Dacia Duster bez mocnego silnika i 4×4. W związku z wprowadzeniem nowych norm emisji spalin marka wprowadza nowy cennik. Z oferty znika m.in. silnik 1.3 TCe o mocy 150 KM, na razie nie będzie też dostępnych modeli 4×4.
Zobacz: używana Dacia Duster 1.5 dCi po pięciu latach eksploatacji
Najważniejsza zmiana to pojawienie się nowego silnika TCE 90, który od teraz będzie stanowił podstawowy napęd w Dusterze. Jednocześnie mocno wzrosła cena wersji bazowej. Różnica wynosi aż 5.000 zł w stosunku do poprzedniego cennika, gdzie Access z TCE 100 kosztował 42.100 zł. Druga zmiana to podwyżki cen innych wersji wyposażeniowych i silnikowych. Z najsłabszym silnikiem wersja Comfort kosztuje 60.100 zł, wersja SL Celebration 64.400 zł.
Zobacz: test nowy Dacia Duster 1.3 TCe 150 4×4: najmocniejszy Duster
Kolejne zmiany to wycofanie z oferty napędu o mocy 150 KM. Najmocniejszym silnikiem pozostaje w tej chwili 130-konny 1.3 TCE, który można kupić wyłącznie w najwyższej wersji wyposażeniowej Prestige, kosztuje on 73.300 zł.
Z oferty znikają na razie też napędy 4×4. Zmiany wynikają bezpośrednio z wprowadzenia nowych, bardzo surowych norm emisji spalin. Na szczęście nie jest to na stałe – 4×4 wróci, pojawi się również automatyczna skrzynia biegów.
Dacia Duster gama 2021 – nowy cennik
Silnik |
Napęd |
Wersja Access |
Wersja Essential |
Wersja Comfort |
Seria limitowana SL Celebration |
Wersja Prestige |
TCE 90 |
4×2 |
47.900 zł |
54.400 zł |
60.100 zł |
64.400 zł |
66.200 zł |
TCE 100 LPG |
4×2 |
– |
54.400 zł |
61.100 zł |
65.400 zł |
67.200 zł |
TCE 130 FAP |
4×2 |
– |
– |
– |
– |
73.000 zł |
Blue dCi 115 |
4×2 |
– |
64.700 zł |
70.400 zł |
74.400 zł |
73.400 zł |
Najnowsze komentarze