Powołany do życia w połowie roku dział stylu mający opracowywać produkty dla innych, pozasamochodowych firm został właśnie doceniony przez francuski „Automobile Magazine”. Międzynarodowy zespół stylistów uhonorowany został w kategorii Inicjatywa.
„Automobile Magazine” przyznaje swoje nagrody już od 34 lat. Doceniane są najprzeróżniejsze przejawy życia motoryzacyjnego, w tym innowacje i osobowości w świecie motoryzacji, strategie, wyczyny, osiągnięcia. W tym roku jedna z nagród – za nową inicjatywę w branży – powędrowała do Peugeot Design Lab. Doceniono szansę, jaką dano młodym nierzadko projektantom na zaprezentowanie swoich wizji wielu przedmiotów użytkowych. Jednym z pierwszych takich projektów był fortepian zaprojektowany wspólnie z legendarną firmą Pleyel.
I właśnie ów instrument miał duży wpływ na przyznanie Peugeot Design Lab wspomnianej nagrody. Premierowy pokaz fortepianu miał miejsce podczas Paris Mondial de l’Automobile, zaś w początkach grudnia w hali koncertowej Pleyela w Paryżu odbył się pierwszy koncert, w którym instrument akompaniował chórowi podopiecznych Fundacji Auteuil.
Peugeot Design Lab ma świadczyć usługi projektowe dla firm, a przedmiotem jego działalności może być wszystko, oprócz samochodów. Dziś mija pół roku od powołania tego centrum stylu, przed którym postawiono ambitne cele: opracowanie strategii marki, wzmocnienie spójnej tożsamości oraz wartości.
KG
Najnowsze komentarze