Dacia Duster 4×4 z nowymi silnikami w polskiej ofercie

11 11 268

Nowa Dacia Duster 4×4 jest dostępna w polskiej ofercie w nowych wersjach silnikowych. Samochód z napędem na wszystkie koła jest oferowany z jednostką 1.3 TCe w dwóch wersjach mocy oraz dieslem Blue dCi 115.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami producenta, Dacia wprowadza zmiany do oferty silnikowej modelu Duster. Nowe wersje 4×4 pojawiły się właśnie na polskiej stronie internetowej marki. Witryna niedawno przeszła metamorfozę, dzięki czemu klienci otrzymują bardziej przejrzyste informacje oraz czytelny i sprawnie działający konfigurator. Dacia Duster z napędem 4×4 jest oferowana wraz z silnikiem benzynowym 1.3 TCe o mocy 130 KM. Tak wyposażony samochód potrafi rozpędzić się od 0 do 100 km/h w czasie 11,1 sekundy, a maksymalna prędkość modelu wynosi 186 km/h. Model można zamawiać od wersji wyposażeniowej Comfort w cenie 66.100 zł.

Dacia Duster z napędem na wszystkie koła jest oferowana także z mocniejszą, 150-konną wersją silnika 1.3 TCe. Pojazd jest oferowany od poziomu wyposażenia Prestige, w cenie 73.900 zł. Aby rozpędzić pojazd do pierwszej setki potrzeba 10,6 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 196 km/h.

Nowością w polskiej ofercie jest także Dacia Duster 4×4 z silnikiem Blue dCi 115. Samochód jest oferowany od wersji Comfort w cenie 73.400 zł. Samochód potrzebuje do osiągnięcia prędkości 100 km/h 10,4 sekundy, a maksymalnie Duster w tej wersji potrafi rozpędzić się do 177 km/h.

Ze względu na normy emisji spalin, do gamy wkrótce trafi jednostka 1.0 TCe, która zastąpi bazowy silnik 1.6 115 SCe.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
8 Wątki komentarzy
3 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
11 Autorzy komentarzy
JakmanMichałMiloMarcinJacek Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Dariusz
Gość
Dariusz

Błąd w artykule nie silnik 1.2 a 13 tce.

Ja
Gość
Ja

Ciekawe czy 1.0 TCE będzie w wersji 4×4

Bogusław
Gość
Bogusław

Nie

Ja
Gość
Ja

Ciekawe jakie spalenie będzie?

Obserwator
Gość
Obserwator

I wypadło z oferty LPG

Marcin
Gość
Marcin

LPG wypadło bo na hamownią nie szło podobno uzyskać wszystkich parametrów do normy EURO 6d

Dzban
Gość
Dzban

W styczniu obiecywali jeszcze wersję 1.3tce 4×4 z edc(automat). Wycofali się z takiej burżuazji?

Jacek
Gość
Jacek

No to LPG mówi papa

Milo
Gość
Milo

A wiadomo coś o planach 150 KM 4×4 ale Techroad ( czerwony)

Michał
Gość
Michał

Kiedy w końcu jakiś Piłsudski bis z jajami walnie piąchą w stół, uskuteczni szybki Polexit i wprowadzi totalny szlaban m.in. na patologiczne normy spalin, silniczki-jednorazówki na przebieg max 100 tys. km ??
Kiedy do łask zaczną wracać cieszące się uznanieM POLAKÓW sprawdzone rozwiązania np silnik-benzynka-1,6-1,8l ?? Kiedy do cholery przestanie nam „dmuchać w kaszę” jakiś euro/normo/pajac ??
Pomarzyć – dobra rzecz…

Jakman
Gość
Jakman

Twój scenariusz poskutkuje raczej Gierkiem bis i spalinowym silniczkiem 0,65 l (uznanym przez Polaków)… też max na 100 tys. km :-)