zamówienie motocykle, prowadzili bliską współpracę ze swoimi odpowiednikami z centrali Alpine od chwili rozpoczęcia prac nad projektem. Efektem ich pracy jest niezwykły model, który nawiązuje do osobowości obu marek, ale ma własny, wyrazisty styl. Błękitny kolor motocyklu Superveloce Alpine to odcień, w którym dostępny jest obecnie model A110. Umieszczone wysoko na owiewkach emblematy „A”  nawiązują do oryginalnego detailingu modelu A110, a czarne siedzisko obite materiałem Alcantara zdobią charakterystyczne błękitne przeszycia i laserowo wycięte czarne obramowania.  Aby podkreślić, że motocykl jest owocem współpracy dwóch marek, które są częścią dziedzictwa narodowego swoich krajów, po obu stronach błotnika umieszczono francuską i włoską flagę.

Timur Sardarov, prezes MV Agusta Motor S.p.A. powiedział: „Wielu klientów marki Alpine podziwia motocykle MV Agusta i na odwrót. Model Superveloce Alpine jest perfekcyjnym zestawieniem obu tych światów, ponieważ idealnie łączy w sobie design, osobowość i styl obu marek. Bardzo cieszymy się, że możemy współpracować z jedną z najbardziej podziwianych marek w historii sportów samochodowych i jesteśmy pewni, że dopracowana w każdym calu, nowa limitowana seria zostanie entuzjastycznie przyjęta przez motocyklistów i fanów sportów samochodowych na całym świecie”.

Patrick Marinoff, dyrektor zarządzający Alpine, dodał: „MV Agusta to symbol mistrzowskiego kunsztu włoskich rzemieślników, dzięki którym jest to unikalny motocykl. Obie marki łączy pasja i dążenie do projektowania pięknych, perfekcyjnie wykonanych produktów, które dostarczają naszym klientom niezwykłych emocji. Model Superveloce Alpine wyróżnia się wzornictwem i technologią, która zapewnia zarówno imponujące osiągi, jak i przyjemność z jazdy”.

Model Superveloce Alpine będzie dostępny w salonach autoryzowanej sieci sprzedaży MV Agusta.

Ceny zaczynają się od 36,3 tys. euro i obejmują Zestaw wyścigowy. Ceny w poszczególnych krajach mogą różnić się ze względu na wysokość lokalnych ceł i stawek podatku.

 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE NA TEMAT LIMITOWANEJ EDYCJI SUPERVELOCE ALPINE

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Silnik: 798 cm3 3-cylindrowy, rzędowy – Euro 5
Moc: 147 KM przy 13 tys. obr./min.
Maks. prędkość: 240 km/h
Sucha masa: 173 kg
Stopień sprężenia: 13.3:1

DETAILING

Kolor lakieru: Niebieski Alpine/ Srebrny Ago
Znaczek ze szczotkowanego aluminium pośrodku kierownicy z numerem od 001 do 110
Rama lakierowana metalizowanym/matowym lakierem Avio w odcieniach szarości
Osłony boczne i wahacz jednostronny wykończony matowym srebrnym lakierem

ELEMENTY PAKIETU

Kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 5 cali w zestawie wskaźników
Tempomat
Funkcja Launch Control
Bluetooth
GPS
Aplikacja MV Ride App – lustrzany widok systemu nawigacji, sterowanie silnikiem z poziomu aplikacji, ustawienia systemów wspomagających kierowcę
Lokalizator Mobisat

ELEMENTY Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

Osłona łańcucha górna/dolna
Osłony wlotu powietrza
Chlapacz tył/przód
Owiewki – niski profil prawy/lewy

ZESTAW WYŚCIGOWY

Układ wydechowy Arrow Racing z trójdrożnym kolektorem wydechowym
Dedykowany moduł sterujący
Wycinana laserowo klapka wlewu paliwa ze skórzanym paskiem i emblematem Alpine
Pokrowiec na tylne siedzisko
Personalizowany pokrowiec na motocykl
Certyfikat pochodzenia Limitowana edycja

 

O MV Agusta Motor S.p.A.: MV Agusta jest jednym wiodących na świecie producentów motocykli klasy premium. Siedziba firmy mieści się w Varese w północnych Włoszech, gdzie produkowane są legendarne motocykle znane w torów wyścigowych. Kultowy design i doskonałe osiągi, uzyskane dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii i materiałów, sprawiają, że motocykle MV Agusta są podziwianie na całym świecie i uznawana za arcydzieła Sztuki Motocyklowej. Od 1945 roku marka, która ma na swoim koncie 37 tytułów mistrzostw świata, wyznacza w swojej branży nowe trendy. Jej rekord nie został pobity aż do dzisiaj. www.mvagusta.com

O marce Alpine:

Marka Alpine została założona w 1955 roku przez Jeana Rédélégo, młodego człowieka, którego pasją były sporty samochodowe. Nazwa Alpine stała się legendą po dwukrotnym zwycięstwie modelu Alpine A110 „Berlinette” w rajdzie Monte Carlo w 1971 i 1973 roku. Obecnie marka powróciła na rynek z nowym modelem A110 – sportowym, kompaktowym, lekkim i zwrotnym ponadczasowym samochodem, zaprojektowanym, aby spełnić złożoną klientom obietnicę gwarantowanej radości z jazdy. www.alpinecars.com

 

 

źródło: Renault Polska

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

1 1 głos
Ocena artykułu
Tagi: A110Alpine
Udostepnij29Tweet18Udostepnij5
Poprzedni

Peugeot e-208 Elektrycznym Samochodem Roku w Portugalii

Następny

Dobre słowa o francuskich autach. Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 50/2020

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Dobre słowa o francuskich autach. Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 50/2020

Trzy nowe zegarki sygnowane przez Peugeot

Trzy nagrody dla Peugeot w Automobiles Awards

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Slawo - Citroën zapomniał wykupić w Polsce domenę Citroën.pl?
  • Teddi - DS 4 1.6 E-Tense 225 KM. Tylko nie dla snobów! – polemika
  • Olek - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Ralf - Dacia Jogger jako tani kamper z podwójnym łóżkiem i kuchenką
  • Anonimowo - Dacia Jogger jako tani kamper z podwójnym łóżkiem i kuchenką
  • Piotr - Citroën Ami Produktem Roku wg magazynu „Exame Informática”
  • kamil - Citroën zapomniał wykupić w Polsce domenę Citroën.pl?
  • Jolka - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Jolka - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Anonimowo - Peugeot 208 Style – wersja limitowana z silnikiem Firefly z Fiata


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Dacia Logan zniknęła z polskiej oferty marki. Nie kupicie już tego modelu
  • Nowa Dacia Duster trzeciej generacji trafi do Australii. Kiedy to nastąpi?
  • Peugeot 208 Style – wersja limitowana z silnikiem Firefly z Fiata
  • DS 4 1.6 E-Tense 225 KM. Tylko nie dla snobów! – polemika
  • Citroën Ami Produktem Roku wg magazynu „Exame Informática”
  • Alfa Romeo wprowadza Giulię i Stelvio w wersji Estrema na rynek brytyjski. W jakich cenach?
  • Jakie nowości Grupy Renault na Paris Motor Show 2022?
  • DS Automobiles, Peugeot i Jeep. Tylko trzy marki Stellantis na Paryskim Salonie Samochodowym 2022
  • Peugeot wprowadza 3008 GT Black Tone oraz 5008 GT Black Tone
  • Gosia Rdest po 2. turze Alpine Elf Europa Cup


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.