Nowa Dacia Duster Techroad – czerwone nadwozie, które przykuwa wzrok

12 190

Dacia Duster w wersji Techroad jest doskonałym sposobem na niedrogi samochód, który pozwoli nam wyróżnić się na drodze. Model można zamawiać w polskich salonach sprzedaży w cenie rozpoczynającej się od 59.400 zł.

Dacia Duster Techroad jest limitowaną serią popularnego na polskim rynku SUV-a, która przyciąga uwagę dzięki czerwonej lub szarej barwie nadwozia przeznaczonej wyłącznie dla tej edycji. Czerwony błyszczący lakier jest wprawdzie dodatkowo płatny w kwocie 2.000 zł, ale warto się na niego zdecydować, bo model „na żywo” prezentuje się naprawdę ciekawie. Samochód został wyposażony w czarne lusterka oraz 16-calowe stalowe obręcze z dwukolorowymi kołpakami. Do wyboru są też 17-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich. Czerwone akcenty nawiązujące do barwy nadwozia znajdziemy wewnątrz pojazdu na nawiewach oraz tapicerce.

Dacia Duster Techroad bazuje na najwyższej wersji wyposażenia Prestige i posiada m.in. klimatyzację manualną, regulator i ogranicznik prędkości oraz system multimedialny Media Nav Evolution. SUV jest dostępny z trzema benzynowymi jednostkami napędowymi. Ile kosztuje? Dacia Duster Techroad z jednostką SCe o mocy 115 KM 4×2 jest dostępna w polskich salonach w cenie 59.400 zł, a za wersję z napędem 4×4 dopłacimy 6.500 zł. Na model z silnikiem TCe o mocy 150 KM trzeba przeznaczyć 70.100 zł.

Wersja Techroad jest dostępna także dla innych modeli marki Dacia: Lodgy, Sandero, Logan MCV oraz Dokker.

Źródło: Dacia.pl

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.
Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
3 Wątki komentarzy
9 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
7 Autorzy komentarzy
DreJakmanPiotrObywatel MKGrzesiek Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Seb
Gość
Seb

Czy dobrze widzę, nie ma techroad z 1,5 dci w najsłabszej wersji? Zresztą i tak duster powyżej 60 000 nie jest zbyt sensownym wyborem. Za blisko są już lepiej wyposażony auta innych marek.

Marcin
Gość
Marcin

Przy 60tys to raczej nic ciekawego konkurencja nie ma..

Marcin
Gość
Marcin

Konkretniej 1.6 Duster 4×2 z wszystkim poza bezkluczykowym dostępem (navi, multiview, skóra, podgrzewane fotele it) to bez rabatu ~63tys, nie wiem ile rabatu można dostać ale max 2k. Biedny Hyundai Tucson i równie dychawiczny 1.6 benzyna to przynajmniej kilkanascie tysiecy roznicy. Jedynie Kadjar z 1.3 i ewentualnie Qashqai ale to są straszne golasy w granicach poniżej 75tys i też wypadałoby wydać koło 80tys, a to już duża różnica dla kupującego 60 a 80..

Seb
Gość
Seb

Od 80 000 coś jest chyba. Jak dorwiesz w promocji to zapewne z lepszym wyposażeniem. Tu już jest nad czym się zastanawiać.

Grzesiek
Gość
Grzesiek

Auta innych marek tak, lepiej wyposażone – nie. No chyba że C3 aircross z silnikiem 1.2 82km ale wtedy taki zestaw jedzie wolno

Seb
Gość
Seb

Dla mnie w każdym razie najlepsza opcja (balansując miedzy możliwościami finansowymi bez zabawy w krydyty itd a potrzebami) brałbym dustera w wersji essential z 1.5 dci najsłabszym i 4×2 Wtedy wychodzi jakoś w granicach 57 000.

Jakman
Gość
Jakman

Na prawdę chcesz wydać prawie 60 tys. zł w gotówce i nie mieć nawet: elektrycznych lusterek, koła zapasowego, klimatyzacji, elektrycznych szyb z tyłu itd?

Seb
Gość
Seb

Sprawdź opis dustera w tej opcji bo chyba trochę się mylisz w odniesieniu do tego czego nie ma. Tak, wolę nowe auto za 60 tysi niż kilkuletniego wypierdzianego „wypasa” o niepewnej przeszłości

Jakman
Gość
Jakman

Nie mylę się, nie ma jeszcze wielu innych elementów oprócz tych, które wspomniałem. Np. świateł przeciwmgielnych. Poza tym wszystko jest jednolicie czarne co tworzy paskudne wrażenie. Przynajmniej dla mnie jako miłośnika francuskich samochodów, które wyróżniają się estetycznie na tle konkurencji jeśli chodzi o wnętrze. Swoją drogą, zanim samochód do Ciebie trafi, w fabryce, salonie przez fotel kierowcy przewija się wiele czterech liter i one również pierdzą :-)

Obywatel MK
Gość
Obywatel MK

Opcja bazuje w zasadzie tylko na czerwonym lakierze i czerwonych wstawkach wewnątrz, reszta jest ta sama, jak komuś nie odpowiada czerwony kolor tak jak mnie to ta wersja może nie istnieć.

Piotr
Gość
Piotr

W wypadku sandero wersja techroad jest o 200 zł tańsza niż Laureat z identycznym wyposażeniem.
Czyli jak chcesz stepway’a z czujnikami z tyłu – to jak ci nie przeszkadzają czerwone wstawki na lusterkach i inna tapicerka – to fabryka Ci podaruje 200 zł za to, że weźmiesz techroada. A kolor może być też biały i dowolny inny. Nie wiem jak w innych modelach.
Ergo – dla pewnej grupy ludzi czas stracony na zobaczenie tej oferty jest kompensowany 200 zł.
A akurat miałem zamawiać stepwaya w takim wyposażeniu, więc 200 zł przyjąłem ze zrozumieniem.

Dre
Gość
Dre

Jestem sceptykiem, nie przekonuje mnie Dacia z przed 2 lat, ale … Znajdźcie mi NOWY samochód ze 150 KM silnikiem Euro6 (TCe 1,33 – 4 cylindry(!), ten sam w Mrcedes A, Reno), w podobnej wielkości, z automatyczną klimą (tak jest tu automatyczna, a nie manual), z 4 kamerami (przód, tył, boczne(!)), z 7 calowym centrum multimedialnym (Apple i Android connect), kołem zapasowym (jest montowane pod bagażnikiem), kompletem elektrycznych szyb (ktoś tu pisał, że niby nie ma), system bezkluczykowy, czujniki martwej strefy(!), tempomat i inne „pierdoły” co to niby są standardem typu ruszanie pod górę, za 74000,- Jak ktoś skompletuje taki… Czytaj więcej »