Chat with us, powered by LiveChat

Nie DS 8 a DS 9! Nowy model już bez kamuflażu

49 5 307

Marka DS Automobiles przygotowuje do debiutu swój nowy flagowy model. Ledwie opublikowaliśmy zdjęcia szpiegowskie pojazdu pochodzące z testów drogowych w Hiszpanii, a w Internecie pojawiły się fotografie samochodu bez żadnego kamuflażu. Co ciekawe, plakietka zamiast o DS 8 informuje nas o DS 9.

Marka DS Automobiles wkrótce zaprezentuje swój nowy flagowy model. Samochód jest już testowany w Europie, ale pierwsze zdjęcia pojazdu bez kamuflażu pochodzą z Chin. W pierwszej kolejności nowy DS trafi właśnie do Państwa Środka. Samochód będzie różnił się od europejskiego, podobnie jak dostosowano Peugeot 508 i 508 L. Nowy luksusowy model został nazwany DS 9. Wcześniejsze informacje mówiły o DS 8, ale być może oznaczenie będzie inne w Chinach niż w Europie.

Nowy konkurent BMW, Audi i Mercedesa najprawdopodobniej zadebiutuje jeszcze w listopadzie podczas salonu samochodowego w Kantonie. Model jest limuzyną segmentu premium o długości ok. 4,9 m. DS 9 charakteryzuje się długą maską i opływową sylwetką z linią dachu, która z gracją opada ku tyłowi. Na zdjęciu możemy dostrzec duży grill oraz zakrzywioną linię świateł nawiązującą do modeli DS 3 Crossback oraz DS 7 Crossback.

W Europie model DS 8 lub też DS 9 w zależności od tego, na jaką nazwę zdecyduje się francuska marka, zobaczymy w przyszłym roku. Być może producent zaprezentuje swojego flagowca już w marcu podczas salonu samochodowego w Genewie.

Model zaczerpnie gamę napędów od modelu DS 7 Crossback. Pod maską znajdziemy benzynowe silniki PureTech o pojemności 1.2 oraz 1.6 litra oraz wysokoprężną jednostkę 2.0 BlueHDi. W późniejszym czasie dołączy hybrydowa wersja plug-in, która zgodnie z nomenklaturą marki przyjmie nazwę E-Tense.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
11 Wątki komentarzy
38 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
23 Autorzy komentarzy
AdamTomaszToJaTomaszMarek Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Andrzej1
Gość
Andrzej1

1.2 130 km w manualu? Dla przykładu BMW serii 3 2.0 190 km automat i 7.2 s do setki! W wersji standardowej za 150 tys! Oczywiście żeby DS miał takie osiągi musiałby mieć pewnie z 300 km bo nie od dziś wiadomo że PSA robi słabe silniki.

Kaz
Gość
Kaz

Zgadzam się jednak, że to wstyd dawać tak mały silnik do limuzyny. Silnik 1.2 jest fajny, ale w mniejszych autach.

Zenon
Gość
Zenon

Limuzyne bym kupił małym silnikiem
Mam xmv6i jeżdżę powoli. Zeby dostojnie…..PASIONAT hybrydy….

Tomasz
Gość
Tomasz

Dobre. Zwłaszcza 2.0 HDI jeden z najlepszych dieslowskich silników. Nie ma to jak niemiecki 2.5 TDI

Mateusz
Gość
Mateusz

Dziś premium to nie duży silnik, wystarczy duży gril.

Niue
Gość
Niue

Silnik BMW 318i aut Sedan F30/F80 1.5 jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1499 cm3

Andrzej1
Gość
Andrzej1

Mylisz się występują silniki tylko 4 i 6 cylindrowe od 2 litrów wzwyż z automatem w standardzie. Polecam Wikipedię lub konfigurator :). Te 1.5 3 cylindrowe to chyba z i8 wziąłeś…

matolek26
Gość
matolek26

B38a15m0 1.5 litra BMW 318i

E D
Gość
E D

problemem w PSA nie są silniki czy skrzynie biegów tylko dziwne mapowanie powyższych elementów – stąd dość słabe parametry przyspieszania (ważne i podkreślane tylko i wyłącznie w broszurach marketingowych konkurencji). Większość sprzedawanych samochodów ma i tak 2 litrowe 4 cylindrowe jednostki, jak PSA. Tylko w katalogach od 0 do 100 1, czy 2 sekundy szybciej się rozpędzają. A to ładnie wyglada.

ToJa
Gość
ToJa

Kolejny specjalista. A wiesz, że 80% sprzedaży takiego A4 to bazowy silnik 140KM? To samo dotyczy C-Klasy.

ToJa
Gość
ToJa

A BMW3… Nieco większy P508 z mniejszą mocą ma przyspieszenie 7,9. Wiec nie musi mieć wcale 300KM, a żeby być precyzyjnym to wersja 1.6THP ma te samo przyspieszenie co BMW, wciąż będąc autem większym.

A z ceną BMW za 150tyś to się nie ośmieszaj. To wersja „już od”. 16″ koła, plastiki udające aluminium, fatalne wytłumienie. Klimatyzację chociaż ma? Sama nawigacja kosztuje + 11tyś zł. Bez trudno z konfiguracją doszedłem do 200tyś, wybierając same podstawowe funkcje.

Andrzej1
Gość
Andrzej1

190 vs 225 km plus większa msa BMW. To ty się nie ośmieszaj. Fatalne wytłumienie to chyba w e36

ToJa
Gość
ToJa

Co nie zmienia faktu, że za 150tyś kupujesz golasa.

Poza tym, czy ktoś tu mówi, że BMW3 to złe auto? Pospolite i przez to nudne, ale nie złe.

Marek
Gość
Marek

To są jakieś kpiny jak można to coś zwane Premium porównywać do bmw

ToJa
Gość
ToJa

Kpiny to jest taki stereotypowy ciemnogród jaki prezentujesz.

Niemieckie najlepsze – to nasz Polski syndrom sztokholmski.

Adam
Gość
Adam

508 za 150 tys zł to też golas.

Adam
Gość
Adam

Ale bazowe BMW 318i ma silnik 1.5 o mocy 143 KM

Tomasz
Gość
Tomasz

A dlaczego konkurent BMW, Audi i Mercedesa a nie Peugeot 508, Volvo S60 czy Alfa Romeo Gulia?

Kolo
Gość
Kolo

To wszystko jest ta sama liga poza Peugeotem.

Adam
Gość
Adam

A w czym 508 GT jest gorszy?

Mark
Gość
Mark

I co zostalo z numero 9 albo metropolis? Ano nic. Szarzyzna. Szkoda. No ale ja juz się wyleczyłem z szewronów.

Damian
Gość
Damian

Wygląda jak klon 508. Maska, zderzaki, mocno opadająca linia dachu. Jak tak będzie wyglądać europejska wersja to będzie stylistyczny zawód. Taki na siłę przestylizowany 508 z kilkoma błyskotkami, niestety kasa w koncernie musi się zgadzać.

Alex
Gość
Alex

Drugie wrażenie Skoda Superb.

Jdjdj
Gość
Jdjdj

W nowej 508 zapowiedziane są mocne silniki i myślę że w droższym bliźniaku będzie podobnie..Swoją drogą miedzy citroenem a peugeotem pokrewieństwo konstrukcji było zwykle lepiej zakamuflowane niż tu-poszli na łatwiznę podobnie jak seat z exeo i podejrzewam że ze sprzedażą będzie podobnie

jan
Gość
jan

508 w przebraniu. To coś nie ma szans na sukces.

ToJa
Gość
ToJa

Dlaczego? Tak samo narzekaliście na DS7, a sprzedaje się świetnie.

Znaleźli się specjaliści od sprzedaży aut premium.

Bartosz
Gość
Bartosz

Tylko niemieckie auta Premium dobrze się sprzedają niestety

Tomasz
Gość
Tomasz

,,Tylko”? A amerykańskie? jakieś dane?

E D
Gość
E D

moim zdaniem to wcale nie przypomina nowego 508… podobnie opadająca linia dachu to chyba jedyne co łączy te auta. Może tył podobny do Superba rzeczywiście… ogólnie to masywny przód bardziej pasował do DS7, a tutaj tak średnio to wygląda. Widziałem DS8 dawno temu i te zdjęcia niestety podchodzą pod to co będzie w Europie i co widziałem… szału niestety nie ma

Kolo
Gość
Kolo

Kolejny nijaki model DS. Wygląda to wszystko marnie, i te mikrosilniczki i ten wygląd. Czy warto było uśmiercać Citroena i sprowadzać go do producenta tych mydelniczek? Citroen miał styl, był wyjątkowy. Taki C5 ostatniej generacji wygląda do dziś bardzo ładnie, dostojnie, majestatycznie, to samo C6, a to DS takie nijakie, bezpłciowe jest. Brak pomysłu na DS wychodzi dobitnie.

ToJa
Gość
ToJa

Gdyby nie to, że statystyki sprzedaży dokładnie przeczą tym tezom. Klient premium chce mieć auto stonowane, ale dobrej jakości. C5 szorowało po dnie sprzedaży, to samo inne awangardowe francuzy, bijące w premium.

Tymczasem DS7 (bryła jak z Audi) sprzedaje się bardzo dobrze. Podobnie Alfa zrobiła z Gulią i też dobrze na tym wyszła.

Niestety, taki klient.

jan
Gość
jan

DS sprzedaje się bardzo słabo. Jako tako marka przędzie we Francji, ale poza nią to egzotyka. Akurat Alfa też jest na dnie, ani Giulia, ani Stelvio nie spełniły pokładanych w nich nadziei.

ToJa
Gość
ToJa

Bardzo słabo?

Czerwiec 2019. DS wyprzedza Alfe, Lexusa, Infinity, Lancie, Subaru i jest na poziomie Jaguara oraz Porsche.

I to mają 2 modele, z czego jeden nie jest jeszcze w pełni dostępny oraz sieć dealerska duuuużo mniejsza, gdyż dopiero ją budują.

A za chwilę wchodzi DS3 elektryczny, oraz DS7 300HP hybrydowe. Nie mówiąc o nowych modelach planowanych na 2020.

Andrzej1
Gość
Andrzej1

ToJa nie rozumiesz że są inne kraje niż Francja geniuszu?

ToJa
Gość
ToJa

A czy ja przytoczyłem dane z Francji, geniuszu?

To dane z całej Europy.

Marek
Gość
Marek

Lexus na całym świecie sprawdziłes ile sprzedał samochodow? Nie wypisuj tu takich głupot

ToJa
Gość
ToJa

Głupot? To są twarde dane. DS sprzeda się w Europie lepiej niż chociażby Lexus. Widzę, że ciężko niektórym przyjąć to do wiadomości.

ToJa
Gość
ToJa

Tak w ogóle kolego Marku, zastanawiam się gdzie jest twój problem. Mam inną opinię niż Ty – więc wyzywasz mnie od idiotów. Cytuję ci twarde dane – odpowiadasz stereotypami. Czemu jesteś tak emocjonalnie związany z BMW, że na samą myśl, że ktoś mógłby porównać francuskie auto do Twojego niemieckiego bożka, dostajesz białej gorączki i toczysz pianę z ust? Do tego robisz to na portalu dedykowanemu miłośnikom aut Francuskich. Jest to zachowanie doprawdy przedszkolne. Nie masz swojego życia? A może BMW płaci Ci za to? Wtedy ok – moralnie dno – ale przynajmniej miałbyś z tego kasę. Nie chcę cię osądzam,… Czytaj więcej »

Edward
Gość
Edward

DS to są kpiny. Żaden luksus i marne osiągi.

ToJa
Gość
ToJa

Jak DS to nie jest luksus, to ja nie wiem co wg Ciebie jest. Siedziałeś w nowych DS, jeździłeś? Bo ja tak. Jakością wnętrza, materiałami, fotelami zamiata i BMW i Mercedesa. Poziom Audi i to w lepszych wersjach.

jan
Gość
jan

Luksus z silnikiem 1,2. Marka też z tradycjami, stworzona kilka lat temu.

ToJa
Gość
ToJa

Audi A1 – 1.0 TSI, 3 cylindry. Technologia z Fabii.

Mercedes A – 1.3 108KM w standardzie oraz powszechne użycie Renault.

Zatem co powiesz o tych modelach? Bo to są konkurencji DS3 cross.

Andrzej1
Gość
Andrzej1

ToJa dlaczego porównujesz A1 i A skoro to liga DS 3, a nie DS 8?

ToJa
Gość
ToJa

Gdyż jak widać niemieckiemu premium nie przeszkadza „Luksus z silnikiem 1,2.”

A w DS8 będziesz miał silniki do 300KM. Źle?

Seba
Gość
Seba

Człowieku w jakiej limuzynie audi bmw albo mercedesa jest silnik 1.2?

Seba
Gość
Seba

Tak źle bo to hybryda którą wraz z użyciem traci moc

Seba
Gość
Seba

Nie ma szans w takiej klasie i limuzynie silnik 1.2 i 1.6

Seba
Gość
Seba

Ale w tych niemieckich taka pojemność tylko w maluszkach a nie np w 8

Tomasz
Gość
Tomasz

buahaha tyle lat czekania a tu przestylizowany Superb z silnikiem 1.2 xD Technicznie to autko niestety nie ma nawet podjazdu do prawdziwych aut klasy Premium. Gdzie przekładnie dwusprzęgłowe, gdzie normalne (dla segmentu E) silniki, gdzie napęd na 4 koła, gdzie zawieszenie pneumatyczne(/hydro)? Już Kia czy Skoda posiadają bardziej zaawansowane pojazdy segmentu D (czy nawet C!!!) i wcale nie udają, że są „Premium”. Niestety ale stylistycznie też jest nędza. Klapa murowana. Wątpię żeby wytrzymał 7 lat w produkcji. Możecie robić printscreeny.