W styczniu na polskim rynku zadebiutowała nowa Dacia Sandero, przyszła więc kolej na drugą nowość – III generację modelu Logan. Ile kosztuje sedan na naszym rynku?
Nowa Dacia Logan kosztuje w polskich salonach dealerskich minimum 52.900 zł. Poprzednia generacja modelu przyzwyczaiła nas do cen rozpoczynających się znacznie poniżej 40 tys. zł. W ofercie można znaleźć jeszcze poprzednika wycenionego na 35.700 zł. W przypadku odnowionego sedana, Dacia zrezygnowała z podstawowej wersji Access oraz słabszych jednostek napędowych dlatego model jest wyceniony wyżej. Klienci mogą zamawiać dwa poziomy wyposażenia: Essential oraz Comfort a pod maską znajdziemy wyłącznie silnik TCe 100 z instalacją LPG. Jednostka współpracuje z 6-biegową manualną skrzynią biegów.
Nadwozie Logana w wersji Essential jest wykończone w kolorze białym, z czarnymi lusterkami. Metalizowany lakier zamówimy wydając na samochód dodatkowe 2000 zł. W podstawie, Dacia oferuje system multimedialny Media Control, w którym rolę ekranu dotykowego pełni nasz smartfon zamocowany na specjalnym uchwycie na desce rozdzielczej. Za dodatkowe 1200 zł możemy zamówić wersję z 8-calowym wyświetlaczem dotykowym i systemem Media Display, który jest kompatybilny z systemami Apple Car Play i Android Auto.
W standardzie Logan oferuje 6 poduszek powietrznych, elektrycznie regulowane przednie szyby, system awaryjnego hamowania, wspomaganie ruszania pod górkę, radio, dwa głośniki, gniazdo USB oraz 12V z przodu. Do klimatyzacji musimy dopłacić 1700 zł a za dodatkowe 700 zł zamówimy system wspomagania parkowania tyłem. Elektryczne szyby tylne dostępne są dopiero od drugiego poziomu i to za dopłatą 350 zł.
Dacia Logan Comfort kosztuje w polskiej ofercie 56.400 zł i oferuje dodatkowo elektrycznie sterowane lusterka w kolorze nadwozia, światła przeciwmgłowe, modułowy bagażnik z wyjmowaną podłogą, fotel kierowcy z regulacją wysokości i podłokietnikiem oraz system Media Display z 8-calowym wyświetlaczem.
Nowa Dacia Logan Esssential – wyposażenie standardowe
- Tylna kanapa ze składanym oparciem dzielona w układzie 1/3 – 2/3
- Tapicerka materiałowa w kolorze ciemno-szarym
- ABS i wspomaganie hamowania awaryjnego
- System automatycznego nagłego hamowania (AEBS) na długich trasach
- ESP (Electronic Stability Program) + HSA (wspomaganie ruszania pod górę)
- Funkcja połączenia alarmowego eCall
- Czołowa poduszka powietrzna kierowcy i czołowa poduszka powietrzna pasażera z możliwością dezaktywacji
- Boczne poduszki powietrzne i poduszki kurtynowe
- Zestaw do naprawy uszkodzonej opony
- Elektrycznie sterowany centralny zamek na fale radiowe
- Automatyczna blokada drzwi podczas jazdy
- Elektrycznie podnoszone szyby przednie po stronie kierowcy i pasażera
- Sekwencyjny podnośnik szyby po stronie kierowcy (z funkcją zapobiegania przytrzaśnięciu palców), przycisk podnośnika szyby po stronie pasażera wbudowany w drzwi (niesekwencyjny)
- Kierownica z regulacją wysokości
- Lampka do czytania z przodu po stronie kierowcy
- Gniazdo USB z przodu
- Gniazdo 12V z przodu
- Media Control: radio DAB z przyciskami sterowania na kierownicy, wyświetlanie informacji na ekranie komputera pokładowego, stały uchwyt smartfona na desce rozdzielczej, 2 przednie głośniki, złącze Bluetooth®, aplikacja mobilna Dacia Media Control
Najnowsze komentarze