sobota, 2 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Dacia

Nowa Dacia Duster – czy warto kupić SUV-a z Mioveni?

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2019-11-02
w Dacia, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
126 2
1
Dacia Duster Charisma
123
UDOSTĘPNIEŃ
365
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Cztery nowe nominacje w zarządzie Alpine

Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora

Miłośnicy Francuzów zjechali do Osady Puszczańskiej. Rozpoczyna się zlot marek Citroën, Peugeot i Renault

Nowa Dacia Duster obecnie jest najlepiej sprzedającym się SUV-em na polskim rynku i jego popularność wcale nie słabnie. Czy warto zdecydować się na model z Mioveni? Jakie ma wady i zalety?

Dobrze wygląda

Na rynku nie brakuje nowocześnie wyglądających a wręcz ekstrawaganckich SUV-ów, ale gdzie w tym wszystkim miejsce dla Dustera? Dacia może nie będzie najbardziej wyróżniającym się modelem w segmencie, ale wpisuje się w modne na rynku samochody o podwyższonym zawieszeniu i prezentuje się naprawdę dobrze. Producent zastosował wyrazistą osłonę chłodnicy oraz LED-owe lampy a w tylnej części pojazdu zwracają uwagę kwadratowe lampy, które mogą przypominać odrobinę Jeepa Renegade. Do tego dochodzi oferta zwracających uwagę kolorów nadwozia oraz przyzwoicie wyglądających felg. W ofercie znajduje się również specjalna edycja modelu Techroad, dla której zarezerwowano czerwony lakier oraz dodatki stylistyczne wnętrza.

Przystępna cena

Dacia Duster startuje na polskim rynku od 41.900 zł. Nie będziemy przekonywać, że w tej kwocie kupimy atrakcyjny pod każdym względem samochód. Według informacji od dealerów zdarzają się jednak klienci, którzy decydują się na wersję Active, ale są to pojedyncze i rzadkie przypadki. Najbogatsza wersja z pełną listą dodatków wiąże się w wydatkiem ponad 80 tys. zł, czyli i tak znacznie taniej niż u konkurentów.

Bogata oferta jednostek napędowych

Samochód jest oferowany z silnikami benzynowymi 1.6 SCe 115 oraz z jednostką TCe w wersjach o mocy 100, 130 i 150 KM. Do tego dochodzą trzy wersje wysokoprężne Dustera o mocy 95 i 115 KM. Model można zamawiać z napędem 4×4, który jest dostępny dla wersji Comfort ze 130-konnym silnikiem benzynowym lub z najmocniejszą benzyną w wariancie wyposażenia Prestige. SUV-a Dacii z napędem na wszystkie koła możemy mieć już od 66.100 zł.

Jakie wyposażenie posiada Dacia Duster?

W najwyższej wersji Prestige wycenianej na 58.900 zł Dacia Duster jest całkiem dobrze wyposażona, choć przyda się tu dopłata do dodatkowych opcji. Model posiada system multimedia Nav Evolution z 7-calowym wyświetlaczem dotykowym, automatyczne światła, podgrzewane lusterka zewnętrzne, regulowane elektrycznie, manualną klimatyzację, kamerę cofania, system monitorowania martwego pola oraz relingi dachowe. Warto dopłacić do bardziej wyróżniającego się lakieru nadwozia, felg, czy też automatycznej klimatyzacji.

Przestronny, rodzinny model

Najnowszy model jest praktyczny i nie boimy się stwierdzić, że pod tym względem zbliża się do Renault Kadjara. Dostarcza odpowiedniej przestrzeni nad głową oraz na nogi zarówno z przodu, jak i z tyłu pojazdu. Sporo zmieścimy również do bagażnika. Pojemność pod tylną klapą wynosi 445 litrów a po złożeniu oparć tylnych foteli przestrzeń zwiększa się do 1.623 litrów.

Dacia Duster ma też wady…

No tak, niska cena sprawia, że Dacia Duster idealna nie jest i ma też kilka wad. Po pierwsze: wykończenie. Niektóre elementy nie będą przylegać zbyt dokładnie i nie zdziwmy się, jak coś delikatnie będzie odstawać tu i tam. Miękkie materiały wykończeniowe również nie są domeną tego modelu, w kabinie mamy twarde, surowe i mało przyjemne w dotyku plastiki. Poza tym, szybkość działania sytemu multimedialnego i reakcja ekranu na dotyk może pozostawiać wiele do życzenia a komputerowi pokładowemu zdarza się zawiesić.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: DaciaDuster
Udostepnij57Tweet28Udostepnij8
Poprzedni

Nowy Peugeot 2008 – ile kosztuje na rynku francuskim?

Następny

Alfa Romeo, Citroen, Dodge, DS, Opel i Peugeot razem. Powstaje superkoncern motoryzacyjny

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny
Fiat

Alfa Romeo, Citroen, Dodge, DS, Opel i Peugeot razem. Powstaje superkoncern motoryzacyjny

W Rosji krytykują Dustera i Logana, chcą nowocześniejszych samochodów! "Dość produkowania dziadków"

Oto nowy Peugeot 308? Zobaczymy go już w przyszłym roku w Paryżu

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Dudek - Stellantis ostrzega przed załamaniem się rynku samochodowego, jeśli auta elektryczne nie będą tańsze
  • Kasia - Dacia zawiesza produkcję w swojej fabryce. Jak długo potrwa przerwa?
  • piotr - Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Kasia - Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Łukasz - Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Slawo - Dacia w czołówce najlepiej sprzedających się samochodów. Jogger i Spring idą jak świeże bułeczki
  • Piotr001 - Dacia w czołówce najlepiej sprzedających się samochodów. Jogger i Spring idą jak świeże bułeczki
  • Piotr001 - Peugeot o 408: „na razie nie mamy żadnej konkurencji”
  • Slawo - Stellantis ostrzega przed załamaniem się rynku samochodowego, jeśli auta elektryczne nie będą tańsze
  • Johnny - Dacia zawiesza produkcję w swojej fabryce. Jak długo potrwa przerwa?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Cztery nowe nominacje w zarządzie Alpine
  • Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Miłośnicy Francuzów zjechali do Osady Puszczańskiej. Rozpoczyna się zlot marek Citroën, Peugeot i Renault
  • Kartka z kalendarza: Peugeot 601 – mija 85 lat od prezentacji modelu
  • Polski rynek nowych aut po pierwszym półroczu 2022 roku
  • Nowe władze Stowarzyszenia Koncesjonerów Citroëna w Polsce oraz Stowarzyszenia Dealerów Samochodowych Marki Peugeot
  • Peugeot – wiodąca marka w czerwcu 2022 roku na rynku hybryd plug-in w Hiszpanii
  • DS 4 z dwoma nagrodami od profesjonalistów
  • Peugeot 408 się spodobał! Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 26/2022
  • Citroën ë-C4 i C3 Aircross w wersji specjalnej – zamówisz tylko on-line! Tylko 50 szt.


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.