Konfigurator nowego Dustera pojawił się na polskiej stronie Dacii w momencie premiery rynkowej modelu, ale bardzo szybko został usunięty. Możliwość skomponowania nowej odsłony SUV-a znów jest dostępna. Jakie opcje oferuje podstawowa Dacia Duster?
Dacia Duster Access, czyli wersja rozpoczynająca ofertę modelu kosztuje na polskim rynku 49.900 zł (zobacz cennik). Jeśli wybierzemy podstawowe wyposażenie, pod maską znajdziemy 3-cylindrową jednostkę benzynową TCe o mocy 90 KM. 100-konny silnik z instalacją LPG, jest dostępny od poziomu Essential i kosztuje minimum 58.400 zł. Możliwość zamówienia Dustera z napędem 4×4 (85 tys. zł) lub automatyczną skrzynią EDC (86 tys. zł) to przywilej najwyższego wariantu Prestige.
Najtańszy Duster nie ma zbyt wielu możliwości personalizacji a wyposażenie jest bardzo skromne. Brakuje nawet radia, regulacji fotela na wysokość i dzielonej kanapy tylnej. Co zatem oferuje? Auto otrzymało centralny zamek, elektryczne szyby przednie, LED-owe światła do jazdy dziennej i ogranicznik prędkości.
Zobacz także: Nowa Dacia Duster FL 2021: pierwsza jazda. 150 KM vs 100 KM. Jak jeżdżą?

Dacia proponuje w podstawie jedynie dwa kolory nadwozia: darmową Biel Alpejską lub Czerwony Fusion za dopłatą 2200 zł. Duster w drugim wariancie Essential ma już bogatszą paletę 7 kolorów, w tym Pomarańczowy Arizona, który znamy ze zdjęć promocyjnych. W standardzie Dustera Access znalazły się 16-calowe stalowe obręcze oraz materiałowa tapicerka.
Lista opcji dodatkowych również nie zachwyca, w konfiguratorze możemy dodać do bazowego modelu wyłącznie koło zapasowe. Sytuacja zmienia się, gdy wybierzemy wersję Essential. Opcjonalnie jest tu dostępny pakiet Comfort w cenie 1000 zł (kierownica i gałka dźwigni biegów pokryte skórą ekologiczną, regulator-ogranicznik prędkości), ekran dotykowy (1500 zł), klimatyzacja (2500 zł) i światła przeciwmgłowe (500 zł).
Najnowsze komentarze