Rok 2019 jest bardzo ważny dla marki Citroen. Francuski producent obchodzi bowiem swoje 100 urodziny. Z tej okazji powstała kampania reklamowa przywołująca ducha Andre Citroena.
Andre Citroen był wizjonerem, który nie bał się innowacji zarówno w przypadku technologii, jak i sposobu dotarcia do klientów. Zasłynął m.in. nowatorskim podejściem do reklamy już od samych początków istnienia marki. W roku 1925 wieżę Eiffla ozdobiło oświetlenie układające się w napis Citroen. Niecodzienna dekoracja trafiła później do Księgi Rekordów Guinnesa jako największa reklama na świecie. Francuski producent nie raz ujawniał poczucie humoru w reklamie m.in. w przypadku Citroena 2CV i kontynuuje kreatywne podejście do dziś. Z okazji swoich 100 urodzin, francuska marka uruchomiła kampanię na rok 2019, która będzie składała się z 20 filmów. Reklamy skupiają się wokół wolności, przyjemności podróżowania i faktu, że samochody są po prostu… fajne.
https://www.youtube.com/watch?v=vu1BIBN9YUQ
Jeden z nowych filmów promocyjnych prezentuje koncepcyjny model Ami One, który zadebiutował podczas tegorocznego salonu samochodowego w Genewie. Film rozpoczyna się nawiązaniem do historii Citroena i początków motoryzacji, a następnie prezentuje, jak wyglądają nasze ulice obecnie. Aglomeracje są zatłoczone, stoimy w korkach i wdychamy spaliny. Wydawałoby się, że wśród takich warunków nikt już samochodu nie chce i jest to wręcz miejska plaga, aczkolwiek znany z nowatorskiego podejścia do motoryzacji Citroen, przedstawia swój pomysł na transport w dużym mieście: model Ami One.
Prototyp jest samochodem o pudełkowatym kształcie, który posiada napęd elektryczny. Dzięki niewielkim wymiarom i niezwykłej zwrotności, pojazdem zaparkujemy praktycznie wszędzie. Ponadto Citroen Ami One może prowadzić nawet nastolatek, bez prawa jazdy kat. B.
https://www.youtube.com/watch?v=IWd0uXmid5Y
Kolejne reklamy opowiadają o wypadach z przyjaciółmi oraz codziennym życiu w rodzinie i swoim miejscu w… samochodzie.
https://www.youtube.com/watch?v=HBTT_CYtoKg
Najnowsze komentarze