Dwie panie obejmą z dniem 1. lutego wysokie stanowiska w Grupie PSA.
Brigitte Cantaloube została mianowana Chief Digital Officer (CDO), czyli dyrektorem ds. cyfrowych w Grupie PSA. Stanowisko podlega bezpośrednio prezesowi koncernu, Carlosovi Tavaresowi. Brigitte Cantaloube odpowiadać będzie za cyfrową transformację koncernu PSA, co ma pomóc uczynić Grupę odważniejszą, bardziej dynamiczną i przenieść marki Grupy bliżej klientów.
Brigitte Cantaloube jest absolwentką EDHEC Business School. Karierę zawodową rozpoczęła w 1992 roku w grupie medialnej Expansion w charakterze handlowca, po czym awansowała na dyrektora sprzedaży. W roku 2000 została dyrektorem marketingu w spółce zależnej od Expansion zajmującej się Internetem. Dwa lata później objęła stanowisko dyrektora sprzedaży we francuskim tygodniku „L’Express”. W roku 2006 dołączyła do Yahoo France obejmując tam stanowisko dyrektora handlowego, później dyrektora zarządzającego i wreszcie w roku 2009 wiceprezesa odpowiedzialnego za sprzedaż. Po pięciu latach została mianowana wiceprezesem i dyrektorem handlowym Yahoo na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Carla Gohin praktycznie za tydzień obejmie stanowisko wiceprezesa ds. innowacji w Grupie PSA. Będzie odpowiadała za badania, innowacje i zaawansowaną inżynierię w koncernie.
Carla Gohin podlegać będzie Gillesowi Le Borgne, wiceprezesowi odpowiedzialnemu za badania i rozwój.
Pani Gohin jest absolwentką Ecole Nationale Supérieure d’Arts et Métiers. Z Grupą PSA jest związana od 1999 roku, kiedy to podjęła pracę na stanowisku kierownika optymalizacji kosztów. W latach 2002-2010 była odpowiedzialna za wprowadzanie różnego rodzaju zmian w układach napędowych. Od roku 2010 zajmowała się koordynacją techniczną w Departamencie Badań i Rozwoju Grupy PSA. W roku 2014 została asystentką wykonawczą prezesa zarządu PSA Peugeot Citroën, Carlosa Tavaresa.
KG; zdjęcia: PSA
Najnowsze komentarze