Nowa Dacia Bigster nie zdążyła jeszcze wjechać do polskich salonów – ale stanie się to wkrótce. Samochód oferowany jest w niezwykłej jak na tej wielkości SUVa cenie. Okazuje się, że można jeszcze taniej.
Czy nowa Dacia Bigster staniała? Cena 98.900 zł to mniej, niż oficjalna kwota za wersję Essential, którą zobaczycie w konfiguratorze tego modelu na stronie Dacia.pl. Pod maską znajdziemy 140-konny silnik benzynowy wykonany w technologii miękkiej hybrydy.
Standardowe wyposażenie takiego modelu obejmuje:
-
tapicerka materiałowa Essential
-
usługi online z transmisją danych poprzez sieć 4G
-
kolorowy wyświetlacz komputera 7″
-
wskaźnik zmiany biegów
-
5 miejsc
-
nowy system multimedialny Media Display w tym dotykowy ekran 10″ i bezprzewodowa replikacja smartfona)
-
fotel kierowcy z ręczną regulacją wysokości
-
kierownica pokryta skórą ekologiczną
-
kierownica z regulacją wysokości i głębokości (2 płaszczyzny)
- szyby przednie regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym
-
szyby tylne regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym
-
luterko wsteczne z manualnym ustawieniem dzień/noc
-
kamera cofania
-
lusterka boczne regulowane elektrycznie, podgrzewane z wbudowanym czujnikiem temperatury
-
jednopłaszczyznowa podłoga bagażnika z tapicerką
-
3 zagłówki w drugim rzędzie
-
2 kluczyki z 3 przyciskami (w tym 1 kluczyk składany)
-
tylne oparcie kanapy składane 40/60
-
centralny zamek
-
niska konsola środkowa z otwartym schowkiem bez podłokietnika
-
zwijana roleta bagażnika miękka
-
światła do jazdy dziennej LED
-
światła przednie ECO LED
-
światła automatyczne, wycieraczki manualne
-
jedno światło cofania
-
regulator-ogranicznik prędkości
-
opony letnie
-
czujniki parkowania z tyłu
-
tryb ECO
-
klimatyzacja manualna jednostrefowa
-
ESP + system wspomagający ruszanie pod górę (HSA)
-
system rozpoznawania znaków drogowych oraz ostrzegania o nadmiernej prędkości
-
system kontroli zmęczenia kierowcy (UTA)
-
napinacze pirotechniczne pasów bezpieczeństwa przednich foteli
-
funkcja połączenia alarmowego e-Call
-
ABS
-
poduszka powietrzna czołowa kierowcy
-
pas bezpieczeństwa kierowcy bez regulacji wysokości
-
3 punktowe tylne pasy bezpieczeństwa z napinaczem pirotechnicznym na bocznych fotelach
-
poduszka powietrzna czołowa pasażera z możliwością dezaktywacji
-
poduszki boczne z przodu + poduszki kurtynowe
-
wspomaganie nagłego hamowania (AFU)
-
ostrzeżenie o niezapięciu pasów
-
aktywny system wspomagania nagłego hamowania z funkcją wykrywania pieszych, rowerzystów (AEBS)
-
system kontroli bezpiecznej odległości (DW)
-
system utrzymania pasa ruchu (LKA)
-
zestaw naprawczy – do naprawy uszkodzenia opony (opona zapasowa z felgą wymaga dopłaty)
-
system mocowania fotelika dla dziecka ISOFIX na bocznych miejscach z tyłu
-
napinacze pirotechniczne z tyłu
-
system monitorowania ciśnienia w oponach (pośredni)
-
standardowa antena 300 mm
-
relingi dachowe
-
lusterka czarne, nielakierowane
Najnowsze komentarze