Nowa Dacia Sandero zadebiutowała w październiku tego roku i już zdobywa pierwsze nagrody. Jury konkursu Automobile Awards wyróżniło model za najlepszy stosunek wyposażenia do ceny.
Dacia Sandero jest najlepiej sprzedającym się modelem marki wśród klientów indywidualnych w Europie od 2017 roku. W roku 2020 model doczekał się trzeciej generacji. Pojazd został przeniesiony na nową platformą CMF-B od Renault Clio i Captura, otrzymał świeży wygląd zewnętrzny, nowy silnik ECO-G, który pracuje zarówno na benzynie jak i LPG oraz przemyślane na nowo wnętrze. Dacia poprawiła komfort, poziom bezpieczeństwa, ale Sandero wciąż jest samochodem oferowanym w przystępnej cenie. We Francji samochód można zamówić za 8.690 euro. Już niedługo poznamy także polski cennik. Aktualnie w salonach Dacii znajduje się poprzednik, który kosztuje 36.900 zł za wersję Open. Spodziewamy się nieznacznej podwyżki.
Podczas trzeciej edycji konkursu Automobile Awards, który odbył się we Francji, jury składające się z osobistości ze świata motoryzacji wyróżniło Dacię Sandero w kategorii „Good Deal”, czyli za najlepszy na rynku stosunek ceny do wyposażenia.
„Receptą Dacii na sukces jest zapewnienie najlepszego kompromisu między tym co oferujemy a odpowiednią ceną. Jesteśmy bardzo wdzięczni i dumni z przyznania Dacii Sandero nagrody „Good Deal” w konkursie Automobiles Awards. Nagroda potwierdza nasze zaangażowanie w to, aby zawsze stawiać klientów w centrum strategii skupiającej się na pozostaniu marką bliską swoim klientom, marką uczciwą i prostą. Nasz odnowiony bestseller doskonale uosabia DNA Dacii” – powiedział Denis le Vot, dyrektor regionalny ds. sprzedaży i marketingu, Renault Group.
Najnowsze komentarze