Salon nie jest ani mały, ani duży, taki powiedziałbym w sam raz. Mieści całkiem sporo samochodów, a w chwili, gdy go odwiedziłem stały wewnątrz modele C1, C3, C4, C5, Xsara Picasso i Berlingo. Na zdjęciach niżej znajdziecie także C4 Picasso, ale to fotka zrobiona wcześniej.
Przed salonem ustawiono auta, którymi można się wybrać na jazdę próbną. Nie mogło oczywiście zabraknąć modelu C5, który zyskuje sobie uznanie coraz większej rzeszy klientów. Auto, jako pierwsze na rynku, umożliwia dokonanie wyboru między zawieszeniem klasycznym, nota bene bardzo przyjemnie zestrojonym, a hydropneumatycznym.
Klienci są witani przez miłą recepcjonistkę, która stara się o nawiązanie pierwszego kontaktu z osobami wchodzącymi do salonu firmy Auto Broker. Chodzi głównie o klientów zainteresowanych nowymi samochodami, ale także o tych, którzy pierwszy raz trafiają do firmy i jeszcze nie do końca orientują się w rozkładzie pomieszczeń.
Za stoiskiem recepcjonistki znajdują się punkty obsługi klientów serwisu. Z przyjemnością stwierdziłem, że pracuje tam kilka osób, które znałem jeszcze z Auto-Forum, zaprzyjaźnionego z nami serwisu Citroëna działającego na lubelskim rynku od ładnych kilku lat.
Szefem serwisu jest Pan Krzysztof Ławicki, były szef serwisu w Auto-Forum. Na jego głowie spoczywa zresztą mnóstwo spraw związanych z organizacją nowego warsztatu. A jest co organizować…
Jak widać – serwis jest bardzo przestronny. Już teraz dysponuje sześcioma podnośnikami, łącznie z takimi, które umożliwiają obsługę samochodów klasy Jumpera! Wkrótce stanowisk z podnośnikami zresztą przybędzie. Lada chwila dotrą też najnowocześniejsze narzędzia, lepsze, niż te wykorzystywane w tej chwili. Serwis posiada oczywiście pełne zaplecze diagnostyczne, dostęp do baz danych Citroëna poprzez Internet, a dzięki specjalistycznemu software’owi może naprawiać także samochody innych marek, nie tylko francuskich, co zresztą skwapliwie czyni.
Oczywiście oferowane są usługi Chrono Service, czyli szybkie naprawy i obsługa serwisowa. Z wieloma drobiazgami nie trzeba się więc umawiać, lecz wystarczy przyjechać i zostanie się obsłużonym „od ręki”.
Warto podkreślić również fakt posiadania przez serwis doskonale wyposażonego działu blacharsko-lakierniczego. Sporo nowych urządzeń, rzadko spotykanych w takich warsztatach, które umożliwiają przeprowadzanie napraw blacharskich zgodnie z nowoczesnymi zasadami tej sztuki, komputerowy dobór lakierów i oczywiście kabina lakiernicza – to wszystko pozwala mieć pewność, że naprawy tego typu zostaną wykonane profesjonalnie i szybko.
Salon i serwis Citroëna przy Mełgiewskiej zapraszają swoich klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00, zaś w soboty od 8:00 do 14:00
A na koniec mamy dla Was prawdziwą perełkę – Citroëna DS, który nie tylko dokonał uroczystego otwarcia obiektu przy Mełgiewskiej, ale i stał tam przez mniej więcej trzy tygodnie stanowiąc niewątpliwą atrakcję dla wszystkich, którzy wówczas odwiedzili siedzibę firmy Auto Broker.
I jeszcze kilka zdjęć z uroczystości otwarcia salonu:
A wszystkich zainteresowanych szczegółami działalności firmy Auto Broker odsyłamy do ich strony internetowej.
KG
Zdjęcia: autor i archiwum firmy Auto Broker
Najnowsze komentarze