Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
    • Partnerzy
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Dacia

Nowa Dacia Duster LPG z zasięgiem 1000 kilometrów?

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2020-01-15
w Dacia, Wiadomości
Czas czytania 2 minut
201 2
A A
28

Warto przeczytać!

60 zł?! Absurdalna cena za przejazd autostradą A4 na trasie Katowice-Kraków

AKTUALIZACJA. Peugeot Type 3, rydwan Citroëna, Renault Twingo – Retromobile 2023. Jesteśmy w Paryżu, pierwsza relacja

Benzynowy silnik 1.2 PureTech. Dlaczego producent przestał stosować dodatek do paliwa przy przeglądach?

Benzynowy silnik 1.8 16V Turbo XU8T – gdy liczy się wygrana

Dacia, która pokonuje 1.000 kilometrów bez tankowania? Producent twierdzi, że to możliwe. Jeśli szukasz SUVa, który zapewnia niskie koszty eksploatacji i przejedzie nawet tak długi dystans, nowa Dacia Duster LPG z silnikiem ECO-G może być dobrym wyborem. 

Zobacz: testy Dacii Duster oraz innych modeli marki

Na ogłoszenie produkcji tego samochodu musieliśmy niestety trochę poczekać. Dacia zdecydowała się wprowadzić go do produkcji dopiero w tym roku, co związane jest z koniecznością spełniania surowych norm emisji CO2 przez koncerny motoryzacyjne. Dacia Duster LPG ma 100 konny silnik TCe ECO-G. Może pracować zarówno na gazie jak i na benzynie. Koszt podróżowania spada więc znacząco.

Kierowca ma do dyspozycji dwa zbiorniki a więc dwa źródła zasilania: benzynę i gaz. Samochód wyposażony jest w przełącznik, którym wybieramy jakie paliwo napędza auto. Dacia obiecuje, że łączny zasięg na gazie i na benzynie w optymalnych warunkach może wynieść nawet tysiąc kilometrów. Co ważne, dzięki najnowszej technologii zabezpieczeń, spełniającej surowe normy, Dusterem będzie można zaparkować prawie wszędzie.

Zobacz: wiadomości na temat marki Dacia

Zbiornik LPG jest wykonany ze stali i jest zamontowany w miejscu koła zapasowego. W ten sposób nie marnuje się miejsca w bagażniku. Gdy w zbiorniku nie ma już LPG, samochód automatycznie przełączy się na benzynę. Auto w tej wersji będzie kosztować we Francji 12.490 euro, w Polsce zapewne podobnie.


Francuskie samochody

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: DaciaDuster
Udostepnij168Tweet44Udostepnij12
Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

28 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
28
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.
Hydropneumatyka Citroëna bez tajemnic. Jedyne takie szkolenie dla mechaników i warsztatów: 24-26 marca 2023. Zgłoś się teraz
Learn more
This is default text for notification bar
Learn more