Chat with us, powered by LiveChat

Nowa Dacia Duster LPG w polskiej ofercie. Ile kosztuje?

26 45 181

Nowa Dacia Duster z instalacją LPG powraca do oferty. Wersja dla oszczędnych kierowców trafiła właśnie do polskiego konfiguratora. Ile trzeba zapłacić za model na gaz?

Zobacz ciekawe i rozbudowane testy samochodów Dacia. Sprawdź też nasz obszerny serwis informacji o Dacii.

Dacia Duster wcześniej była oferowana z fabryczną instalacją gazową wraz z silnikiem 1.6 SCe. Ze względu na aktualizację gamy napędów związaną z nowymi normami emisji spalin, model w wersji LPG został tymczasowo wycofany. Duster na LPG wraca na polski rynek, ale będzie oferowany z nową 3-cylindrową jednostką 1.0 TCe o mocy 100 KM oraz maksymalnym momencie obrotowym 170 Nm. Samochód trafił do konfiguratora na oficjalnej stronie marki Dacia w Polsce.

Biorąc pod uwagę, że ceny gazu w Polsce są ponad dwa razy niższe od cen benzyny, Duster na LPG jest dobrym sposobem na obniżenie kosztów eksploatacji przy pokonywaniu dużych przebiegów. Model jest oferowany od drugiego poziomu wykończenia Essential w rozsądnej cenie . Jest to o 2.000 zł więcej niż 100-konny model benzynowy. Co znajdziemy w wyposażeniu seryjnym?

WYGLĄD

  • relingi dachowe w kolorze czarnym
  • felga 16″ stalowa
  • stalowe obręcze kół 16″

MULTIMEDIA

  • komunikaty w języku polskim
  • radio MP3, USB, Bluetooth, sterowanie pod kierownicą, bez CD, DAB

KOMFORT I WNĘTRZE

  • tapicerka materiałowa w kolorze grafitowym
  • centralny zamek
  • szyby tylne regulowane ręcznie
  • szyby przednie regulowane elektrycznie
  • kanapa tylna składana z oparciem dzielonym w układzie 1/3-2/3
  • fotel kierowcy z regulacją wysokości
  • zdalne otwieranie drzwi kluczykiem z falami radiowymi
  • kolumna kierownicy z regulacją wysokości i głębokości
  • nawiew powietrza na tylną kanapę

WIDOCZNOŚĆ I OŚWIETLENIE

  • automatycznie włączane światła
  • światła do jazdy dziennej LED

PROWADZENIE POJAZDU

  • wskaźnik zmiany biegów
  • tryb ECO
  • fabryczna instalacja LPG
  • ogranicznik prędkości
  • komputer pokładowy

BEZPIECZEŃSTWO

  • poduszki kurtynowe z przodu
  • ABS
  • układ wspomagania nagłego hamowania (AFU)
  • czołowe i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
  • możliwość dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera z przodu
  • przednie pasy bezpieczeństwa bez regulacji wysokości
  • system kontroli ciśnienia w oponach
  • ESP + system wspomagania ruszania pod górę HSA
  • system mocowania fotelika dla dziecka ISOFIX na bocznych miejscach z tyłu
  • zestaw do naprawy uszkodzenia opony
  • tylne 3-punktowe pasy bezpieczeństwa

Ile kosztuje Dacia Duster z gazem?

Zobacz więcej informacji na temat samochodów Dacia. Dacia z gazem w wersji Essential to 52.400 złotych. Warto wziąć pod uwagę, że w przyszłym roku cena może nieco wzrosnąć.

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.
Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
5 Wątki komentarzy
21 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
21 Autorzy komentarzy
ArelAndrzejWojtekAreqbajer Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Cody
Gość
Cody

W końcu!!!!

Rafał
Gość
Rafał

Tylko szkoda, że z takim słabym silnikiem i jeszcze ten dotrysk paliwa. Ciekawe i realnie będzie zużywał benzyny

FioleK
Gość
FioleK

ale 1.0 ma wtrysk pośredni…

Michał
Gość
Michał

Przecież to jest 1.3 tce z odjetym jednym cylindrem. Ma wtrysk bezpośredni

bajer
Gość
bajer

to 1.0 i pośredni wtrysk. Wejdź sobie w konfigurator i na końcu masz podsumowania z danym i technicznymi

R
Gość
R

Silnik dla ceniących oszczędność ma wystarczającą krzywa momentu. Warto się cokolwiek zaznajomić z materią zanim zacznie się komentować -to silnik z pośrednim wtryskiem więc żadnego dotrysku benzyny nie potrzeba – wtryski się nie zapieką

Rafał
Gość
Rafał

Jeżeli to wtrysk pośredni to ok ale nikt mi nie powie że 170Nm momentu obrotowego to dobry wynik dla auta tych rozmiarów

Brodaty
Gość
Brodaty

Ja panu powiem. To dobry wynik dla auta tych rozmiarów

Wiem bo montuje LPG
Gość
Wiem bo montuje LPG

Landi Renzo przy fabrycznych instalacjach używa dotrysk paliwa i nie mów że jest inaczej tłumacząc że jest to pośredni wtrysk. Dotrysk paliwa ma wyeliminować wszystkie braki co do słabej znajomości montażu LPG przez serwisanta. Popytaj właścicieli skód, opli, fiatów i innych daci ile im znika paliwa przy pośrednim wtrysku. Fakt jest jeden ze przy małym dotrysk i tak się opłaca jeździć na LPG

Wiem bo mam opla lpg
Gość
Wiem bo mam opla lpg

W fabrycznej instalacji LPG opla nie ma dotrysku paliwa a instalacja nie jest montowana u sewisanta tylko na taśmie fabrycznej.Samochód zużywa benzynę tylko podczas rozruchu i do momentu automatycznego przejścia na LPG . Gdy jest bardzo zimno to około dwóch km jadę na benzynie a latem jadę na LPG już po około 200 m.

Andrzej
Gość
Andrzej

Oj to słabiutki z Ciebie gazownik. Skoro twierdzisz że Landu Renzo jest tylko z dotryskiem. Mariaż Landi z Renault posiada długą tradycję. Praktycznie każdy większy model był z opcją LPG. Oczywiście nie montowanej w zakładzie lecz w ASO . Aby udowodnić twoją ignorncję proponuję zerknąć na Renaulta z elektronicznym wyświetlaczem ( np Scenic II) Tam jest do zauważenia sygnalizacja stanu paliwa Gaz lub benzyna. Teraz mając całą gamę silników podaj który wymaga dotrsku może F4R? Aby gwarancja była dalej honorowana musiała być właśnie Landi Renzo

Andrzej
Gość
Andrzej

Tipo14 fabryka gaz nie ma dotrysku

Rafał
Gość
Rafał

A gdzie się podziały wersję 4×4?

Axel
Gość
Axel

Mają mocniejsze silniki

Rafał
Gość
Rafał

No właśnie w konfiguratorze nie ma opcji 4×4, przynajmniej w wersji mobilnej

Curiosity
Gość
Curiosity

Wcześniej chyba z fabrycznym LPG też nie było 4×4 jeżeli dobrze pamiętam – nie ma podobno miejsca na zbiornik na gaz przez wszystkie te ustrojstwa przynoszące napęd na tylną oś (analogicznie w wersjach 4×4 nie ma miejsca na koło zapasowe podwieszane pod pojazdem)

Rafał
Gość
Rafał

Ale mi chodzi o to, że w konfiguratorze mobilnym nie ma wg wersji 4×4

Paweł
Gość
Paweł

Tylko pytanie czy wersja z gazem można zamówić z pakietem easy service?

Arel
Gość
Arel

A gdzie klima?

Arel
Gość
Arel

No i ile ma do 100km/h
I ile do 200km/h
Żeby nie męczyć się podczas wyprzedzenia

Rafał
Gość
Rafał

Do 200

Marcin
Gość
Marcin

Do 200? Przecież to Dacia. Tu się jeździ w kapeluszu max 50 km/h

Mk
Gość
Mk

Jak mozna wypuszczac na rynek takie pralki automatyczne,bo uwazam ze pralka automatyczna ma lepszy silnik,to jest jakies nieporozumienie zeby produkowac auto o tych gabarytach z silnikami 1l,kto to kupuje chyba jakies dauny

Areq
Gość
Areq

Odczucia z jazdy pewnie będą lepsze niż z 1.6 bo turbinka momentu trochę dmuchnie i będzie jechało bez piłowania tak jak w wolnossącym.

Wojtek
Gość
Wojtek

Bedzie sie mialo co psuc.

Arel
Gość
Arel

Mam volvo 2.4 wolnossacy 5 cylindrow
Możemy sie spróbować
Moja rada nie kupować popierdulek