Nowa Dacia Sandero 2020, pogromca Skody. Drżyjcie Czesi, nadjeżdża nowy lider segmentu!

74 2 828

Drżyj Skodo, nadjeżdża Twój pogromca. Nowa Dacia Sandero zbliża się bardzo szybko, a ujawnione wizualizacje sugerują, że będzie to jeden z najładniejszych samochodów klasy B. Jeśli środek jest poprawiony przynajmniej tak jak w modelu Duster II, to zapowiada się rynkowy hit, który zmiecie konkurencję. Samochód ma zostać zaprezentowany już niedługo. 

A to dobra wiadomość dla wszystkich tych, którzy szukają nowego, małe, niedrogiego ale komfortowego auta. Nowa Dacia Sandero będzie też większa i lepiej wyciszona od poprzednika. Głównym celem marki jest przejęcie rynku, który do niedawno zajmowała Skoda Fabia. Według naszych informacji, podczas projektowania nowego Sandero przeprowadzono liczne testy i pomiary, które pokazały słabe punkty potencjalnych konkurentów.

Nowa Dacia Sandero będzie nieco dłuższa i szersza a w środku powinno być więcej miejsca. To jeden z wniosków badania satysfakcji klientów. Nadwozie zyskało współczesny wygląd marki, mocne przetłoczenia na masce i z boku oraz nowe reflektory. Bardzo ciekawie zapowiada się wersja Stepway. I właśnie na sprzedaż tego crossovera Dacia stawia najbardziej. Z tyłu samochód ma być kompletnie nie do poznania.

Czym nowa Dacia Sandero ma przekonywać klientów? Oprócz eleganckiego nadwozia wysokim komfortem jazdy. Nowe fotele z dużo lepszej pianki, wygodniejsza tylna kanapa, zawieszenie, które zoptymalizowano pod kątem komfortu przy zachowaniu odpowiedniej stabilności jazdy a przede wszystkim wyciszenie. To również bezpośrednie uderzenie w konkurencję.

Strategia Dacii jest bardzo prosta – przejąć miano najlepiej sprzedającego się samochodu w klasie. Można się spodziewać, że za około 49 tysięcy złotych otrzymamy wersję Stepway z LPG, ale podstawowa wersja z klimatyzacją i radiem powinna kosztować już około 36 tysięcy złotych. A to jednak sporo mniej, niż aktualna cena takiego modelu jak Skoda Fabia, która w konfiguratorze zaczyna się od dobrze ponad 40 tysięcy.

Nowa Dacia Sandero to nie koniec zmian – pojawi się jeszcze nowy Logan i Logan MCV a Dacia Lodgy zmieni kompletnie swój wygląd i upodobni bardziej do Dustera.

źródło: Auto Plus

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
14 Wątki komentarzy
60 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
41 Autorzy komentarzy
fngGoscOlaadijfonyfvgfg Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Marcin
Gość
Marcin

Czyli ceny prawie bez zmian. Jeśli już sandero zaatakuje to najpewniej zmiecie… clio. Lodgy po zmianie bryły ( suvocross to nie van) straci dotychczasowych klientów – pytanie ilu zyska nowych. Jeśli nadal sandero będzie mieć podstawowy/e silnik taki słaby to odcina wielu potencjalnych klientów – laurate kombi z silnikiem 100KM powinno kosztować 40tys. Fabii rynkowo nic nie ruszy bo to w miarę wygodne, pojemne i niezawodne auto o porządnej niemieckiej ergonomii, a to cholernie ważne atuty dla większości klientów.

Dario
Gość
Dario

…….Fabia ,niezawodna!!!……jeszcze napisz ,że ŁADNA ????Poza tym ,obecne Sandero jest już większym samochodem i równierz efektowniejszym , szczególnie w wersji Stepway niż fobia

Marcin
Gość
Marcin

Fabia jest dużo dużo bardziej niezawodna niż to francuskie badziewie. Fabia ma lepszą ergonomię, jest lepiej wyciszona, ma większą ofertę silnikową i wyposażeniową, wygodniejsze fotele, wygodniejsze wsiadanie/wysiadanie do auta (tak to też argument wyboru auta), dłuższą gwarancję, uroda porównywalna. Dacia jest za droga w stosunku do tego co oferuje. Laurate kombi z silnikiem 90KM za cenę 40tys. to jest właściwa cena dla tego auta. A ceny są 12-15% wyższe. Kolejne podwyżki spowodują skanibalizowanie clio bo to podobne modele ze zbliżoną techniką i to one będą bezpośrednimi konkurentami. I takie są fakty rynkowe.

Krzysztof
Editor

Fakty są zupełnie inne.
Owszem, oferta silnikowa Fabii jest większa. Wyposażeniowo też Skoda jest lepsza. Ale i ceny ma duuużo wyższe i to właśnie Skoda ma je wzięte kompletnie z czapy! Skoda jest za droga w stosunku do tego co oferuje.
I jeśli nawet uznalibyśmy, że Clio na tę samą technikę, to na cenę wpływ mają też inne kwestie. Choćby materiały wykończeniowe, design (ilość przetłoczeń blach), wygłuszenie, ale też miejsce produkcji.
Proszę mnie jeszcze oświecić – jaką gwarancję standardowo daje na Fabię Skoda? Bo Sandero ma 3-letnią, a Pan napisał, że Skoda daje dłuższą.

Marcin
Gość
Marcin

Wydłużenie gwarancji u skody + gwarancja mobilności jest faktycznie gwarancją, a nie ubezpieczeniem gwarancyjnym. Na lakier o 50% dłuższa, a na blachy o 100% dłuższa. Owszem auta segmentu b bardzo mocno podrożały ale ma to wpływ, że oferują dużo lepszy i wyższy poziom wykończenia w relacji do segmentu c oraz są to większe auta ( niż kiedyś). Wiele osób zamiast kupić kompakta kupuje współcześnie segment b bo mu wystarcza takie auto na codzień i czasami dłuższe trasy. Skoda przez kilkanaście lat pracowała na pozycję rynkową, a startowała od całkiem niskich cen. Teraz nawet są w stanie powalczyć z vw co… Czytaj więcej »

Obywatel MK
Gość
Obywatel MK

Mijasz się z prawdą Fabia to nadal auto klasy B z ilością miejsca na nogi na tylnej kanapie z segmentu B, natomiast Sandero jest znacznie większa pod tym względem i to zabije sprzedaż Fabii. Przejdź się do salonu i sprawdź, to małe autko, z małym bagażnikiem i nic tego nie wyratuje.

Krzysztof
Editor

Przykro mi, ale nie. „Wydłużenie gwarancji u skody + gwarancja mobilności jest faktycznie gwarancją, a nie ubezpieczeniem gwarancyjnym.” – po raz kolejny mija się Pan z prawdą. Albo nie rozumie pojęcia gwarancji. Kwestia ergonomii, to sprawa dyskusyjna. Wystarczy zapytać miłośników Renault, czy bardziej im się podobają rozwiązania w Clio, czy w Fabii. Jak Pan myśli, czy odpowiedzą tak, jak Pan i Pana znajomi i rodzina? Skody nie są dziś trwałe. Tak samo dotykają je awarie. W dodatku produkowane są przez oszukańczy koncern, więc cholera wie, co tam jeszcze kiedyś może wyjść. Nie twierdzę, że Renault, to rynkowy ideał, ale na… Czytaj więcej »

Marcin
Gość
Marcin

Moje opinie opierają się o osobiste doświadczenia lub doświadczenia znajomych. Dla mnie to są wiarygodne opinie. Np do clio 4 wsiada się gorzej niż do clio 3 – to opinia człowieka który jest napalonym miłośnikiem renówek i miał wszystkie modele clio. Ja osobiście sprzątam do kilku lat clio 4 więc mam możliwość obserwowania się starzenia tego auta. W renówkach ergonomiczne rozwiązania cenię dwa – handsfree i pilot do radia – reszta lipa. Ten znajomy chwali ergonomie np w clio i twierdzi,że coraz lepsza – tyle, że ma clio garażowane i jeźzi na jednym ustawieniu klimy/wentylacji. Moja renówka mieszka na ulicy… Czytaj więcej »

ŁukaszWwa
Gość
ŁukaszWwa

Jakim cudem Skody mają wytrzymać 15 lat skoro sam piszesz, że musiałeś mieć wymieniany silnik…? Ja miałem TSI i cyrki z rozrządem zaczęły się grubo przed przejechaniem 100 tys km. Mojemu znajomemu w jego VW z kolei przy przebiegu ok 75 tys – ale już po gwarancji niestety – padły tłoki, a wycena ASO przekroczyła 30 tys zł.

Trwałość auta to wg mnie coś więcej niż brak oznak optycznego starzenia się wnętrza pojazdu… No i akurat w Rapidzie jakość materiałów nie odbiega od Dacii – tak smutnego i plastikowego wnętrza nie było od lat 90. XX w :)

Marcin
Gość
Marcin

W rodzinie 1,2tsi zdechł 2-3 miesiące po zakończeniu gwarancji i przebiegu rzędu 30 tys. Skoda wymieniła za darmo silnik na nowy. Można? Można. Faktycznie skody są wewnątrz mocno plastikowe (równie brzydkie jak focus 2) co spowodowało u mnie potrzebę kupienia renówki która niestety wygrała z nowym mcv – 0,9tce za drogi o 4500zł. Co okazało się już po kilku latach dużym błędem i skarbonką. Używane reno? Lepiej kupić nową daćkę.

Piotr001
Gość
Piotr001

Wow! Rzeczywiście silnik mega doskonały- nie jeżdżony i przy przebiegu 30 tysięcy do wymiany. No i jeździcie w rodzinie non stop! Ludzie dajcie czasem autu odpocząć!

Gość
Gość
Gość

Od 2013 r montowane są całkowicie inne silniki 1,2 TSI . I nie na żadnych problemów. Mam zrobione 90 tys km i tylko olej, filtry są wymieniane itp. Rozrząd na pasku, i wiele innych rzeczy nowe.

Gość
Gość
Gość

Silnik 1,2 TSI 1,0 TSI to całkowicie nowe silniki Rozrząd na pasku, i wiele innych nowości: turbina, głowica, układ tlokowo- korbowy itd. Żadnych problemów.

Rafał
Gość
Rafał

Mówisz, tylko silnik wymieniłeś po 2 latach, dobry egzemplarz trafiłeś. Pozazdrościć

Gość
Gość
Gość

Skoda daję 4 lata gwarancji, i w tym okresie wszystkie przeglądy za darmo.

Krzysztof
Editor

Jakiś dowód na poparcie tej tezy? Bo z tego, co wiem, Skoda oferuje 2 lata gwarancji, a za naprawdę symboliczną dopłatę faktycznie przeglądy za darmo przez kolejne dwa lata. Ale darmowe przeglądy, to nie gwarancja.

Krzysztof
Editor

Dodam jeszcze, że oferta ta jest ograniczona przebiegiem. Po przekroczeniu 60.000 km przebiegu niezależnie od wieku (czyli przy intensywnym użytkowaniu grubo przed upływem owych czterech lat) oferta przestaje obowiązywać.
Proszę więc mnie nie rozśmieszać jakimiś wpisami o czteroletniej gwarancji.

Krzysztof
Editor

W przypadku Dacii Sandero zaś mamy (wypis z oficjalnie dostępnego cennika): 3 lata gwarancji producenta z limitem 100 000 km i do 1 roku dodatkowej płatnej gwarancji Formuła Non Stop z limitem 60 000 km. Oferta promocyjna zawierająca pakiety przeglądów Easy Service do 4 lat lub z limitem 60 000 km z dodatkową gwarancją Formuła Non Stop ważna jest w ciągu trzech miesięcy od chwili wydania pojazdu. Oferta dostępna wyłącznie w ramach Dacia Finansowanie.

Gość
Gość
Gość

A ty byś chciał gwarancji 4 lata i 300 tys km. Żadna marka nie ma takiej gwarancji. No chyba , że Dacia ??

Krzysztof
Editor

Powtarzam: nie jesteśmy na „ty”.
Ale OK, proszę bardzo. Strona Skody: http://www.skoda-auto.pl/swiat-skody/gwarancje
To ile jest gwarancji???

Gość
Gość
Gość

Może Szanowny Pan zadzwoni do salonu, to szanowny pan dowie się szczegolow.

Krzysztof
Editor

Podałem linka. Przedstawiłem dowód. Ma Pan lepszy? Poproszę.

Krzysztof
Editor

I teraz nastąpił popłoch wśród skodziarzy – będą atakować dealerów, że wcisnęli im rzekomo czteroletnią gwarancję, a de facto jest ona tylko dwuletnia i na dodatek są mocne ograniczenia przebiegu z tymi przeglądami przez okres gwarancji i kolejny.
Cóż – umowy trzeba czytać…

Gość
Gość
Gość

Gwarancji daje 4 LATA , wiem bo mam już 3 lata i jeszcze rok mi został. Za darmowe przeglądy w tym okresie zapłaciłem 1 zł.

Krzysztof
Editor

Dowód poproszę. Jakiś inny, niż „wiem, bo mam”.

Gość
Gość
Gość

Mam tobie przesłać skan książki gwarancyjnej.??. Ale wystarczy zadzwonić do salonu, albo wejść na stronę Skody. Chyba będzie prościej.??

Krzysztof
Editor

Nie piliśmy bruderszaftu, proszę Pana.
Strona Skody w przypadku Fabii podaje w cenniku właśnie takie pierdaczenie, o jakim pisałem. Nie ma ani słowa o jakiejkolwiek gwarancji.

adi
Gość
adi

chciałem podziekowac za merytoryczne odpowiedzi,ale obawiam sie ze ciemnota napalona na skode i wiesvagony jest tak ograniczona ze nie czyta wogole umowy wazne zeby tylko kupic skode a czesi sikaja z radosci taka kase robia na tej ciemnocie,dlatego nie przetłumaczy pan tym baranom bo baran głupi przed i po szkodzie

Gość
Gość
Gość

Fabia ma gwarancję 4lata i w tym okresie wszystkie przeglądy za darmo . Na ,, blachę ” ma 13lat, karoseria ocynk.

Krzysztof
Editor

Ja się nie dziwię, że my Polacy mamy duże trudności z osiągnięciem czegokolwiek, skoro nie rozumiemy takich podstawowych pojęć, jak gwarancja…

ŁukaszWwa
Gość
ŁukaszWwa

Pan Marcin chyba na co dzień przesiaduje w redakcji AutoŚwiata albo dziale marketingu Skoda PL ;) – oferta silnikowa Fabii na 2019: nie ma żadnego diesla, są dwa silniki, oba benzynowe, oba 1.0 (MPI i TSI) – Fabia jest tak niezawodna, jak podzespoły VW. Ja miałem kiedyś VW z TSI – dziękuję, drugi raz się nie skuszę. – być może ucierpi nieco sprzedaż Clio. Ale pamiętajmy, że to Clio jest najlepiej sprzedającym się w Europie modelem segmentu B. A Sandero już dwa lata temu przebiło w europejskich statystykach Fabię. Tylko u nas Fabia to opium dla mas ;) – odnośnie… Czytaj więcej »

Marcin
Gość
Marcin

Autoświat może przejrzałem ze 2 numery przez całe życie. Byłem czytaczem autechnikimotoryzacyjnej jak się jeszcze ukazywała a tam bardzo życzliwie pisali o francuskich autach. Za to sandero/logan ma same diesle z normą euro6d-temp. i nie wjedzie do Paryża. Benzyn na obecną chwilę brak, Clio żadne nie spełnia tej normy ale to uzupełni wiosenna prezentacja 5 generacji. Nie rozumiem tego ciągłego porównywania aut francuskich ze skodą na tym portalu. Przecież konkurencja rynkowa to (jeszcze) opel, ford, cała banda japońsko-koreańska, reszta z grupy vag. Właściwie ja też się dziwię, że ludzie wybierają skody przy tak szerokiej ofercie rynkowej ale coś powoduje, że… Czytaj więcej »

Krzysztof
Editor

I znów albo się Pan mija z prawdą, albo świadomie przeinacza fakty, albo nie rozumie rynku. Skoda jest bestsellerem, ale już w kanale dystrybucji do klientów prywatnych, gdzie to przeciętny Kowalski decyduje, co sobie kupić, Skoda nie bryluje. Skoda, to jednak głównie floty, a tu nie chce mi się nawet podejrzewać, jakie kwestie decydują o wyborze…

Www
Gość
Www

To co powiesz na to https://youtu.be/AeUMg8-Nr0o

Marcin
Gość
Marcin

Bardzo dobrze znam takie problemy z reno ;-)

Marcin
Gość
Marcin

Rynek prywatny za rok 2018 na podstawie informacji ze strony samar – fabia 6,4 tys.( i jest na pierwszym miejscu) yaris 6,3 tys., rapid 3,1, corsa 3,0 tys. To modele segmentu b. Tak fabia ( i rapid) to też floty, w pierwszej 10-ce jest też yaris. Dlaczego nie ma clio – ma też wersję kombi więc dla PH świetny model + oszczędne diesle. Co powoduje, że clio – małe bezpieczne, stylowe auto w 2 wersjach nadwozia, czasami z dobrymi upustami nie ma takiego popytu rynkowego? Dzisiaj mając kupić sandero lepiej wziąć clio bo ma te same silniki ale jest bezpieczniejsze,… Czytaj więcej »

Tomek
Gość
Tomek

Jeżdżę Dacią od 2012. I jeszcze pomocy drogowej nie wzywałem. A widziałem przez te 7lat sporo unieruchomionych z powodu usterki aut za dużo większe pieniądze.
Ps. Jedyne co się popsuło w trakcie gwarancji, to klakson !

Helo
Gość
Helo

Fabia i duży wybór silników 1.0 w czterech wariantach. Diesla nie ma wcale. I szczególnie te pierwsze dwie wersje wolnossące 60 i 70 koni.

Gość
Gość
Gość

Co ty porownujesz, Skodę do Sandero. Ha, ha. Dobre sobie. Masz poczucie humoru ??. Skodę może dogoni, za 20 lat.

Wee
Gość
Wee

Mam nadzieje że dłużej nie bendą tak drorzały.

Gość
Gość
Gość

Sandero do Fabii nie dorasta do pięt. Za nim dogoni Fabię to mine 20 lat ??

Gosc
Gość
Gosc

Fabia to pociotek i odpad po VW tak samo jak VW po Audi niemieckie szmelce każdy mówi że się nie psują a później widać jak się ściągają na sznurki niemieckie wraki

Obywatel MK
Gość
Obywatel MK

Siedziałeś na tylnej kanapie w Fabii? To auto dla ludzi bez nóg.

Marcin
Gość
Marcin

Fabia wygodnie mieści 4 emerytów z nadwagą – znaczy na grzyby się nadaje ;-). Fabią kombi 1 gen przewiozłem w środku kanapę i zrobiłem przeprowadzkę z mieszkania do domku. Octawią przy 2 pasażerach można przewieźć całą kuchnię z ikei. Meganka kombi ma nieskładane oparcia przednich siedzeń ( za bogata wersja) – jest problem z przewiezieniem drzwi lub materaca jeśli już mam się tak znęcać…

Obywatel MK
Gość
Obywatel MK

Jak wszyscy mają 1.80 cm wzrostu, jest duży problem.

Marcin
Gość
Marcin

Znajdź mi 4 emerytów po 180cm. Wiele aut nawet wyższych klas zaczyna mieć problem przy takim wzroście. Ja mam więcej więc często podsufitka nade mną zaczyna dostawać włosów :-) albo zwyczajnie nie mieszczę się na wysokość w wielu autach- czasem kombi ratuje sytuację bo inaczej poprowadzoną linię dachu. Choć współcześnie coraz więcej aut jest dostosowanych do wyższych ludzi.

Piotr
Gość
Piotr

No dobra. Mam do wydania +/- 40000zł potrzebuje auta które w tygodniu będzie poruszało się po mieście ( w tym przewóz dwójki dzieci) będzie musiało ponieść tygodniowe zakupy, plus w weekend lub wakacje pojechać gdzieś dalej. Używki nie chcę. Tak naprawdę żadna Fabia czy Corsa( zwłaszcza w tych pieniądzach) nie spełnia moich wymogów. Fiat Tipo okazuje się za drogi, w zasadzie jedyna opcja to Logan. Skoda zdecydowanie przesadziła z cenami ( obecnie mam Fabię kombi pierwszej generacji z silnikiem 1,4)

Kk
Gość
Kk

Logan świetna sprawa. Mam 195cm wzrostu i jest wygodnie . A bagaźnik ? 510L. Nie sięgam na koniec bagaźnika. Nawet 500km nogi nie bolą. Auto z salonu demonstracyjne z przedłużoną gwarancją 10 tys mniej !, i tylko takie warto kupić

Marcin
Gość
Marcin

Sprawdziłem ceny kombi: 206, clio czy fabii to ceny praktycznie od 43-44 tys. za golasa czyli auto z radiem i nic więcej i silnikiem poniżej 70KM. Jak masz dzisiaj do wydania 40 tys. to dołóż 10 tys. i kup clio kombi bo są dobre promocje. Za 40tys. nie kupisz auta rodzinnego – nawet mcv to 42tys. Nie ma szans na vana- lodgy to realnie 49tys+. Faktem jest, że ceny segmentu b poszły w górę o 20%. A teraz pytanie ( pomijająć cenę) – czy kupiłbyś ponownie fabię ? I dlaczego tak/nie?

Piotr
Gość
Piotr

Tak czy inaczej poczekam na nowe Sandero. Jasne jest to, że jako zadowolony użytkownik Skody (Fabię mam od nowego) pierwsze co udałem się do salonu tej marki… i wyszedłem rozczarowany, nawet nie chodzi mi o cenę, zwyczajnie obecną Fabia nie trafia w moje gusta, w salonie Dacii za podobną cenę zaproponowali mi całkiem nieźle wyposażonego Logana MCV aczkolwiek zarówno w przypadku Skody jak i Dacii nie pasują mi te silniki

cindar
Gość
cindar

Skoda Fabia ma kilka bardzo poważnych wad. Po pierwsze jest bardzo głośna z tyłu, od 60 na godzine szumi szczególnie z okolic bagażnika. Jest też bardzo twarda. Siedzenie z tyłu pod dziwnym kątem, niewygodnie się siedzi. Fotele twarde, nie nadaje się na dłuższą trasę

Krzysiek
Gość
Krzysiek

Z ciekawości co nie pasuje Ci w 0.9 TCE czy 1.0 TSI? Nie wiem ktora wersje 1.4 masz w Fabii I ale tam nie ma mocy ani momentu w porownaniu do malych turbobenzyn. Jedyny plus to brak telepawki przez 4 cylindry.

Dla mnie najwieksza wada w Dacii jest brak automatu. Wogole to jakas dziwna sprawa, ze w miejskich autach tak rzadko sa automaty, gdzie wlasnie w miescie to super rozwiazanie.

Marcin
Gość
Marcin

Skody akurat mają świetnie zestopniowane skrzynie biegów do charakterystyki silników. Do tego dosyć przyjemne w obsłudze i precyzji zmiany. Jeśli chodzi o same silniki to trzeba się nauczyć jak jeździć danym silnikiem by go optymalnie wykorzystywać – szczególnie dotyczy to silników zaturbionych.

Krzysztof
Editor

I znowu w pewnym stopniu się nie zgodzę. Fabia 1.4 TDI ma tak koszmarnie zestopniowaną pięciobiegową skrzynię, że ciężko dobrać przełożenie, by jeździć w ruchu miejskim zgodnie z obowiązującą na tym obszarze prędkością. Z kolei przy prędkościach pozamiejskich, a zwłaszcza dozwolonych na drogach ekspresowych i autostradach robi się to auto tak głośne, że nie rozumiem REP-ów jeżdżących po takich trasach z prędkościami jeszcze wyższymi.

Zeenon
Gość
Zeenon

25latek plywa nie cieknie jak zegar cyka a drzwi 1m…..szer….cytryna xm v6 i co w y nato ..Zenon pasjonat…..

Zenon

Obywatel MK
Gość
Obywatel MK

Poproszę o podanie źródła zdjęć/renderów nowego Sandero.

Tomasz
Gość
Tomasz

Użytkowałem Sandero stapway 0,9 tce przez ponad pięć lat, ponad 100 tys., przy wydłużonej gwarancji do 5 lat lub 100 tys. Problemy były różne, od hałasu że skrzyni przez problemy ze sterowaniem oświetlenia, elementami zawieszenia, awarią systemu navi po rozrząd. Wszystko naprawiane w ramach gwarancji ale mimo wszystko problemy były. Fatalna wykładzina i beznadziejne fotele. Mało miejsca z tyłu. Nawet gdyby wszystkie tego typu problemy zniknęłyby w najnowszej wersji dacia, nie kupię ponownie samochodu tej marki

cindar
Gość
cindar

A ja mam w rodzinie 0.9 TCE od 4 lat – zero problemów

ds
Gość
ds

Wiesz…bo to jest tak…kupisz auto jak jest ok chce to samo lub lepsze..jak kupisz i cos nie pasuje czlowiek sie zraza..i szuka innego.. A ja ci powiem tak… Ja czekam na sandero stepway 3 gen..od 2 lat..i poczekam do tego 2020… Jezdzilem nim… Minusy katapultowany fotel bez wzasadzie regulacji niewygodny ten fotel jest..w asx…to inna bajka..w asx fotel to tron…najwygodniejszy na swiecie… kolumna kierownicy 1 os tylko.. niewydajna absolutnie klimatyzacja.. strasznie ale to strasznie tandetne plastiki..ze az matko jednyna…az ze boli.. komputer nie przelicza km z lpg..- porazka.. w sandero stepway…siedzac z tylu sie podskakuje..jak na rodeoo..zbiera sie na wymioty… Czytaj więcej »

Gruby
Gość
Gruby

Ładnie, ładnie ale liczyłem że Sandero dostanie awans do segmentu C, a w segmencie B czy tam B+ pozostanie Logan: sedan, kombi, hatchback. Aczkolwiek dobrze, że w ofercie będzie jakiś względnie znośny pojeździk pod LPG

nie ekspert
Gość
nie ekspert

Przepraszam bardzo, że ponawiam pytanie zadane kiedyś tu na forum, czy ta wizualizacja to przeciek kontrolowany czy też fantazja jakiegoś artysty dziennikarza ? Następnie co to znaczy niedługo ? marzec czy wrzesień bo powoli kończy mi się samochód a przegląd mam do czerwca + oczekiwanie na nowy samochód to kilka następnych miesięcy .

Obywatel MK
Gość
Obywatel MK

Nie ma żadnej pewności że tak będzie wyglądało finalne Sandero, może to być równie dobrze jedna z wersji prototypowych. Redakcja Fra nie umie podać źródeł tych zdjęć. Stąd nie ma się czym ekscytować.

Marcin
Gość
Marcin

Zazwyczaj producent puszcza przecieki, ale musi się pojawić z 2-3 podobne wizualizacje, żeby można było stwierdzić czy to wizualizacja lokalna czy przeciek. Źródło tego obrazka to pewniecomment image

Marcin
Gość
Marcin

comment image

jan
Gość
jan

Oby Renault nie poszło śladem VAGa i nie wyceniło za drogo nowego Sandero. Bo dzisiaj Skoda ma ceny na poziomie Volkswagena, jak dla mnie całkowicie z kosmosu. A Dacia jest w tej chwili bezkonkurencyjna, oferuje to co niezbędne w samochodzie, ale bez konieczności zbytnich wyrzeczeń, za cenę do przełknięcia dla przeciętnego Kowalskiego.

Piotr
Gość
Piotr

Jak będzie w automacie to wezmę

Adrian
Gość
Adrian

Rzeczywiście wygląda zacnie z zewnątrz. Silnik taki ze 120KM klimatronic tempomat i jest HIT.

CLO
Gość
CLO

Bardzo dobrze za stepway z lpg z klima za 49tys zl….biore…i czekam…tylko jak dlugo…juz nie moge wytrzymac….rodzina kupila asxa…, za 59.900zl z klima i radiem…6 lat gwarancji…mechanicznej…to mega…plus …12 lat na blachy…Asx to konkurent Dustera..i Stepwaya tez…gwarancja robi naprawde wrazenie…pozatym komfort…foteli… Ergonomia …Ja jednak czekam na stepway…z klima i lpg…… PANOWNIE Z DACI…KUPILBYM JUZ 2 AUTA OD WAS GDYBY STEPWAY BYL WCZESNIEJ…A TAK…ZOSTALEM TYLKO JA …I CZEKAM…. POSPIESZCZCIE SIE ..BO MNIE TRAFIA JUZ..

LUBIE WASZA MARKE…DACIE…BO NIE JEST NIEMIECKA…NIE JEST JAPONSKA..JEST NASZA.. BLIZEJ SLOWIANSKA…
1 AUTO MIEDZYMOZA:)

DAWAJCIE ZNAC JAK BEDZIECIE MIELI PIERWSZE ZDJECISA…

CLO
Gość
CLO

p.S AHA…DO SILNIKA Z LPG…NIE DAWAJCIE WTRYSKU BEZPOSREDNIEGO…TYLKO STARY SPRAWDZONY WTRYSK POSREDNI NIECH BEDZIE… I NAJLEPIEJ NIE SILNICZEK 1.0…CZY 0.9…TYLKO ZWYKLY 1.2 CZY 1.4 CZY 1.6…WYZYOLOWANE MALE SILNICZKI NIE SA TRWALE… TAK CZY SIAK…CHCE LADNE WYGODNE AUTO Z PODNIESIONYMI RESORAMI 19CM…KTORYM POJADE NA DZIALKE PO POLNEJ DRODZE… KLIMA I GAZ…DO 50 TYS ZL….49 TYS TO CENA ZA KTORA MOGE KUPIC… STEPWAY +LPG +GAZ + 49TYS ZL… = BIORE BEZ DWOCH ZDAN JAK PRZEKROCZY 50 TYS ZL…TO JUZ …BEDZIE SLABO… BO WTEDY ASXA…MOZNA SIE ROZGLADAC..BO CO BY NIE MOWIC…ASX TO KLASYK I TROCHE INNEJ KLASY AUTO JUZ O SEGMENT WYZEJ.. ALE… Czytaj więcej »

jfonyfvgfg
Gość
jfonyfvgfg

Stepwaya z klima i lpg do 50tys biore w ciemno tylko plizzxx……wygodny fotel wydajna klima i komputer niech liczy lpg….oraz ludzie kochani…niech tyl nie skacze gdy siedzi sie na kanapie bo zzygac sie mozna…
go duster!!!!
sandero go ride!!!!

Na pohybel szwabom!!!!

adi
Gość
adi

lepsza dacia niz te niemieckie smieci,a z drugiej strony polacy debile nic nie produkujemy ułomki jedna,ale kupuja skody i wies vagony jak pojebani na wyscigi czesi maja zajebisty zysk i smieja sie jak zwykle z ciot polskich

Ola
Gość
Ola

Jezdzilam wieloma nowymi autami z wypozyczalni Skody zdecydowanie najgorsze rozpadaja sie w rekach. Wrazenia z jazdy zupelnie zadne. Najlepiej jezdzilo nowe clio mimo ze silnik przy 30tys juz falowal jak to francuz a pedal hamulca skrzeczal niemilosiernie. Najlepsze sa Hondy. Od lat bezkonkurencyjne jesli chodzi o trwalosc. No ale.. Drogie.

fng
Gość
fng

Za 49 z klima i gazem sandero nowe w wersji stepway biore w ciemno.Go Dacia tak trzymac.