W epoce cyfryzacji i internetu, smartfon stał się podstawowym akcesorium również w świecie motoryzacji. Aby zapewnić klientom jak najlepsze doświadczenie użytkowania i jak najlepiej sprostać ich potrzebom, Peugeot wyposaża nowe samochody w technologie cyfrowe i oferuje jeszcze więcej innowacyjnych funkcji.
Dzięki aplikacji MyPeugeot, smartfon staje się pierwszym punktem kontaktu pomiędzy klientem, marką a siecią dealerów. Szereg praktycznych funkcji tej aplikacji sprawia, że klienci mają połączenie ze swoim samochodem bez względu na okoliczności.
Aplikacja MyPeugeot jest darmowa i dostępna na urządzenia z systemami iOS i Android. Dzięki niej możesz zarządzać wszystkimi usługami związanymi z samochodem w ramach jednego interfejsu. Aplikacja wyświetla statystyki dotyczące podróży, książkę serwisową, informuje z wyprzedzeniem o konieczności przyszłych napraw, pozwala uzyskać dostęp do pełnej dokumentacji pojazdu i umożliwia użytkownikom zaplanowanie podróży na smartfonie – a to wszystko za pomocą zaledwie jednego kliknięcia.
Usługi związane z ładowaniem hybryd i samochodów elektrycznych.
Aplikacja MyPeugeot została zaprojektowana tak, by codzienne życie klientów marki stało się prostsze – aplikacja grupuje większość informacji związanych z samochodem w jednym miejscu. Zasięg i statystyki dotyczące podróży są natychmiast dostępne na panelu sterowania. Informacje dotyczące zużycia paliwa lub energii elektrycznej, koszt użytkowania, całkowity czas podróży i lokalizacja samochodu, dzięki automatycznie zapisywanemu miejscu jego postoju , są w zasięgu kilku dotknięć palca.
Aplikacja MyPeugeot umożliwia również klientom marki Peugeot zarządzanie ich samochodami. Za pomocą jednego dotknięcia można uzyskać dostęp do całej książki serwisowej, zaplanować kolejne przeglądy, umówić się na wizytę w serwisie i zaplanować przyszłe naprawy samochodu. Sieć marki staje się coraz bardziej dostępna dzięki możliwości umówienia wizyty online i połączenia z Peugeot Assistance.
MyPeugeot obejmuje również usługi związane z ładowaniem hybryd i samochodów elektrycznych. Dzięki zdalnej usłudze „e-Commands” klienci mogą z poziomu smartfona zarządzać ładowaniem samochodu po podłączeniu go do stacji ładowania. Pozwala to użytkownikowi na rozpoczęcie ładowania lub zaplanowanie ładowania samochodu w wygodnych przedziałach czasowych. Funkcja ta umożliwia ładowanie samochodu w porach, kiedy cena energii elektrycznej jest najniższa. Użytkownik może również w czasie rzeczywistym monitorować szybkość ładowania i pozostały czas ładowania. W razie nagłego przerwania ładowania lub po naładowaniu akumulatora do pełna, klient jest informowany powiadomieniem w aplikacji.
Ta sama usługa pozwala na wstępne ustawianie temperatury w kabinie tak, aby wyruszyć w drogę w najbardziej komfortowych warunkach: wstępne ogrzewanie i chłodzenie kabiny jest możliwe bez względu na to, czy samochód jest podłączony do ładowania, czy nie. Zdalna usługa „e-Commands” oferuje również możliwość przewidywania i wstępnego ustawiania odpowiedniej temperatury dostosowanej do potrzeb każdego użytkownika.
MyPeugeot to również:
- doświadczenie większego komfortu jazdy samochodem dzięki dostępowi do wielu użytecznych informacji, takich jak: identyfikacja kontrolek na desce rozdzielczej, wzywanie pomocy za pomocą ekranu dotykowego, aktualizowanie systemu multimedialnego w samochodzie i uzyskiwanie dostępu do dokumentacji pokładowej,
- możliwość zaplanowania podróży z wyprzedzeniem za pomocą smartfona. Zaplanowana podróż będzie potem automatycznie wyświetlana w systemie nawigacji samochodu.
Za pomocą interfejsu klient może też być na bieżąco z najnowszymi informacjami od marki Peugeot: oferty specjalne, konkursy, wydarzenia motoryzacyjne i nowe technologie.
Informacja prasowa: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze