sobota, 25 czerwca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Dacia

Dacia Jogger 2022 – wyposażenie w Polsce, dane techniczne, wymiary

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2021-12-01
w Dacia, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
1.5k 16
25
1.3k
UDOSTĘPNIEŃ
4.4k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Silnik 2.5d / dT S8U – prawie niezniszczalny wół roboczy

Wakacyjna Playlista Renault Trucks Polska

Nowa Dacia Duster kontra Land Rover Defender. Który model lepiej poradzi sobie w terenie?

Wczoraj opublikowaliśmy, zapewne jako pierwsi w Polsce, cennik nowej Dacii Jogger. Auto ma trafić do salonów dealerskich w marcu przyszłego roku (to już niedługo – wszak mamy grudzień!), a już teraz można je zamawiać. Czy warto? Moim zdaniem tak, choć nie miałem jeszcze przyjemności zapoznać się z tym autem organoleptycznie. Jednakże ceny i wyposażenie zdają się przemawiać za tym, że to warty uwagi samochód. Niżej publikujemy – zgodnie z wczorajszą zapowiedzią – dane dotyczące wyposażenia, a także szczegółowe informacje o wymiarach oraz trochę szczegółów technicznych.

Zobacz: Promocje na nowe samochody Dacia. Duster już od 51 tysięcy zł.

Dacia Jogger oferowana jest w trzech wersjach wyposażeniowych: Essential, Comfort oraz specjalnie z okazji premiery modelu limitowana wersja Extreme. Co znajdziemy w poszczególnych odmianach?

Dacia Jogger Essential seryjnie jest wyposażona w:

– elektrycznie sterowane przednie szyby;
– manualnie sterowane lusterka boczne;
– centralny zamek;
– ogranicznik prędkości;
– światła LED do jazdy dziennej;
– światła przeciwmgłowe;
– czujnik zmierzchu;
– fotel kierowcy regulowany na wysokość;
– kolumnę kierowniczą regulowaną na wysokość;
– AEBS;
– ABS / ESP / Hill Start Assist (wspomaganie ruszania pod górkę);
– 16-calowe felgi stalowe;
– zderzaki w kolorze nadwozia;
– system Media Control z wyświetlaczem o przekątnej 3,5”;
– zestaw do naprawy koła.

Zobacz: Dacia Duster 1.0 LPG – test popularnego SUVa 

Dacia Jogger Essential kosztuje od 63.400 zł w wersji 5-osobowej i od 66.400 zł w wersji 7-osobowej.

Dacia Jogger Comfort seryjnie jest wyposażona w to, co Essential plus dodatkowo:

– manualną klimatyzację;
– system Media Display z wyświetlaczem o przekątnej 8” i replikacją smartfona (po kablu);
– elektrycznie sterowane lusterka boczne;
– elektrycznie sterowane szyby w drzwiach II rzędu;
– czujnik deszczu;
– regulator prędkości;
– tylne czujniki parkowania;
– regulację kolumny kierowniczej na głębokość;
– podłokietnik kierowcy;
– obszytą skórą kierownicę;
– modułowe relingi;
– 16-calowe felgi stalowe Flex.

Dacia Jogger Comfort kosztuje od 71.400 zł w wersji 5-osobowej i od 74.400 zł w wersji 7-osobowej.

Dacia Jogger Extreme seryjnie jest wyposażona w to, co Comfort plus dodatkowo:

– automatyczną klimatyzację;
– kamerę cofania;
– kartę keyless entry;
– antenę w kształcie płetwy rekina;
– „outdoorowe” oklejenie;
– osłony obu zderzaków w kolorze szarym;
– 16-calowe czarne felgi ze stopów lekkich;
– dedykowane dywaniki;
– pomarańczowe przeszycia we wnętrzu.

Dacia Jogger Extreme kosztuje od 75.400 zł w wersji 5-osobowej i od 78.400 zł w wersji 7-osobowej.

W galerii poniżej znajdziecie szczegóły dotyczące silników i wymiarów.

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Dacia

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Nowa Dacia Jogger 2022
2.3 3 głosy
Ocena artykułu
Tagi: DaciaJogger
Udostepnij533Tweet333Udostepnij93
Poprzedni

Nowy Opel Astra Sports Tourer nadjeżdża! Tak wygląda kombi spod znaku błyskawicy

Następny

EasyMile EZ10 to pierwszy autonomiczny pojazd dopuszczony do ruchu

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny
EasyMile EZ10, pojazd autonomiczny

EasyMile EZ10 to pierwszy autonomiczny pojazd dopuszczony do ruchu

Czy DS 5 był nieudany? Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 47-48/2021

Renault Samsung QM6 LPe, Koleos LPG

Renault Samsung QM6 LPe, czyli Koleos z instalacją LPG. Sprzedaje się świetnie!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
25 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Ins - Citroën śmieje się z Elona Muska w najnowszej reklamie. „Jest przynajmniej jedna rzecz, której nie możesz sobie kupić”
  • Ins - Citroën śmieje się z Elona Muska w najnowszej reklamie. „Jest przynajmniej jedna rzecz, której nie możesz sobie kupić”
  • Szymon - Citroën śmieje się z Elona Muska w najnowszej reklamie. „Jest przynajmniej jedna rzecz, której nie możesz sobie kupić”
  • maniek - Silnik 2.5d / dT S8U – prawie niezniszczalny wół roboczy
  • Grzegorz - Orlen obniża ceny na swoich stacjach, ale tylko dla wybranych klientów
  • Roman - Orlen obniża ceny na swoich stacjach, ale tylko dla wybranych klientów
  • Tom - Jesteśmy na premierze prasowej nowego Peugeot 308 SW Hybrid
  • Krzysiek - Renault Megane II niczym nówka z salonu. Tylko 258 kilometrów przebiegu
  • Piotr001 - Jak nadrobić 10 lat zacofania i zdążyć do 2035 roku?
  • Krzysiek - Citroën śmieje się z Elona Muska w najnowszej reklamie. „Jest przynajmniej jedna rzecz, której nie możesz sobie kupić”


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Polak na praktykach w fabryce Renault: 9-10 godzin pracy dziennie, zwalniają bez odszkodowania
  • Silnik 2.5d / dT S8U – prawie niezniszczalny wół roboczy
  • Wakacyjna Playlista Renault Trucks Polska
  • Nowa Dacia Duster kontra Land Rover Defender. Który model lepiej poradzi sobie w terenie?
  • Citroën śmieje się z Elona Muska w najnowszej reklamie. „Jest przynajmniej jedna rzecz, której nie możesz sobie kupić”
  • Jak nadrobić 10 lat zacofania i zdążyć do 2035 roku?
  • Renault Megane II niczym nówka z salonu. Tylko 258 kilometrów przebiegu
  • Orlen obniża ceny na swoich stacjach, ale tylko dla wybranych klientów
  • Renault Arkana po teście długodystansowym. Stronniczy przegląd prasy: AUTO MOTO nr 07/2022
  • Co to jest samochód, dlaczego arkusze ujęte są w chomąty oraz inne ciekawostki o autach z przedwojennej Polski


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
25
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.