Dacia zaskoczyła rynek oryginalnym podejściem do promocji swoich modeli zasilanych LPG. Hasło „Niech LPG będzie znowu sexy” podkreślając, że mobilność z autogazem może być zarówno przyjazna środowisku, jak i korzystna finansowo. Producent podkreśla, że samochody wykorzystujące silniki ECO-G są warte zakupu. Ciekawe jak na takie hasło zareagują hałaśliwi specjaliści i specjalistki od poprawności?
„Dacia robi duży krok w kierunku zrównoważonej mobilności. Pojazdy ECO-G łączą niższą emisję CO₂ z znacznymi oszczędnościami. Wybierając ECO-G, troszczysz się nie tylko o środowisko, ale również o swój portfel.” – informuje marka. „Niech LPG będzie znowu sexy” – dodaje.
Najważniejsze zalety napędu z fabrycznym LPG według Dacii to:
- Mniejsza emisja CO₂: samochody ECO-G emitują o 21% mniej dwutlenku węgla w porównaniu do tradycyjnych aut benzynowych.
- Niższe koszty paliwa: dzięki LPG można zaoszczędzić nawet do 50% na tankowaniu.
- Imponujący zasięg: modele ECO-G mogą przejechać ponad 1 200 km bez konieczności tankowania.
- Doświadczenie i bezpieczeństwo: Dacia opiera swoje rozwiązania na ponad 20-letnim doświadczeniu z LPG, gwarantując niezawodność i spokój użytkowania.
W Polsce Dacia oferuje następujące modele, wyposażone w fabryczną instalację LPG:
- Dacia Sandero ECO-G 100 KM w cenie od 66.600 zł
- Dacia Sandero Stepway ECO-G 100 KM w cenie od 70.300 zł
- Dacia Jogger ECO-G 100 KM w cenie od 73.900 zł
- Dacia Duster ECO-G 100 KM w cenie od 80.800 zł
Test: Dacia Duster III LPG Eco-G 100 Sleep Pack – sposób na tanie podróżowanie i biwakowanie
W przyszłości do oferty samochodów z autogazem dołączy jeszcze nowa Dacia Bigster z silnikiem na LPG o mocy 140 KM.
źródło: Dacia Niemcy, opracowanie redakcja
Najnowsze komentarze