Chat with us, powered by LiveChat

Nowa Dacia Duster 1.0 TCe – znamy cenę

19 9 851

Nowa Dacia Duster 1.0 TCe będzie prawdopodobnie kosztować w Polsce około 41 tysięcy złotych. Taki wniosek można wyciągnąć analizując słowacki cennik tego modelu.

Nowa Dacia Duster z silnikiem 1.0 TCe zastąpi popularny model z silnikiem 1.6 SCe. Duster z 1.0 TCe ma osiągać maksymalną prędkość 168 kilometrów na godzinę. Maksymalna moc to 100 KM a maksymalny moment obrotowy to 160 Nm. Silnik spełnia najnowsze normy Euro.

Silnik 1.0 TCe będzie dostępny we wszystkich wersjach wyposażeniowych, od Access do Techroad, wyłącznie z napędem na przednie koła. Producent nie udostępnił za to jeszcze danych dla zużycia paliwa i przyspieszenia.

Jednostka 1.0 TCe to w gamie Dacii następca wycofywanego 0.9 TCe, silnika, który doskonale sprawdzał się w Clio czy Sandero. Przez kilka lat w redakcji użytkowaliśmy Sandero Stepway 0.9 TCe i mamy o tej jednostce jak najlepsze zdanie, mimo niewielkiej pojemności. Nowy 1.0 TCe zapewnia umiarkowane zużycie paliwa oraz wysoką trwałość.

Budowę silnika prezentuje poniższy film:

 

 

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
9 Wątki komentarzy
10 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
18 Autorzy komentarzy
LupusHigachiTimPrzemuśLupus Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Karol
Gość
Karol

A nabijałem sie ze Šzkody i z VAGiny i ich 1,0 TSI w Qurniku i T-coś, a tu proszę… 1,0 tce tak i owszem ale w Clio,Sandero ,ale nie w takim gabarycie…wiem,wiem małe opłaty, to nie wyścigówka itp …

Jan
Gość
Jan

Proszę nie wprowadzać w błąd. To nie jest następca H4B ( 0,9 TCE) tylko przerobiony H4D ( SCE 1.0 czyli silnik który jest w Twingo tylko z turbiną). Myślałem że na silnikach francuskich się znacie, sprawdzicie zanim napiszecie bzdury

Roman
Gość
Roman

Ale zastępuje w gamie silnik 0.9 tce, więc jest jego następcą

Radosław
Gość
Radosław

Następca ale nowy w Dacii. Jan ma rację.

Jan
Gość
Jan

To nie jest następca, ponieważ H4B jest nadal w ofercie, a H4D jest nadal w Twingo

Roman
Gość
Roman

A poza tym nawet jeśli 0.9 nadal jest w ofercie to nie znaczy a raczej jest pewne że 1.0 tce z czasem go zastąpi

Higachi
Gość
Higachi

Czyli będę mógł kupić kolektory i turbo z wersji tce do swojego sandero 1.0 sce i zasuwać tak, jak żadne inne sandero?

Bla
Gość
Bla

Jak się te silniki nie rozsypia po 150000km to dlaczego nie demonem prędkości nie jest ale BEZPIECZNIEJ MOŻE BĘDZIE NA DROGACH ciągle mówią żeby kierowcy wolniej jeździli to po co robią samochody po 200 KM

Tim
Gość
Tim

eeee yyyy tłumacza poproszę!!

Łukasz
Gość
Łukasz

W loganie mcv 0.9 tce LPG po 30 tyś silnik do wymiany, chlał olej ok 1l / 1000km I brak kompresji ma jednym cylindrze

Zako
Gość
Zako

Jasne zdzisiu, a gwarancja oczywiście tego nie obejmowała i wziąłeś sznur

Higachi
Gość
Higachi

Rozumiem, że gaz serwisowany był na czas, a przed założeniem instalacji sprawdzono luz zaworowy, bo fabryczny mógł być za duży, bo do benzyny nie ustawia się tak precyzyjnie, jak do gazu?

ŁukaszWwa
Gość
ŁukaszWwa

Mam obawy co do osiągów. Skoro 1.3 130KM potrzebuje ponad 11s żeby rozpędzić Dustera do setki, to co to będzie przy 1.0 100KM…?

Znam się
Gość
Znam się

To 1.0 tce… Nie sce.

Tommi
Gość
Tommi

Fajnie, że inwestują i wciąż dobre ceny.

Lupus
Gość
Lupus

Trochę lipa. Piszecie, że znacie cenę. T ja mówię, że przeanalizowałem i będzie kosztował 46. Chwytliwy temat a treść z czapy oparta na … eha…

Lupus
Gość
Lupus

Nooo i pomyliłem się mniej niż Wy… szanowni redaktorzy :-)
Tyle z Waszych wyliczeń. l

Przemuś
Gość
Przemuś

Koniec dustera

Tim
Gość
Tim

Ja się dziwię że Polska nie jest motoryzacyjną potęgą no i czemu koncerny szerokimi garściami nie czerpią z nieprzebranego źródła kadr, toć na takich forach to sami geniusze marketingu i motoryzacji i pewnie nie tylko! Jeden z drugim już oddtrąbił upadek Dacii i pewnie też całego Renault!! Zwracam uwagę że doświadczenie z gry Monopoly to jednak za mało a w dziale marketingu w Dacii i Renault raczej idioci nie siedzą!! Jedno to jest kwestia ograniczeń z emisją spalin a co innego jak dany koncern ten problem załatwia. Dacia z roku na rok rośnie dość szybko a kiedy rośnie popyt to… Czytaj więcej »