czwartek, 26 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Dacia

Nowa Dacia Duster, Jogger i Sandero: jak się różnią i ile kosztują?

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2022-01-07
w Dacia, Wiadomości
Czas czytania 5 minut
2.6k 137
42
2.3k
UDOSTĘPNIEŃ
7.8k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate

Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu

Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?

Nowa Dacia Sandero jest najszersza, Dacia Jogger ma gigantyczny rozstaw osi a Dacia Duster ma największy prześwit. Ile kosztuje każdy z tych modeli i w jaki silnik jest wyposażony? W którym nawet w najtańszej wersji otrzymamy fabryczny układ LPG? Poczytajcie.

Nowa Dacia Sandero to nowoczesny miejski hatchback, najtańsza propozycja w gamie marki. Auto ma blisko 4,1 metra długości i jest najszersze spośród wszystkich modeli, bo ten wymiar ma aż 1848 mm. Jednocześnie ma najmniejszy wśród aut spalinowych Dacii rozstaw osi i bagażnik. Cena wersji podstawowej to 43.500 zł. Duży jak na klasę B rozstaw osi powoduje, że w środku jest całkiem przestronnie. Sandero ma też przyjemne na naszych drogach zawieszenie, które jest optymalne nawet na dziurawych drogach, nie za twarde, nie za miękkie. W najtańszej wersji otrzymujemy silnik benzynowy o mocy 65 KM. Sandero niedawno pobiło w Niemczech rekord wartości na rynku wtórnym. Okazał się pod tym względem lepszy od marek Toyota, Volkswagen i Tesla.

Zobacz: test Dacia Sandero Stepway 1.0 TCE 90 KM 

Nowa Dacia Duster to z kolei najpopularniejszy w Polsce SUV wśród klientów indywidualnych. Ładne nadwozie, dobre właściwości terenowe i przyjemne zawieszenie łączą się z 445 litrowym bagażnikiem. Cena wersji podstawowej to 52.200 zł, a więc Duster jest 8700 zł droższy od Sandero. Różnicę w cenie uzasadniają zarówno wymiary jak i mocniejszy silnik, bo tutaj najmniejszą dostępną jednostką jest litrowy TCE o mocy 90 KM. Duster wyróżnia się modną sylwetką i jest najchętniej kupowanym autem marki w Polsce. Bardzo dobrze trzyma cenę na rynku wtórnym, nawet najstarsze egzemplarze kosztują ponad 20 tysięcy złotych.

Zobacz: Nowa Dacia Duster II po faceliftingu – szczegółowy raport z jazd

Nowa Dacia Jogger 2022

Nowa Dacia Jogger to z kolei rekordzista, jeśli chodzi o rozstaw osi. Samochód jest też najdłuższy. Przy rozstawie godnym limuzyny, to jest blisko 2,9 metra, w środku znajdziemy pięć lub siedem pełnowymiarowych miejsc. W przypadku wersji pięcioosobowej auto oferuje gigantyczny bagażnik o pojemności ponad 600 litrów, bardzo praktyczny i ustawny. Joggerem można jeździć w siedmiu dorosłych i nikomu nie będzie ciasno. Standardowo producent wyposaża to auto w silnik 1.0 TCE z fabryczną instalacją LPG o mocy 100 KM. W przyszłości będzie też oferowana hybryda 1.8 litra.

Zobacz: Skonfiguruj swoją nową Dacię Jogger. Sprawdź opcje finansowania

Nie ma innego samochodu z taką przestrzenią w tej klasie: siedem pełnowymiarowych miejsc!

Porównanie Dacia Sandero, Dacia Duster i Dacia Jogger

Dacia Sandero Dacia Duster Dacia Jogger
długość (mm) 4088 4341 4547
szerokość (mm) 1848 1804 1784
rozstaw osi (mm) 2604 2674 2898
bagażnik (l) 328 445 (4×2) 607 (5 osób)
prześwit (mm) 133 210 200
silnik w wersji podstawowej SCE 65 KM TCE 90 KM TCE 100 LPG
cena wersji podstawowej 43 500 zł 52 200 zł 63 400 zł

źródło cen: Dacia.pl, stan na dzień 7.01.2022

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

3.9 9 głosy
Ocena artykułu
Tagi: DaciaDusterJoggerSandero
Udostepnij938Tweet586Udostepnij164
Poprzedni

Nowy ultrakomfortowy kompakt Citroën C4 dostępny od ręki. Przegląd ofert, rabaty i wyprzedaż

Następny

Dacia Sandero bestsellerem 2021 w Belgii. Najpopularniejsza wśród klientów indywidualnych

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

Dacia Sandero bestsellerem 2021 w Belgii. Najpopularniejsza wśród klientów indywidualnych

Dacia Duster 2022, logo marki,

Czy Dacia jest dla Grupy Renault opłacalna? „To magia Dacii”

Citroën Berlingo Van nie dał szans rywalom – sukces na Wyspach

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
42 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Tomasz O - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • adam - Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dikej - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Grzech - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Norbert - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Tomasz O - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Anonimowo - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?
  • mare - Jak jeździć taniej? Ile gazu pali Renault Clio 1.0 TCe 100 KM z fabryczną instalacją LPG? Test na autostradzie i w mieście
  • Marcin ( ten co go kasują) - Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Zeną - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Salon samochodowy w Paryżu 1930: Citroën sensacją z zaskakującego powodu
  • Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dacia wprowadzi hybrydowy napęd w modelu Jogger. I tylko w nim, przynajmniej na razie
  • Renault wprowadza usługę samochodu na abonament dla firm czyli Mobilize. Ruszają pierwsze testy dla korporacji taksówek
  • Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid
  • UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
  • Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
42
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.