Firma Stellantis Japan Co., Ltd. będzie gospodarzem gali wręczenia nagród „New Citroën Design Award”, która upamiętni opracowanie modelu zawierającego najnowszą generację wzornictwa linii Citroën.
Świętując swoje 106. urodziny, francuska marka samochodów Citroën określiła cztery podstawowe wartości: „prostota”, „zrównoważony rozwój”, „komfort” i „śmiałość” – i utorowała drogę do oryginalnej przyszłości dzięki innowacyjnym technologiom, komfortowej jeździe i wzornictwu.
Celem tegorocznej edycji New Citroën Design Award jest promowanie bardziej oryginalnego wizerunku marki poprzez publiczną akceptację prac artystycznych bazujących na nowym motywie wzorniczym Citroëna, w tym na logo nowej generacji. Zwycięski projekt zostanie wykorzystany jako oryginalny gadżet w salonach Citroëna na terenie całego Kraju Kwitnącej Wiśni. Dodatkowo zdobywca Nagrody Głównej otrzyma 300.000 jenów, a autorzy prac, które zdobędą Nagrodę Doskonałości otrzymają 100.000 jenów.

Najważniejsze informacje dotyczące New Citroën Design Award
– okres składania wniosków: od piątku 18. kwietnia do niedzieli 11. maja;
– nagrody: nagroda główna – 300.000 jenów, dwie nagrody za doskonałość (2 osoby) po 100.000 jenów każda; nagrodzona praca zostanie również wykorzystana w projekcie toreb, które będą rozdawane podczas dni otwartych, które odbędą się w salonach Citroëna w całym kraju w sobotę 14. czerwca i niedzielę 15. czerwca;
– szczegóły rekrutacji: temat: „Oryginalność”; grafika wyrażająca „oryginalność” przy użyciu motywów wzornictwa produktu, takich jak nowe logo Citroëna i nowa sygnatura świetlna marki.
– jak wziąć udział? Wystarczy złożyć wniosek za pomocą formularza internetowego na oficjalnej stronie internetowej; mogą je złożyć osoby lub grupy, bez względu na wiek, płeć i narodowość, jednakże muszą mieszkać w Japonii i potrafić komunikować się po japońsku;
– wyniki zostaną ogłoszone na specjalnej stronie internetowej na początku czerwca.
Szczegółowe informacje i środki ostrożności dotyczące metod aplikacji można znaleźć na specjalnej stronie internetowej https://web.citroen.jp/design-award/
Krzysztof Gregorczyk; grafika: Citroën
Najnowsze komentarze