Wiadomości

Dacia na LPG: ile kosztują najtańsze wersje z fabryczną instalacją gazową? Maj 2023

autor Małgorzata Kozikowska
2023-06-07
Wiadomości

DS 9 to konkurent BMW 5, Audi A6 i Mercedesa klasy E. „Wyposażenie i komfort topowych limuzyn”. Nasz wywiad

autor Małgorzata Kozikowska
2023-06-04
Wiadomości

470% wzrostu sprzedaży Alfy Romeo w Portugalii

autor Krzysztof Gregorczyk
2023-06-06
Wiadomości

Renault Master liderem segmentu LCV w Polsce. Wyniki za styczeń-maj 2023

autor Małgorzata Kozikowska
2023-06-05
Wiadomości

Renault na czele rankingu sprzedaży aut we Francji. Citroën spadł na piąte miejsce

autor Małgorzata Kozikowska
2023-06-07
Citroen Ami for All
Wiadomości

Nowy Citroën „Ami for All”, czyli wersja dla osób niepełnosprawnych

autor Małgorzata Kozikowska
2023-06-05
Wiadomości

Nissan ARIYA wśród dziesięciu najlepszych samochodów elektrycznych na świecie

autor Krzysztof Gregorczyk
2023-06-06
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości

Elektryzująca kampania: „Naładowany energią – Opel Mokka Electric”

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2023-05-23
w Wiadomości, Opel
Czas czytania 5 minut
48 1
A A
0
  • Pełna energii: Mokka Electric uwodzi tańczącym kablem do ładowania

  • Przykuwająca wzrok: bestsellerowy SUV zachwyca śmiałą i przejrzystą stylistyką

  • W punkt: Jung von Matt tworzy wyjątkową kampanię reklamową 360°

„Naładowany energią – Opel Mokka Electric!” Tak brzmi hasło nowej ogólnoeuropejskiej kampanii Opla dla najlepiej sprzedającego się SUV-a z napędem elektrycznym i symbolem błyskawicy w logo. Opel Mokka jest śmiały, przejrzysty i przede wszystkim elektryzujący. Jako samochód z napędem elektrycznym, Mokka Electric nie tylko gwarantuje odpowiedzialną przyjemność z jazdy przy zerowej lokalnej emisji spalin, ale również zdecydowanie przykuwa wzrok. Wzbudza emocje i uczucie „chcę go mieć”. I podobnie jak Mokka Electric, film reklamowy i wszystkie towarzyszące mu formaty cyfrowe i drukowane wyróżniają się, są inne niż wszystkie, gdyż „gwiazdą” obok samej Mokki Electric jest jaskrawożółty kabel do ładowania, który ożywa, gdy spotyka się z przyciągającym wzrok SUV-em.

„Opel to marka progresywna – skoncentrowana na tym, co najważniejsze. Rozwijamy elektryfikację, aby nasi klienci mogli cieszyć się bezemisyjną jazdą ORAZ inspirującą, atrakcyjną mobilnością. Wszystko to ma do zaoferowania nasz niezwykły SUV – Opel Mokka Electric – i doskonale to odzwierciedla jego nowa kampania, w której modelowi udaje się uwieść nawet kabel do ładowania. Można poczuć energię, którą emanuje ten samochód i to nie tylko w telewizji, ale we wszystkich formatach medialnych. Dzięki swoim osiągom, najnowocześniejszej technologii i stylistyce, Opel Mokka Electric jest naładowany energią!” – powiedziała Rebecca Reinermann, wiceprezes ds. marketingu marki Opel.

„Naładowany energią”: Opel Mokka Electric uwodzi przypominający kobrę kabel do ładowania

W Europie, w różnych formatach medialnych kampania ruszyła w połowie 15 maja. W filmie reklamowym, który jest obecnie nadawany w głównych kanałach telewizyjnych w wybranych krajach, kabel do ładowania owija się wokół Mokki Electric niczym kobra, najwyraźniej zafascynowana kompaktowym, niekonwencjonalnym samochodem elektrycznym Opla. Najpierw kabel delikatnie przesuwa się po odważnej i czystej masce, a następnie ogląda wnętrze z w pełni cyfrowym kokpitem Pure Panel. Wreszcie otwiera się klapka gniazda ładowania. Kabel do ładowania przypominający kobrę bez wahania wślizguje się, by zasilić Mokkę Electric energią.

Daniel Schweinzer, dyrektor kreatywny Jung von Matt HAVEL, powiedział: „Wiele marek samochodowych praktycznie ukrywa przewody elektryczne w swoich przekazach. W naszej kampanii dla Mokki robimy wręcz odwrotnie: czynimy go głównym bohaterem i doceniamy kabel jako symbol mobilności elektrycznej. I oczywiście kabel zostaje natychmiast uwiedziony przez Mokkę – zdecydowanie jeden z najatrakcyjniejszych samochodów elektrycznych na rynku”.

Jasna deklaracja: wartości marki i cechy Mokki Electric w skrócie

Mokka była pierwszym modelem Opla z nowym obliczem marki Opel Vizor i kokpitem Pure Panel. Był to również pierwszy samochód w gamie niemieckiego producenta samochodów od samego początku oferowany z napędem w pełni elektrycznym, torując w ten sposób drogę kolejnym modelom Opla i filarom marki – Modern German, Greenovation i Detox. Ciesząca się niesłabnącą popularnością Mokka jest bestsellerem w całej Europie; w pełni elektryczny wariant stanowił już 29% łącznej sprzedaży modelu Mokka w ubiegłym roku – w Niemczech liczba ta była jeszcze wyższa i wyniosła aż 43%.

Samochód jest dosłownie pełen energii – a pracownicy agencji Jung von Matt HAVEL zajmujący się Oplem od początku bieżącego roku podsumowali, w swojej pierwszej kampanii przygotowanej dla producenta, w jednoznaczny, emocjonalny i sympatyczny sposób to, co wyróżnia markę, a w szczególności model Mokka Electric.

Odkryj Opla Mokka Electric: na poszczególnych kanałach

Kampanię „Naładowany energią – Opel Mokka Electric” można będzie zobaczyć w całej Europie we wszystkich popularnych kanałach odbioru. Oprócz spotu przewidzianego do telewizji, Opel wykorzystuje szeroko zakrojoną, zewnętrzną reklamę cyfrową DOOH (digital out-of-home), aby zwrócić uwagę na nową kampanię i model Mokka Electric. Ponadto krótkie filmiki, Reelsy i podobne będą rozpowszechniane w mediach społecznościowych i innych kanałach cyfrowych.

Zdobywca „Złotej Kierownicy 2021”1 nie tylko przyciąga wzrok na drodze swoją śmiałą i przejrzystą stylistyką, ale także imponuje osiągami. Silnik elektryczny o mocy 100 kW/136 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 260 Nm zapewnia zrywną i cichą jazdę.Akumulator o pojemności 50 kWh wystarcza na 338 km lokalnie bezemisyjnej jazdy zgodnie z WLTP2. Dzięki systemowi hamowania rekuperacyjnego Mokka Electric jest jeszcze bardziej wydajna, może bowiem odzyskiwać energię w czasie zmniejszania prędkości lub hamowania. Ładowanie akumulatora 50 kWh do 80 procent pojemności na 100‑kilowatowej stałoprądowej stacji szybkiego ładowania zajmuje około 30 minut.

 [1] AUTO BILD nr 45/2021 i BILD am SONNTAG nr 46/2021, kategoria „Najlepszy samochód poniżej €25.000” uwzględniając bonus ekologiczny.

[2] Zasięg określony zgodnie z metodologią badania procedury WLTP (R (WE) nr 715/2007, R (UE) nr 2017/1151). Rzeczywisty zakres może się różnić w warunkach codziennej eksploatacji i zależy od różnych czynników, w szczególności od indywidualnego stylu jazdy, charakterystyki trasy, temperatury zewnętrznej, stosowania ogrzewania i klimatyzacji oraz wstępnego nagrzewania.

 

 

źródło: Opel Polska


Francuskie samochody

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

Jürgen Klopp elektryzuje ADAC Opel Electric Rally Cup „powered by GSe”

2023-06-08

Maj 2023 – Vauxhall nadal jest wiodącą marką elektrycznych samochodów dostawczych w Wielkiej Brytanii

2023-06-07

Vauxhall Corsa i Mokka najlepiej sprzedającymi się samochodami elektrycznymi w swoich segmentach w 2023 roku w UK

2023-06-07

Dacia Duster Extreme wysoko oceniona! Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 22-23/2023

2023-06-06
Tagi: elektryczny OpelMokka-eOpel
Udostepnij17Tweet11Udostepnij3
Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • © Arnaud Taquet @ ContinentalProductions

    Czy i która marka w koncernie Stellantis będzie pełnić rolę Dacii?

    1562 udostępnienia
    Udostepnij 625 Tweet 391
  • Napis na tylnej klapie tego Citroëna C3 wzbudził uśmiechy kierowców. Za kierownicą siedział mężczyzna

    579 udostępnienia
    Udostepnij 232 Tweet 145
  • Citroën popełnił błąd, sprzedając samochody dostawcze z logo Toyota?

    607 udostępnienia
    Udostepnij 243 Tweet 152
  • UOKiK: 389 Jeepów Compass i Renegade do serwisu

    411 udostępnienia
    Udostepnij 164 Tweet 103

Testy samochodów

Peugeot - testy i opinie

Test: Peugeot 308 SW Active 1.6 BlueHDi 120 KM – lepszy, niż 500+. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy, spalanie

autor Krzysztof Gregorczyk
2016-03-02
Peugeot - testy i opinie

Test: Peugeot 508 RXH hybryda z dieslem o mocy 200 KM – auto kosztowne, ale oszczędne i przyjemne w użytkowaniu. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2013-03-31
Peugeot - testy i opinie

Test: Peugeot 308 1.2 PureTech 82KM II – najtańsza wersja na rynku. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Tomasz Nowicki
2014-03-19
Renault Kangoo 2021
Renault - testy i opinie

Test: Renault Kangoo: pierwsza jazda. Dlaczego nie ma środkowego słupka? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2021-06-17
Renault - testy i opinie

Test: Renault Captur dCi 110 KM – najpiękniejszy samochód w swojej klasie? Opinie, zalety, wady, plusy i minusy, spalanie

autor Małgorzata Kozikowska
2017-11-30

Najnowsze komentarze

  • Tomasz O - Alfa Romeo pyta swoich miłośników: jak powinien nazywać się nowy model?
  • Artur - Napis na tylnej klapie tego Citroëna C3 wzbudził uśmiechy kierowców. Za kierownicą siedział mężczyzna
  • Anonimowo - Czy i która marka w koncernie Stellantis będzie pełnić rolę Dacii?
  • Grześ - Napis na tylnej klapie tego Citroëna C3 wzbudził uśmiechy kierowców. Za kierownicą siedział mężczyzna
  • Krzysztof Gregorczyk - Trend wzrostowy nie słabnie: Alfa Romeo rośnie w Niemczech o 134%
  • Krzysztof Gregorczyk - Rynek paliw – wnioski z postępowania wyjaśniającego UOKiK: Orlen nie zrobił nic złego
  • Paweł - Trend wzrostowy nie słabnie: Alfa Romeo rośnie w Niemczech o 134%

Zobacz też

12 ulgowych dni w Citroënie

Test: Peugeot 3008 Hybrid4 200 KM – hybryda z dieslem dla rodziny. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

Renault wprowadza limitowaną serię Clio Trend

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.