Niedawno prezentowaliśmy wizualizację bazowego wariantu najnowszego Peugeota 508. Postanowiliśmy udać się również na przeciwny koniec cennika i sprawdzić, ile kosztuje i jak prezentuje się najbardziej luksusowa i najlepiej wyposażona wersja pojazdu.
W Polsce wciąż czekamy na pojawienie się 508 w salonach sprzedaży. Francuscy klienci są w nieco lepszym położeniu. Na rodzimym rynku producenta spod znaku lwa dostępny jest zarówno cennik, jak i konfigurator pojazdu. Skomponowaliśmy więc samochód marzeń, czyli Peugeota 508 w najwyższej wersji wyposażeniowej i ze wszystkim, co tylko marka ma do zaoferowania.
Najwyższą wersją wyposażenia Peugeota 508 jest GT oferowany z dwoma jednostkami napędowymi: PureTech o mocy 225 KM oraz BlueHDi 1.8, który rozwija 180 KM mocy. W pierwszym przypadku zapłacimy za samochód 46.000 euro, druga opcja jest droższa o 1.600 euro. Skoro więc możemy wydać tyle, ile nam się podoba (konfiguracja jest czysto teoretyczna) odważnie kliknęliśmy w droższy wariant. Następnie dobraliśmy kolor nadwozia i bez zbędnego zastanowienia zdecydowaliśmy się na czerwony wyceniony na 920 euro. Wnętrze wykończyliśmy bordową skórą, co kosztowało nas dodatkowe 1.000 euro, dodaliśmy również ozdobne listwy za 150 euro.
Nasza luksusowa limuzyna musi posiadać szklany dach oraz podgrzewaną przednią szybę, co wymaga dodatkowego nakładu 1.400 euro. Nie pogardziliśmy również 19-calowymi felgami dostępnymi za dodatkowe 570 euro, bezprzewodową ładowarką do smartfona (100 euro), systemem Night Vision wycenionym na 1.400 euro oraz kilkoma dodatkami poprawiających bezpieczeństwo. Wymarzony Peugeot 508 wyposażony we wszystkie możliwe opcje kosztuje 54.880 euro, co daje nam prawie 237 tys. zł. Jest to o 22.580 euro więcej niż podstawowy wariant modelu.
Najnowsze komentarze