Nissan GT-R50 – 720-konny model za prawie 1 mln euro

2 1 256

Nissan oficjalnie zapowiedział wprowadzenie do produkcji modelu GT-R50. Samochód powstanie w limitowanej edycji 50 egzemplarzy a jego cena będzie wynosiła prawie 1 mln euro.

Nissan GT-R50 został zaprojektowany specjalnie, aby uczcić 50 urodziny zarówno modelu GT-R, jak i firmy  Italdesign. Pojazd jest od GT-R bardziej sportowy, potężniejszy i ma unikalny, włoski styl. W ubiegłym roku zaprezentowano wersję koncepcyjną, a następnie pojazd seryjny, który właściwie od prototypu różni się niewiele.

Nissan GT-R50 jest napędzany za pomocą 3,8-litrowej jednostki V6, która generuje 720 KM i 780 Nm momentu obrotowego. Model otrzymał więc dodatkowe 120 KM w porównaniu z modelem GT-R Nismo. Nissan i Italdesign planują montaż limitowanej edycji zaledwie 50 egzemplarzy. Pojazdy będą powstawały we Włoszech. Japoński producent zbiera już zamówienia, ale na pierwsze dostawy GT-R50 trzeba będzie poczekać do końcówki 2020 roku.

Za przyjemność posiadania urodzinowego supersamochodu trzeba oczywiście słono zapłacić. Cena modelu wynosi 990 tys. euro i jest wyższa o 810 tys. euro od ceny Nissana GT-R Nismo. Model będzie można podziwiać podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu przyszłego roku.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
1 Wątki komentarzy
1 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
2 Autorzy komentarzy
KiritoMariosti Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Mariosti
Gość
Mariosti

Poza paroma detalami i tyłem widać jakby parę paneli było z seryjnego GT-R’a.
Nie żeby był to zły wygląd, bo GT-R ogólnie wygląda ładnie, ale rzekłbym że seryjny wygląda lepiej bo jest spójny wizualnie.
Ten, szczególnie od tyłu wygląda jakby był „tuningowany”.

Bardziej przydałaby się druga generacja, bo ten z drobnymi liftingami produkowany jest już 12 lat…
Szczególnie brakuje tutaj jakiegoś elektrycznego wspomagania napędu które to umożliwiłoby GT-R’owi prześcignięcie elektrycznych hypercar’ów w przyspieszeniu przy jednoczesnym nierozsypywaniu się sprzęgła co ~20 dynamicznych startów spod świateł…

Kirito
Gość
Kirito

Jednemu YouTuberowi skrzynia biegów padła w nissanie gtr.