Nowa Dacia Duster z silnikiem o mocy 150 KM i napędem 4×4 już dostępna

39 9 491

Nowa Dacia Duster doczekała się wreszcie wersji 4×4 z nowym silnikiem 1.3 TCe o mocy 150 KM. Ma manualną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach i dostępna jest w wersji Prestige. Ile kosztuje i co ma na wyposażeniu?

Wyposażenie zawarte w tej wersji to między innymi:

  • relingi dachowe w kolorze ciemnego metalu
  • szyby tylne przyciemniane
  • system Media Nav Evolution (wyświetlacz 7″, nawigacja, radio z DAB)
  • mapa Europy Wschodniej – wersja podstawowa
  • komunikaty w języku polskim
  • kamera cofania
  • centralny zamek
  • szyby tylne regulowane elektrycznie
  • szyby przednie regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym po stronie kierowcy
  • wykończenie elementów przednich drzwi ze skóry ekologicznejosłona podwozia z przodu i z tyłu w kolorze chrom satynowy
  • kanapa tylna składana z oparciem dzielonym w układzie 1/3-2/3
  • fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego, z podłokietnikiem
  • zdalne otwieranie drzwi kluczykiem z falami radiowymi
  • kierownica i gałka dźwigni biegów pokryte skórą ekologiczną
  • kolumna kierownicy z regulacją wysokości i głębokości
  • nawiew powietrza na tylną kanapę
  • automatycznie włączane światła
  • lusterka zewnętrzne podgrzewane, regulowane elektrycznie, składane ręcznie
  • światła przeciwmgłowe
  • światła do jazdy dziennej LED
  • wskaźnik zmiany biegów
  • tryb ECO
  • system kontroli zjazdu ze wzniesienia HDC dla wersji 4×4
  • system wspomagania parkowania tyłem
  • komputer pokładowy
  • klimatyzacja manualna
  • poduszki kurtynowe z przodu
  • ABS
  • układ wspomagania nagłego hamowania (AFU)
  • czołowe i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
  • możliwosć dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera z przodu
  • przednie pasy bezpieczeństwa bez regulacji wysokości
  • system kontroli ciśnienia w oponach
  • system monitorowania martwego pola (BSW)
  • system mocowania fotelika dla dziecka ISOFIX na bocznych miejscach z tyłu
  • zestaw do naprawy uszkodzenia opony
  • regulator-ogranicznik prędkości
  • tylne 3-punktowe pasy bezpieczeństwa

Dopłaty wymaga m.in. lakier inny niż biały, bezkluczykowy dostęp, podgrzewane fotele, system kilku kamer czy klimatyzacja automatyczna. Ceny opcji są umiarkowane, ale po dodaniu wszystkiego Duster 4×4 150 KM kosztuje 82.050 złotych.

Samochód można skonfigurować na stronie Dacia.pl

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.
Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
9 Wątki komentarzy
30 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
29 Autorzy komentarzy
KamillotosResaTimKrzysztofWład Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Tia
Gość
Tia

82 za duster

Tim
Gość
Tim

Bez zestawu mniej niezbędnych elementów jak system bezkluczykowy czy kamera multiview (imho kamera cofania wystarczy) ale za to z automatyczną klimatyzacją można to auto mieć za 75 tyś a to już ciekawa opcja za świetnie wyposażone auto z dynamicznym silnikiem i 4×4! Znajdziesz coś taniej, daj znać!

Jurek
Gość
Jurek

Opel Mokka ,Crosland x .Kia stonic .Renault captur , Mitsubiszi asx .Samyong tivoli .za 70 tyś a nawet za 60 tyś .Duster to tylko za 39900.tyś więcej nie warto za niego dać .czy klimą kamera tablet i parę innych gadzetów warte są dopłaty 45000 tyś

Tim
Gość
Tim

Któryś z tych modeli jakie wymieniłeś jest 4×4??

mb
Gość
mb

Tyś tyś

dasdas
Gość
dasdas

A te co wymieniłeś jakie dodatki mają? I ile by kosztował
a) duster z takimi dodatkami (założę się, że mniej)
b) tamte auta z takim dodatkami jak omawiany duster (założę sie, że więcej).

Zatem powinieneś nie tyle porównywać inne marki z biedniejszym wyposazeniem a jedynie stwierdzić, że Tobie wystarczy podstawowy duster za ok. 40 000.

Bo za klimę, kamerę tablet i parę innych gadżetów nie ma sensu płacić także w pozostałych markach, prawda?

Piotr
Gość
Piotr

Moja (służbowa) Mokka 150 KM 4×4 to 110 tys. zł. Wyposażenie podobne jak tego Dustera. Tyle że Duster ma bagażnik a moja Mokka (prawie) nie. Nawet w opcji :-).

Marek
Gość
Marek

Ale te wszystkie podane samochody są z innego segmentu. DDII jest dużo większa. Można ją porównać z KIA sportage czy Hyundaiem Tucson, Captur to przecież napompowane Clio, Stonic to taki Ceed z większym prześwitem.

Jurek
Gość
Jurek

A do czego 4×4 to samochód nie ciągnik że musisz po błocie jeździć do kolan i to czasami potrzebna pomoc sąsiada

dsfds
Gość
dsfds

Jak nie 4×4 to i cena spadnie ostro. To artykuł o aucie 4×4 i osoby nie potrzebujace 4×4 (czyli większość) albo powinna go pominąć albo czytając nie zapominać o kontekście.
NIekórzy oglądają formułe 1 (nie tylko wyścigi ale i infformacje”techniczne”) mimo, że szanse na to, że siadą za kierownica takiego auta są niższe , niz to, ze Ty będziesz potrzebował kiedyś 4×4.

as
Gość
as

Wyobraź sobie że niektórzy mogą mieszkać w podgórskich rejonach, gdzie w zimie łańcuchy nie wystarczą i trzeba mieć 4×4

bartekp
Gość
bartekp

Akurat mieszkam, i łańcuchy zawsze rade dawały, inna sprawa to ich zakładanie i ściąganie, odkąd mam stale 4×4 nie wyobrażam sobie jazdy w zimie bez niego (oczywiście w moim rejonie)

Tim
Gość
Tim

No tak, skoro Ci niepotrzebny 4×4 to po co komentujesz jego cenę? …kup rower i będzie tanio

Jurek
Gość
Jurek

Nie ma takich warunków, gdzie napęd na cztery koła byłby naprawdę potrzebny, a odpowiednio przygotowane auto poradzi sobie bez tego rozwiązania.

Tim
Gość
Tim

nie ma takich warunków, powiadasz …a co jeśli są?

Jurek
Gość
Jurek

Peugeot. Ich SUV-y mają napęd na jedną oś, a marka, by udowodnić skuteczność takiego rozwiązania, wystawiła do Dakaru tylnonapędowy samochód, który wygrał trzykrotnie najtrudniejszy rajd cross country.

Tim
Gość
Tim

nie planuję startów w rajdzie Dakar

Rafal
Gość
Rafal

Szkoda że nie wystawiła przednionapędowego, tak jak sprzedaje swoje SUVy

Jurek
Gość
Jurek

To czemu nissan z którego jest napęd 4×4 w dacii ma taką kiepską opinie .

Tim
Gość
Tim

co, czemu???

Marcin
Gość
Marcin

Za 82 tys w pełnej opcji to jest mega cena. Nawet jakby był 4×2 to dalej nie ma żadnej konkurencji ze 150 konnym silnikiem, dotykową nawi, kamerą cofania itp. Z 4×4 konkurencja się zaczyna grubo ponad 100k. Szkoda, że tak długo wypuszczali ten wariant, w maju kupiłem sobie coś innego

Jurek
Gość
Jurek

Wady napędu 4×4 samochód lepiej przyspiesza na śliskiej drodze ale chamuje tak samo nawet gorzej bo szybciej jedziemy, w zakręcie wpadając w poślizg trzeba przyspieszyć a ESP będzie wyhamowywać koła wada. SUV jest cięższy środek ciężkości jest wyżej fizyka zrobi swoje

Tim
Gość
Tim

a wiesz jakie niepraktyczne jest auto sportowe?? a pick-up? kompletnie bez sensu, a jakoś je ludzie kupują! To że dla Ciebie 4×4 jest niepraktyczne nie znaczy że jesteś wyznacznikiem standardów ludzkości, dla niektórych 4×4 jest niezbędne i dla nich ta cena będzie niska a auto wyjątkowo atrakcyjne

Jurek
Gość
Jurek

wpływ napędu na cztery koła na bezpieczeństwo czynne nie jest aż tak duży, jak wielu osobom się wydaje. Warto zauważyć, że większość wypadków, w tym tych groźniejszych ma miejsce latem, przy dobrej pogodzie, a nie zimą, gdy jeździmy ostrożniej. Więc wtedy, gdy rodzaj napędu ma mniejsze znaczenie. Dla wielu osób zakup samochodu z napędem na cztery koła jest czymś, co podnosi prestiż, kierują się modą, a inni czują się po prostu bezpieczniej.

Michał Z.
Gość
Michał Z.

@Jurek- zapraszam zimą w góry, gdzie często samochody z napędem na jedną oś tańczą, wpadają do rowu, rozpędzają się jak szalone, żeby pokonać podjazd, lądują w rowach itd. 4×4 zapewnia w tej sytuacji spokój- po prostu się jedzie spokojnie, bez szarżowania, płynnie. Oczywiście, są łańcuchy, ale one są dobre dla kogoś kto raz w roku jedzie w góry, mieszkańcy musieliby je czasem dziennie zakładać/ zdejmować kilka razy.

Jurek
Gość
Jurek

Byłem BMW nie mogliśmy podjechać przodem to wjechaliśmy tyłem..można można .

Tim
Gość
Tim

…a już rozumiem …bmw

Jurek
Gość
Jurek

Spróbuj nie pożałujesz.

Jurek
Gość
Jurek

Jak Amerykanie w Orzyszu hamerem się zakopali

Tim
Gość
Tim

Nadal nie rozumiem dlaczego próbujesz mnie przekonać że napęd 4×4 jest mi niepotrzebny!? ja uważam że jest! …może ja zacznę Cię przekonywać że lodówka jest niepotrzebna?

Jurek
Gość
Jurek

Prądu u nas czasami nie ma i dajemy radę.piwo w piwnicy można schłodzić .a wędlinę na strych suszę .dzisiaj kapcia złapie na drodze to po pomoc dzwoni to co mu z napędu 4×4 samochód sam za niego nie zwolni nie przyspiesz .najwyżej krawężnik przejedzie i jeszcze więcej biedy.

Jurek
Gość
Jurek

Ale próbuje nie dać się ogłupiać że 4×4 to napęd do suva .znajomy myśliwy mówi im bardziej wypasiony 4×4 tym dalej muszę jechać ciągnikiem po delikwenta bo mu się wydaje że ma duży prześwit i napęd 4×4 uruchamiany pokrętełkiem to morze dużo .okazuje się że nie.czasami potrzebna łopata .a potem lament żeby się nie porysowała .lepiej kupić za 40000 i nie żałować.

Toma
Gość
Toma

Od stycznia posiadam Dustera 130KM średnie spalanie na trasie Konstancin-Koszalin-Konstancin-Olsztyn-Konstancin ok 1700km to 6,2litra na 100km polecam to auto wers.komfort +aut.klima+kamera cofania z czujnikami+auto. światła +nawigacją z dobrym audio koszt 67tysi proszę o podobne oferty innych marek

Imie
Gość
Imie

Z jakimi prędkościami jechałeś i czy spalanie z komputera czy z realnych danych z tankowań?

Wład
Gość
Wład

Napęd 4×4 i silnik 1.3? Jakoś tego nie kupuję. Ja w rextonie mam napęd na wszystkie koła, przy silniku 2.2 i 181KM. Jak dla mnie dopiero takie połączenie ma sens w suvach.

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Zastanawia mnie nagły (od paru tygodni) natłok wpisów na temat SsangYonga. Posty jedynie wychwalające te samochody. Nie, nie twierdzę, że są to złe auta, ale skąd nagle zainteresowanie posiadaczy (?) tych aut naszym wortalem? W dodatku jakiegoś natłoku Ssangów na polskich drogach nie widzę, a wpisów im poświęconych jest zaskakująco dużo… I to niemal bez względu na to, czego dotyczy tematyka komentowanego wpisu.

Kamillotos
Gość
Kamillotos

Z tego co ja zauważyłem, to z roku na rok więcej ich się pojawia na forach, w rankingach też się pojawiają. Mają swoją reinkarnację na Polskim rynku. Kiedyś na ulicy nie uświadczyłeś, teraz to nie jest nowość ;)

Tim
Gość
Tim

….eeee w czym ??? rexton? nie słyszałem

Resa
Gość
Resa

CZY KTOŚ WIE CZY BEDZIE AUTOMAT W BENZYNIE I KIEDY?