Nowa Dacia Duster, z silnikiem 1.5 dCi o mocy 115 KM, maksymalnie doposażona i z napędem 4×4, kosztuje już ponad 90 tysięcy złotych. Co otrzymamy za te pieniądze? Rozsądnie wyposażony samochód o sporej dzielności terenowej. Jak wyglądają szczegóły?
Zobacz: nowa Dacia Duster od 48.900 zł. Także z fabryczną instalacją LPG
Pod uwagę wzięliśmy nową Dacię Duster w wersji Prestige z silnikiem diesla. W wyposażeniu standardowym posiada ona:
- relingi dachowe w kolorze ciemnego metalu
- obręcze kół ze stopu metali lekkich 17″ – Maldive
- szyby tylne przyciemniane
- system Media Nav Evolution (wyświetlacz 7″, nawigacja, radio z DAB)
- centralny zamek
- szyby tylne regulowane elektrycznie
- szyby przednie regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym po stronie kierowcy
- wykończenie elementów przednich drzwi ze skóry ekologicznej
- osłona podwozia z przodu i z tyłu w kolorze chrom satynowy
- kanapa tylna składana z oparciem dzielonym w układzie 1/3-2/3
- fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego, z podłokietnikiem
- kierownica i gałka dźwigni biegów pokryte skórą ekologiczną
- kolumna kierownicy z regulacją wysokości i głębokości
- nawiew powietrza na tylną kanapę
- automatycznie włączane światła
- lusterka zewnętrzne podgrzewane, regulowane elektrycznie, składane ręcznie
- światła przeciwmgłowe
- światła do jazdy dziennej LED
- komputer pokładowy
- wskaźnik zmiany biegów
- tryb ECO
- HDC – system kontroli zjazdu ze wzniesienia (dla wersji 4×4)
- system wspomagania parkowania tyłem
- klimatyzacja automatyczna
- poduszki kurtynowe z przodu
- ABS
- układ wspomagania nagłego hamowania (AFU)
- czołowe i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
- możliwosć dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera z przodu
- przednie pasy bezpieczeństwa bez regulacji wysokości
- system kontroli ciśnienia w oponach
- system monitorowania martwego pola (BSW)
- system mocowania fotelika dla dziecka ISOFIX na bocznych miejscach z tyłu
- regulator-ogranicznik prędkości
- tylne 3-punktowe pasy bezpieczeństwa
Jako wyposażenie dodatkowe wybraliśmy:
- lakier metalizowany – dopłata 2000 zł
- tapicerkę skórzaną – dopłata 1450 zł
- koło zapasowe – dopłata 700 zł
- rozszerzoną mapę Europy Wschodniej – 300 zł
- system Multiview Camera – 1100 zł
- podgrzewanie przednich foteli – 600 zł
- dostęp bezkluczykowy – 1000 zł
Suma to 90.350 zł. Dacia Duster to nadal najtańszy i najbardziej popularny wśród klientów indywidualnych SUV w Polsce.
Już niedługo Dacia Duster zostanie zaprezentowana w wersji po faceliftingu. Zmiany nie będą duże, to raczej stylistyczne dostosowanie do reszty linii marki.
Najnowsze komentarze