Nowa Dacia Sandero 2020 będzie kuzynką Renault Clio V. Nowe zdjęcia nadchodzącego modelu

29 12 474

Francuski serwis L’Argus opublikował wizualizacje Dacii Sandero nowej generacji. Widzimy na nich, że samochód urósł, jego kształty stały się zdecydowanie bardziej nowoczesne a wygląd dojrzalszy. Trudno też nie doszukiwać się pewnych podobieństw do Renault Clio V.

Więcej aktualności oraz informacji o marce Dacia. KLIKNIJ TU.

Nowa Dacia Sandero ma zadebiutować na rynku w już w przyszłym roku. Pod maską spodziewamy się m.in. silników 1.0 SCe od 65 KM oraz 1.0 TCe o mocy do 100 KM. Czy producent zdecyduje się na dodanie w topowej odmianie silnika 1.3 TCE 130 KM, tego na razie nie wiemy. Rumuńskie media spekulowały o możliwości pojawienia się nowego Sandero w wersji usportowionej, bazując na tym, co stworzono dla Renault Sandero R.S. w Ameryce Południowej. Co ciekawe, w Sandero ma się również pojawić napęd hybrydowy.

Na wizualizacjach L’Argus widzimy nowoczesną bryłę samochodu, z mocno zaokrąglonymi elementami, nawiązującymi w pewien sposób do nowej linii Renault. Auto jest większe i bardziej dojrzałe od pierwszej wersji, która zadebiutowała na rynku w 2008 roku.

Wnętrze nowego Sandero ma bazować na tym, co znamy już z nowej Dacii Duster. Oznacza to znacznie wygodniejsze fotele, lepsze wyciszenie i więcej funkcji dla kierowcy.

W wyposażeniu topowej wersji Sandero znajdziemy na pewno możliwość zamówienia kamer 360, nawigacji nowej generacji z ekranem wysokiej rozdzielczości i bezkluczykowego dostępu.

Zobacz jeszcze testy samochodów Dacia.

FILM: Dacia Sandero

źródło: L’argus FR

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
10 Wątki komentarzy
19 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
25 Autorzy komentarzy
fasdfsgdsfgdsJanekSRHigachi Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Misiek
Gość
Misiek

Nawet żeby taka Sanderka miała wnętrze Cadillaca Escalade, kształty miss galaktyki, to i tak skutecznie wyrób finalny deprecjonuje 3 garnkowy zakalec-jednorazówka pod maską. Kupi toto amator, któremu nie przeszkadza zużycie 1 l. oleju silnikowego na 2,3 tys. przebiegu i apetyt 10-12 l wachy/100 km .

SR
Gość
SR

Haha potężna wiedza widzę. Jednorazówka która robi 300 k bez remontu. Poczytaj opinie użytkowników Renault i Dacii z takimi silnikami. Sprzedałem multum takich aut do firm gdzie robiły ogromne przebiegi i klienci dalej uzupełniali flotę tymi JEDNORAZOWKAMI. Litr oleju haha i takie spalanie Januszu kto Ci takich pierdol nagadał Twój Janusz sąsiad który też to usłyszał od innego Janusza. Pojezdzij sam a później wypowiadaj się o tematach o których nie masz zielonego pojecia

Misiek
Gość
Misiek

Poczytaj i próbuj zrozumieć treść art. i jego przekaz:
http://www.wykop.pl/ramka/4877547/trzycylindrowe-silniki-nie-maja-juz-racji-bytu-magazyn-motomi/
Nibydilerze zakalców :-(((.

ToJa
Gość
ToJa

Czytam i cytuję:

„jakość i nowoczesna technologia tych silników. Musimy bowiem przyznać, że silniki te są bardzo nowoczesne i ekonomiczne/ekologiczne, a tylko stosowanie ich w dużych samochodach jest błędem.” – o tym czy 3cylindrowce są błędem i znikną.

„W efekcie, według cyklu WLTP samochody spalają już więcej paliwa, a dodatkowo… silniki trzycylindrowe w dużych samochodach przestają być „super ekologiczne”.

Czyli zacytowałeś źródło, które przeczy temu co napisałeś, zarzucając innym, że nie czytają treści. BRAWO. Naprawdę BRAWO! To się nazywa spektakularna kompromitacja

ToJa
Gość
ToJa

Ło panie! Za co te minusy? Za wyciągnięcie cytatów z artykułu? Coś czuję, że ktoś się tu pobawił z numerami IP ;)

SR
Gość
SR

Nigdzie w tym artykule nie zamieszczono przekazanych przez Ciebie informacji. Co więcej uznano silniki o małych pojemnościach doskonałe do niewielkich pojazdów. A to że silniki muszą spełnić normy emisji spalin to nawet dziecko w przedszkolu wie.

gdsfgds
Gość
gdsfgds

A czytałeś z tego linka ten akapit?
CYTAT:

Czy trzycylindrowe silniczki znikną z rynku?

Z całą pewnością nie. Przemawiają za tym dwa aspekty.

Pierwszy to koszt wprowadzenia nowych silników na rynek (badanie laboratoryjne, projekty i produkcja) które jest bardzo kosztowne, a musi zostać zamortyzowane przez produkcję.

Drugi to… jakość i nowoczesna technologia tych silników. Musimy bowiem przyznać, że silniki te są bardzo nowoczesne i ekonomiczne/ekologiczne, a tylko stosowanie ich w dużych samochodach jest błędem.

Deen
Gość
Deen

Po co ta krytyka? Moje Clio 75km benzyna pali 6.1l i oleju nie bierze.

Marcin
Gość
Marcin

Koledze się chyba pomyliły samochody ze stajni WAG ;)

Stefan
Gość
Stefan

Najlepsze są kamery 360 które trzeba przełączać ręcznie

Pawel
Gość
Pawel

U mnie nie bierze wogole oleju. Lepiej kupic v6 300 km w gazie.

ToJa
Gość
ToJa

Jakaś kosmiczna bzdura. Jakie 10-12 litrów?

Dariusz
Gość
Dariusz

Takie Clio dla ubogich.Dacia powinna mieć swój styl a pomału zatraca to i idzie w podobieństwo Clio.Szkoda można było stworzyć coś podobnego jak grupa VW czyli Skoda jest rozpoznawalna i inna od Seata czy VW.

seb
Gość
seb

Dlaczego dla ubogich? Raczej dla inteligentnych, którzy potrafią liczyć i zamiast kupować produkt z powodu nazwy i metki drożej o 30-50%, a w przypadku butów o 500% to wolą mieć resztę w kieszeni przy tej samej funkcjonalności produktu

Eryk
Gość
Eryk

Ale to tak nie działa. Wyższa cena bardzo jest spowodowana lepszymi materiałami. Nie chodzi tylko o materiały wewnątrz pojazdu (które też bardzo podwyższają cenę) ale o sam rodzaj użytych stopów metali i ich obróbki na elementy silnika. Wyższa jakość zapewni lepszą i dłuższą pracę a to wszystko kosztuje i z reguły lepsze modele mają znacznie lepsze części.

Obywatel MK
Gość
Obywatel MK

Bzdura, części często są te same i z tych samych materiałów, co najwyżej inne rozwiązania konstrukcyjne. Nie opłaca się produkować tej samej części z różnych materiałów, to jest nieopłacalne. Patrz silniki, są te same.

Gość
Gość
Gość

Naprawdę, świetny argument. ……Dla inteligentnych, którzy potrafią liczyć…..Tylko się śmiać.

greg24
Gość
greg24

Hahaha. Skoda jest rozpoznawalna i inna od Seata i VW ? Ciekawe w czym, w nazwie chyba. Skody coraz bardziej są podobne do VW. Takie czasy, ujednolica się wszystko. I Dacia będzie taką Skodą – będzie wyglądała podobnie jak Renault tylko nieco gorsza jakość w środku i bez wielu „bajerów”. Kto nie przyzwyczaił się do tego nie będzie marudził przy wyborze Dacii :-)

Adam
Gość
Adam

Mam clio 4 poliftowa tzn Żona ma ja tylko sprzątam i tankuje. Bardzo mocno zastanawiałem się nad clio 5 ale jak jakaś Dacia ma być kuzunka to ja wysiadam.

Obywatel MK
Gość
Obywatel MK

Ej, ale to nie jest ta samą którą lansowaliście przez ostatni rok.
https://francuskie.pl/nowa-dacia-sandero-2020-kiedy-ja-zobaczymy/

Oszukaliście nas francuskie.pl

M
Gość
M

Mam nadzieję, że bedą lepsze plastiki. W obecnej generacji we wnętrzu strasznie śmierdzi

Radek
Gość
Radek

Nie rozumiem napinki autorów niektórych poprzednich komentarzy, takie uroki globalizacji w aliansie, każda marka ma swój target. Sandero będzie ekonomiczną konstrukcją na bazie Clio (Dacia na „wypasie” będzie jak średnio wyposażone Clio lub Micra), a nie jak do niedawna modelem o generację czy nawet dwie w plecy. Na pewno uproszczenia i praca księgowych pozwolą szybko te modele odróżnić mimo unifikacji technologiczną z najnowszą wersją od Renault. Co do silników znam tylko posiadaczy Megane IV oraz Dustera z silnikiem 1,2T i w obu przypadkach poza trochę innym zestrojeniem skrzyni i znacznej różnicy w masie nie czuć sporych różnic i nic się… Czytaj więcej »

Maciek
Gość
Maciek

To nie jest dobra. Czy będzie Stepway?

And
Gość
And

Sandero nowej generacji może być naprawdę fajne zwłaszcza z silnikiem 1.0 tce ale wszystko będzie zależało od ceny bo teoretycznie koszty produkcji nie powinny się wiele różnić od Clio (mam na myśli koszt robotogodziny). Czy wiadomo już gdzie auto będzie SKŁADANE?

Higachi
Gość
Higachi
Janek
Gość
Janek

Co się stało z cenami na stronie Daci, że tak nagle podskoczyły do góry. Sandero Stepway od 55500….

fasdfs
Gość
fasdfs

Bo w sprzedaży tylk osilnik diesla na dzien dzisiejszy. A on był około 6 000 droższy od benzyny. Czyli z benzynowym stepway laureate zapewne koło 49 tysi będzie.