Chat with us, powered by LiveChat

Nowa Dacia Sandero przyłapana podczas testów. Wkrótce debiut

14 14 266

Nowa Dacia Sandero skryta pod osłoną kamuflażu przechodzi testy na publicznych drogach. Kiedy odbędzie się debiut i jak zmieni się model?

Aktualnie na rynku znajduje się Dacia Sandero II generacji, która odbyła swój debiut w 2012 roku. Cztery lata później samochód przeszedł face lifting. Hatchback zdecydowanie zasłużył już na wymianę pokoleniową. Dacia zaplanowała premierę kolejnej generacji na przyszły rok. Nowe Sandero zadebiutuje najprawdopodobniej w marcu podczas salonu samochodowego w Genewie. Rumuńska marka testuje nowy model na drogach publicznych, ale niestety skuteczny kamuflaż dokładnie skrywa wygląd pojazdu przed oczami obserwatorów. Jeśli jednak model podąży za zmianami wprowadzonymi do Dustera, a właśnie tego się spodziewamy, możemy być pewni, że nowe Sandero będzie znikało z salonów w bardzo szybkim tempie.

Przeprojektowanej sylwetce będzie towarzyszył nowy wygląd przednich i tylnych reflektorów, charakter pojazdu zmieni się także za sprawą większej i bardziej wyrazistej osłony chłodnicy. W przypadku nowego Sandero, Dacia porzuciła przestarzałą platformę B0 na rzecz płyty CMF-B, na której bazuje nowe Renault Clio. Rumuńska marka będzie starała się jednak zrobić wszystko, aby zachować atrakcyjną cenę samochodu.

Co pod maską? Nowa Dacia Sandero pożyczy silniki od V generacji Clio. Bazowa wersja będzie napędzana wolnossącą jednostką o mocy 65 KM i maksymalnym momencie obrotowym 95 Nm. W ofercie znajdziemy 75-konny motor benzynowy oraz jednostkę 1.0 TCe 100, która napędza również Dustera. Sandero zostanie wyposażone w diesla 1.5 dCi o mocy 85 lub 115 KM. Na razie nie wiadomo, czy Dacia wykorzysta także 130-konny silnik TCe.

O tym, jak na drodze radzi sobie Dacia Sandero w wersji Stepway z silnikiem 0.9 TCe możecie przeczytać w naszym redakcyjnym teście.

Źródło: Motor1.com

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
7 Wątki komentarzy
7 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
14 Autorzy komentarzy
PawelRobertentuzjasta elpegieOddŁukasz Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Robert
Gość
Robert

Czy ja dobrze widzę? W końcu „normalne” klamki?

Robert
Gość
Robert
Loverboy
Gość
Loverboy

Zapowiada się hit. Cena????

Seb
Gość
Seb

Ciekawe. Skoro auto będzie większe, to wersja Stepway skanibalizuje Dustera.

South-PL
Gość
South-PL

o Dustera możesz być spokojny – ma napęd 4×4 – i z powodu właściwości terenowych jest wybierany przez klientów. Powiedziałbym, że Duster skanibalizował niszę rynkowej w której była zadomowiona kiedyś Panda 4×4

Jakman
Gość
Jakman

Ja tam myślę, że zdecydowana większość sprzedawanych Dusterów to 4×2, z których większość nie pozna nawet polnych dróżek. Za to ten prestiż posiadania SUV-a…

Pawel
Gość
Pawel

A ja Zonie kupiłem Stepway 1.5 dci i po lesie smiga nawt 4×4 nie potrzebny tylko pierwsze co zmieniłem to te opony ,jakiś kawał ktos zrobił z tymi letnimi kondonami

Trzeba
Gość
Trzeba

Pożyjemy, zobaczymy. Ta premiera jest już mocno klikowana od wiosny i wciąż przesuwania. Jeżeli pojawi się mcv (bo to nie jest wcale takie oczywiste) i będzie dostępne w wersji tce100 lpg to będzie to bardzo sympatyczne auto. Szczegolnie jeżeli pojawi się 2osiowa regulacja kierownicy, lepsze fotele, a zachowana będzie prostota i duży bagażnik. Mamy już jedną w firmie i chętnie nabede nowa.

Jamcijest
Gość
Jamcijest

Mówili ma być, ma być ! MCV + PCV + WCandbidetką + TCE + CNG + LPG +, +, +, …., 6osiołowy all-wheel drive ….

jojo
Gość
jojo

zarys maski jak w duster

Jamcijest
Gość
Jamcijest

I ta nowa Sanderka ma mieć hiper silnik 175 – 250 cm3 produkowany przez czeskie zakłady JAVA, 36 zaworów + 6 turbo/korbo/wspomagaczo/kompresorów + ekologiczny utylizator spalin zamieniający je na Chanel nr 4,19. Gwarantowana bezawaryjność – nawet do 16,6 tys. przebiegu.

Łukasz
Gość
Łukasz

Chłopie…żeś się wypowiedział….szacun

Odd
Gość
Odd

Problem w tym że VW AG nic tam nie zaprojetowało i zasadniczo nie ma się co zepsuć.

entuzjasta elpegie
Gość
entuzjasta elpegie

ten wlew gazu na przednim zderzaku jak najbardziej na plus :-)