Najdroższa Dacia Duster kosztuje już ponad 110 tysięcy złotych. Po kilku miesiącach od ostatniej podwyżki marka musiała podnieść ceny z uwagi na inflację oraz rosnące koszty.
Dacia Duster SL Extreme to najdroższa wersja wyposażenia w cenniku. Oprócz tego dostępne są jeszcze Expression (w standardzie ma klimatyzację manualną) oraz Journey. Wersja SL Extreme to coś w rodzaju „all inclusive” dla marki.
Zobacz: Znamy nowy polski cennik marki Dacia. Grudzień 2022
Można ją kupić z trzema rodzajami napędów:
- 1.5 dCi 115 KM 4×4 za 105.900 zł
- 1.3 TCE 150 KM 4×2 za 106.400 zł
- 1.3 TCE 150 KM 4×4 za 108.400 zł.
Jak widać najdroższa wersja SL Extreme to ta wyposażona w silnik benzynowy i napęd 4×4, kosztująca 108.400 zł. W tej cenie otrzymujemy lakier w kolorze białym. Niebieski, szary (w dwóch odcieniach), khaki i czarny wymagają dopłaty 2.700 zł, natomiast najdroższy – pomarańczowy – 2.900 zł. Wersja SL Extreme ma w standardzie prawie wszystko, dlatego z opcji można dodać tylko podgrzewane siedzenia przednie (700 zł) oraz koło zapasowe (700 zł). Dodajemy to wszystko do siebie.
Najdroższa Dacia Duster 1.3 TCE 150 KM 4×4 kosztuje więc finalnie 112.700 zł. Jest to wzrost o 4000 zł w stosunku do poprzedniej rekordowej ceny tego modelu.
Wyposażenie wersji SL Extreme obejmuje
- felgi ze stopu metali lekkich 17″ – Czarne Tergan
- szyby tylne przyciemniane
- 2 gniazda USB A do ładowania z tyłu
- mapa Europy Wschodniej – wersja rozszerzona
- system Multiview Camera (4 kamery po jednej na każdą stronę pojazdu)
- komunikaty w języku polskim
- funkcja replikacji telefonu komórkowego Apple Car Play i Android Auto
- nawigację Media Nav oraz 3 letnią subskrypcję map
- centralny zamek
- szyby tylne regulowane elektrycznie
- szyby przednie regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym po stronie kierowcy
- oparcie tylnej kanapy składane w układzie 1/3-2/3
- Keyless Entry – system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania silnika
- kierownica pokryta skórą ekologiczną
- kolumna kierownicy z regulacją wysokości i głębokości
- nawiew powietrza na tył
- tapicerka materiałowa łączona ze skórą ekologiczną i pomarańczowymi przeszyciami + DC
- konsola centralna ze schowkiem i regulowanym podłokietnikiem
- fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego
- światła automatyczne, wycieraczki automatyczne
- lusterka zewnętrzne podgrzewane, regulowane elektrycznie, składane elektrycznie
- światła do jazdy dziennej LED
- światła przeciwmgłowe
- elektroniczne ograniczenie prędkości do 180 km/h
- komputer pokładowy
- wskaźnik zmiany biegów
- tryb ECO
- HDC – system kontroli zjazdu ze wzniesienia (dla wersji 4×4)
- system wspomagania parkowania tyłem
- klimatyzacja automatyczna jednostrefowa
- czołowe i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
- poduszki przednie boczne i kurtynowe
- ABS
- układ wspomagania nagłego hamowania (AFU)
- możliwość dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera z przodu
- przednie pasy bezpieczeństwa bez regulacji wysokości
- tylne 3-punktowe pasy bezpieczeństwa
- system monitorowania martwego pola (BSW)
- system mocowania fotelika dla dziecka ISOFIX na bocznych miejscach z tyłu
- regulator-ogranicznik prędkości
- system kontroli ciśnienia w oponach
Skonfiguruj swoją Dacię Duster.
Najnowsze komentarze