Dacia Duster 4×4 z nowymi silnikami w polskiej ofercie

11 11 337

Nowa Dacia Duster 4×4 jest dostępna w polskiej ofercie w nowych wersjach silnikowych. Samochód z napędem na wszystkie koła jest oferowany z jednostką 1.3 TCe w dwóch wersjach mocy oraz dieslem Blue dCi 115.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami producenta, Dacia wprowadza zmiany do oferty silnikowej modelu Duster. Nowe wersje 4×4 pojawiły się właśnie na polskiej stronie internetowej marki. Witryna niedawno przeszła metamorfozę, dzięki czemu klienci otrzymują bardziej przejrzyste informacje oraz czytelny i sprawnie działający konfigurator. Dacia Duster z napędem 4×4 jest oferowana wraz z silnikiem benzynowym 1.3 TCe o mocy 130 KM. Tak wyposażony samochód potrafi rozpędzić się od 0 do 100 km/h w czasie 11,1 sekundy, a maksymalna prędkość modelu wynosi 186 km/h. Model można zamawiać od wersji wyposażeniowej Comfort w cenie 66.100 zł.

polecamy

naklejki 3D "Francuz płakał jak sprzedawał"

seria limitowana - kto pierwszy ten lepszy. Tylko na Allegro.

Dacia Duster z napędem na wszystkie koła jest oferowana także z mocniejszą, 150-konną wersją silnika 1.3 TCe. Pojazd jest oferowany od poziomu wyposażenia Prestige, w cenie 73.900 zł. Aby rozpędzić pojazd do pierwszej setki potrzeba 10,6 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 196 km/h.

Nowością w polskiej ofercie jest także Dacia Duster 4×4 z silnikiem Blue dCi 115. Samochód jest oferowany od wersji Comfort w cenie 73.400 zł. Samochód potrzebuje do osiągnięcia prędkości 100 km/h 10,4 sekundy, a maksymalnie Duster w tej wersji potrafi rozpędzić się do 177 km/h.

Ze względu na normy emisji spalin, do gamy wkrótce trafi jednostka 1.0 TCe, która zastąpi bazowy silnik 1.6 115 SCe.

Galeria

Może ci się spodobać również
avatar
8 Wątki komentarzy
3 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
11 Autorzy komentarzy
JakmanMichałMiloMarcinJacek Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Dariusz
Gość
Dariusz

Błąd w artykule nie silnik 1.2 a 13 tce.

Ja
Gość
Ja

Ciekawe czy 1.0 TCE będzie w wersji 4×4

Bogusław
Gość
Bogusław

Nie

Ja
Gość
Ja

Ciekawe jakie spalenie będzie?

Obserwator
Gość
Obserwator

I wypadło z oferty LPG

Marcin
Gość
Marcin

LPG wypadło bo na hamownią nie szło podobno uzyskać wszystkich parametrów do normy EURO 6d

Dzban
Gość
Dzban

W styczniu obiecywali jeszcze wersję 1.3tce 4×4 z edc(automat). Wycofali się z takiej burżuazji?

Jacek
Gość
Jacek

No to LPG mówi papa

Milo
Gość
Milo

A wiadomo coś o planach 150 KM 4×4 ale Techroad ( czerwony)

Michał
Gość
Michał

Kiedy w końcu jakiś Piłsudski bis z jajami walnie piąchą w stół, uskuteczni szybki Polexit i wprowadzi totalny szlaban m.in. na patologiczne normy spalin, silniczki-jednorazówki na przebieg max 100 tys. km ??
Kiedy do łask zaczną wracać cieszące się uznanieM POLAKÓW sprawdzone rozwiązania np silnik-benzynka-1,6-1,8l ?? Kiedy do cholery przestanie nam „dmuchać w kaszę” jakiś euro/normo/pajac ??
Pomarzyć – dobra rzecz…

Jakman
Gość
Jakman

Twój scenariusz poskutkuje raczej Gierkiem bis i spalinowym silniczkiem 0,65 l (uznanym przez Polaków)… też max na 100 tys. km :-)