Citroen kojarzony jest przede wszystkim z komfortem jazdy i wygodą. Dlatego marka przygotowała serię filmów, które w humorystyczny sposób opowiadają historię o tym, że nie jest łatwo zrezygnować z komfortu Citroena.
Każdy film przedstawia inny model marki w zaskakującej sytuacji, w której pasażerowie wolą pozostać w samochodzie, aby wykonywać czynności, które normalnie odbywają się na zewnątrz. Prezentowane modele to: C3 Aircross, C5 Aircross, C3, C4 Cactus oraz Berlingo. Kampania będzie prezentowana w telewizji i mediach społecznościowych przez cały rok.
Komfort leży u podstaw projektowania wszystkich nowych modeli Citroena. Świetnym przykładem jest Citroen C5 Aircross, którego można śmiało nazwać najbardziej komfortowym SUVem w swojej klasie. Zawieszenie bardzo dobrze filtruje nierówności i nawet jazda po niezbyt dobrych drogach może być przyjemnością.
Citroen znany jest też z niekonwencjonalnych reklam. Niewiele firm dopuszcza humor, ponieważ obawiają się, że może to obniżyć wiarygodność marki. W rzeczywistości śmiech jest najlepszym sposobem na przełamanie barier i stereotypów, związanych z samochodami.
Jeśli chodzi o muzykę, Citroën wybrał jedną z najbardziej znanych klasyków jazzowych na świecie: „Petite fleur” (mały kwiatek). Melodia „Petite Fleur” oddaje atmosferę relaksu, spokoju i wygody.
Citroen C3
https://www.youtube.com/watch?v=zONRRDj39II
Citroen C4 Cactus
https://www.youtube.com/watch?v=tldzl_17QbY
Citroen Berlingo
https://www.youtube.com/watch?v=NPtr6Vdt65U
Citroen C3 Aircross
https://www.youtube.com/watch?v=7-4AT1DYb58
C5 Aircross
https://www.youtube.com/watch?v=-FUmEeJe5bQ
Citroenowi gratulujemy poczucia humoru i czekamy, kiedy spoty pojawią się w polskich mediach.
Najnowsze komentarze