Na polskiej stronie marki Dacia jest już dostępny konfigurator modelu Spring. Elektryczny miejski samochód można zamawiać w bardzo konkurencyjnej cenie 76.900 zł. Jakie wyposażenie ma najtańsza i najdroższa wersja pojazdu?
Dacia rozpoczęła sprzedaż swojego elektrycznego modelu akcją „Zarezerwuj Dacię Spring”, w której dostępnych było 60 egzemplarzy w cenie 87.400 zł. Wygląda na to, że marka zdobyła już wszystkie zamówienia i rozpoczęła regularną sprzedaż. Na polskiej stronie jest już konfigurator, który pozwala na wybór dwóch wersji: Comfort oraz Comfort Plus. Najtańsza Dacia Spring kosztuje 76.900 zł, ale jeśli skorzystamy z programu dofinansowania zakupu samochodu elektrycznego „Mój Elektryk”, cena może stać się jeszcze bardziej atrakcyjna. W niektórych przypadkach dopłata pozwoli kupić model za 49.900 zł.
Zobacz także: Nowa Dacia Spring w programie Mój Elektryk. Ile kosztuje najtańszy samochód na prąd?
Dacia Spring jest oferowana wyłącznie z silnikiem elektrycznym o mocy 33 kW (45 KM) oraz akumulatorem trakcyjnym o pojemności 27,4 kWh, który umożliwi pokonanie na jednym ładowaniu do 230 km. Według rumuńskiej marki autonomia wystarczy nawet na 6 dni jazdy po mieście bez konieczności ładowania. Bez dopłaty zamówimy Springa w kolorze białym, ale do wyboru jest jeszcze lakier niebieski, czerwony i szary w cenie 2000 zł. W standardzie pojazd posiada 14-calowe stalowe koła Flexwheel oraz tapicerkę materiałową z niebieskimi przeszyciami, którą połączono ekologiczną skórą.
Dacia nie zapomniała o opcjach dodatkowych, ale nie ma wśród nich wyświetlacza dotykowego. Jest to przywilej wersji Comfort Plus. Zamiast tego możemy dodać do konfiguracji wspomaganie parkowanie tyłem (700 zł) i koło zapasowe (700 zł). Kolejnym wydatkiem będzie kabel do ładowania z końcówką typu 2 (1500 zł) oraz układ szybkiego ładowania prądem stałym (2500 zł). Gdy dodamy wszystkie możliwe opcje cena samochodu w wersji Comfort wyniesie 84.300 zł.
Dacia Spring w wersji Comfort Plus kosztuje minimum 83.900 zł, czyli o 500 zł więcej niż informowała marka w kwietniu, gdy model debiutował na rynku. Samochody drożeją i jak widać podwyżki nie zawsze dotyczą wyłącznie ceny podstawowej. Kierowca może korzystać z 7-calowego ekranu dotykowego oraz podłączyć do systemu swojego smartfona. W parkowaniu pomoże kamera cofania i system wspomagania parkowania tyłem. Bez dopłaty, Dacia oferuje pomarańczowe wstawki na nadwoziu i w kabinie, koło zapasowe oraz lakier metalizowany. Opcje szybszego ładowania wciąż pozostają płatne, ale najdroższy Spring, jaki może wyjechać z polskiego salonu wciąż nie przeraża ceną w porównaniu z innymi autami elektrycznymi. Kosztuje 87.900 zł.
Dacia Spring Comfort (76 900 zł) – wyposażenie:
- Klimatyzacja manualna
- Radio Bluetooth®
- USB
- Światła dzienne LED
- Obręcze kół 14’’ Flexwheel
- Tapicerka ze skóry ekologicznej łączonej z tkaniną
- Przewód do ładowania z gniazdka domowego
- Koło zapasowe (700 PLN)
- Przewód do ładowania z publicznych punktów ładowania (Wallbox) (1500 PLN)
- Wejście do ładowania prądem stałym (2500 PLN)
- Biel Arktyczna (nieodpłatnie)
- Lakiery metalizowane:
- Szary Diamond (2000 PLN)
- Czerwony Rabbit (2000 PLN)
- Niebieski Morning Breeze (2000 PLN)
Spring Comfort Plus (83.900 zł) – wyposażenie:
- Pakiet High Tech (Media Nav 7’’ z funkcją duplikowania ekranu smartfona, USB, kamera cofania, system wspomagania parkowania tyłem).
- Pakiet kolorystyczny Pomarańczowy (elementy nadwozia i wnętrza)
- Koło zapasowe
- Lakier metalizowany
- Wejście do ładowania prądem stałym (2500 PLN)
- Przewód do ładowania z publicznych punktów ładowania (Wallbox) (1500 PLN)
- Biel Arktyczna (nieodpłatnie)
- Lakiery metalizowane:
- Szary Diamond (nieodpłatnie)
- Niebieski Morning Breeze (nieodpłatnie)
Najnowsze komentarze